Z izgradnjo izvlečnega tira namerava direkcija za infrastrukturo sanirati ozko grlo železniške proge Divača-Koper na delu med tovorno postajo Koper in območjem elektronapajalne postaje Dekani. Foto: BoBo
Z izgradnjo izvlečnega tira namerava direkcija za infrastrukturo sanirati ozko grlo železniške proge Divača-Koper na delu med tovorno postajo Koper in območjem elektronapajalne postaje Dekani. Foto: BoBo

Na direkciji za infrastrukturo so sporočili, da so izvajalcu predali vso dokumentacijo za izvedbo del, tako da lahko začne dejavnosti za uvedbo gradbišča. Dela bodo predvidoma končana v drugi polovici 2018. Dela na železniški progi Koper-Divača zajemajo izgradnjo krajšega odseka drugega tira med tovorno postajo Koper in elektronapajalno postajo Dekani v dolžini 1,2 kilometra.

Z izgradnjo izvlečnega tira bo mogoče fleksibilnejše vodenje prometa in večja zmogljivost železniške proge. Izvlečni tir se bo na območju elektronapajalne postaje Dekani povezal z obstoječim tirom proge Koper-Divača.

Projekt bo sofinanciran z evropskimi sredstvi. V okviru CEF-a bo projekt financiran iz nacionalnih subvencij v vrednosti 20,56 milijona evrov. Projekt namreč zajema tudi vgradnjo signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav, izgradnjo sistema ECTS, izgradnjo elektronapajalne postaje Hrastovlje in verifikacijske postopke. Vsa dela bodo oddana v okviru drugih postopkov javnega naročanja.

Brglez zadovoljen z začetkom gradnje
Z začetkom gradnje prvega kilometra drugega tira je zadovoljen tudi predsednik državnega zbora Milan Brglez, ki meni, da ne gre zgolj za investicijo v infrastrukturo, ampak tudi v nova delovna mesta, ki bodo omogočala mladim, da ostanejo doma.

Brglez se je za izjavo medijem odločil tudi zato, ker meni, da je premalo pozitivnih sporočil, ki bi ljudem vlivala optimizem. "Teh projektov ne moremo dokončati, če se ljudje postavljajo proti temu. Dejansko skušamo narediti nekaj dobrega za to državo," je še dejal Brglez in dodal, da so protesti v Luki Koper nepotrebni, saj tako vlada kot tudi SMC skrbita, da bi se Luka razvijala in da bi se zgradil drugi tir.