Na Darsu načrtujejo, če bo ukrep na teh dveh lokacijah uspešen, njegovo širitev še na druge kritične točke. Foto: BoBo
Na Darsu načrtujejo, če bo ukrep na teh dveh lokacijah uspešen, njegovo širitev še na druge kritične točke. Foto: BoBo

V upravljavcu avtocest so pojasnili, da so stebričke postavili na površini, ki predstavlja polno črto in ločuje prometna pasova, ki vodita iz smeri Golovca in Dolenjske ter se združita v južni obvoznici. Enako so ravnali tudi v nasprotni smeri, pa tudi na odcepu ramp za Celovško cesto pri predoru Šentvid.

Z ukrepom po njihovih besedah niso le zmanjšali možnosti obračanja in posledično vožnje v napačno smer, ampak preprečili tudi pogosto vožnjo čez polno črto pri vključevanju prometa. Tovrstne kršitve se sicer najpogosteje pojavljajo na območju ljubljanske obvoznice, Grosupljega, Arje vasi in Kopra.

Na Darsu so se sicer za postavitev stebričkov odločili na podlagi raziskave, ki so jo za njih pripravili strokovnjaki mariborske fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo. "Na razcepu Malence je težava v tem, da je bila vožnja v nasprotno smer omogočena fizično. Širina vozišča je namreč tako velika, da lahko avtomobil ali celo tovornjak brez težav obrne in zapelje v nasprotno smer. S stebrički tega ni mogoče povsem odpraviti, je pa mogoče vsaj bistveno otežiti, zato gre zagotovo za pozitiven ukrep, ki ima zglede tudi v tujini," je povedal sodelujoči strokovnjak za prometno infrastrukturo Marko Renčelj.

Gre sicer šele za prvo postavitev, Renčelj pa je prepričan, da bo temu sledilo dodajanje stebričkov tudi na drugih odsekih.