Slovenija

Poudarki

  • V ZL-ju se poleg nove definicije minimalne plače zavzemajo še za uvedbo plačane bolniške odsotnosti za enoosebne samostojne podjetnike.
Denar
V Združeni levici opozarjajo, da po trenutni ureditvi lahko zaposleni do minimalne plače pridejo tudi z dodatki, zato prihaja do absurdnih situacij, ko ima mlad delavec dejansko višji dodatek kot njegov sodelavec s 30 leti izkušenj. Foto: Pixabay
VIDEO
Delodajalci čedalje bolj...

Dodaj v

Združena levica predlaga izločitev dodatkov iz minimalne plače

Po trenutni definiciji minimalne plače prihaja do "absurdnih situacij", trdijo v ZL-ju
25. april 2017 ob 16:17
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

V Združeni levici so pred prihajajočim praznikom dela predstavili sveženj zakonodajnih sprememb s področja delovnega prava. V prvi vrsti se zavzemajo za drugačno definicijo minimalne plače, iz katere bi izločili vse dodatke.

V Združeni levici so prepričani, da je trenutna ureditev, po kateri je minimalna plača določena kot najmanjše mogoče izplačilo in ne kot najmanjša osnovna plača, neustrezna. V izplačilo so namreč pogosto všteti dodatki, kar pomeni, da je realna osnova znatno nižja od minimalne plače.

Na ZL-ju opozarjajo, da lahko zaposleni do zakonsko določene minimalne plače 804,96 evra bruto pridejo šele z dodatki. Dodatek za delovno dobo se pri prejemnikih minimalne plače všteva v njihovo končno plačo, tistim z višjo osnovno plačo pa dodatno prišteva k plači. "Tako pridemo do absurdnega položaja, kjer delavec začetnik dobi višji dodatek za delovno dobo kot nekdo, ki ima že 30 let delovne dobe, saj prvi prejema plačo le malenkost nad minimalno, drugi pa dodatka sploh ne dobi izplačanega," izpostavljajo v ZL-ju.

Mesec: Gre za elementarno pravičnost
Minimalna plača mora po njihovem prepričanju postati gola osnova, vsi dodatki pa se morajo k njej prištevati. V ZL-ju so pripravili predlog sprememb zakona o minimalni plači, s katerim bi spremenili definicijo minimalne plače in iz nje izločili vse dodatke, kot so dodatek za delovno dobo, dodatek za delovno uspešnost in dodatke, ki so določeni v kolektivnih pogodbah.

Kot je pojasnil vodja poslanske skupine ZL-ja Luka Mesec, je zahteva po izločitvi dodatkov iz minimalne plače zahteva po elementarni pravičnosti. "V času, ko so trgovine ustvarile 521 milijonov evrov letnega profita, in v času, ko bo samo zaradi gospodarske rasti v proračun za leto 2019 prišlo 281 milijonov evrov več, kot je vlada predvidevala, ni nobenega izgovora, da te pravičnosti ne bi tudi udejanjili," je poudaril.

V ZL-ju se poleg nove definicije minimalne plače zavzemajo še za uvedbo plačane bolniške odsotnosti za enoosebne samostojne podjetnike, s predlagano novelo zakona o inšpekciji dela pa želijo zaščititi agencijske in prekarne delavce v prikritih delovnih razmerjih, so zapisali.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
zozozo
# 25.04.2017 ob 16:42
To bi moralo biti samo po sebi umevno. Sedanja praksa je očitno skregana z zdravo pametjo.

Če imamo določeno mesečno minimalno plačo (ne pa urno, tako kot v nekaterih drugih državah), potem je lahko to smiselno gledano le plača za normalen polni delovni čas v enem mesecu, ne pa plača za karkoli uspe delodajalec iztisniti iz delavca v tem času.
zozozo
# 25.04.2017 ob 17:12
@mindmaster - Blablabla. Te tvoje teorije, da revščina spodbuja gospodarstvo, prodajaj kakim osnovnošolcem.
izi07
# 25.04.2017 ob 17:03
Se razume mimnimalna plača je trenutno 613 € to naj bi bila plača brez dodatkov. Seveda pa ker to nikjker striktno v zakonu ne piše marsikatera firma tega ne upošteva in notr stlači še dodatke. Lep takšen primer je Revoz Novo Mesto, ki za redne ure (176 ur) izplača neto 528 € !!
Vsaj tako izplačujejo novim delavcem , ki delajo preko Kariere torej preko ene od lopovskih agencij.
Potem pa je dodatek na nočno delo + 50%. Torej delo v nočni izmeni se plačuje po načelu, da je od 22 pa do 24 ure popoldansko delo in potem od 24 pa do 6 ure zjutraj nočno delo kar pomeni, da imaš prvi dve uri 25 % dodatka in potem 6 ur 50% dodatka. Torej v resnici delaš nočne za 4,25 € na uro. Še vedno iščejo delavce saj glede na to , da naj bi obvestili 11000 brezposelnih jim še vedno manjka 200 delavcev, kar se ne čudim glede na politiko izplačevanja plač. Poleg tega je tukaj še njihov prevoz z avtobusi, ki iz Sevnice traja v eno smer skorajda 2 uri nazaj pa prav tako. Torej delaš za 528 € od doma si pa odsoten kar 12 ur. Totalna bedarija.
KovacevaKobila
# 25.04.2017 ob 16:52
Pametni predlogi.

Kar seveda pomeni, da jih bosta - kot ničkolikokrat doslej - 'etična' vlada in 'domoljubna' opozicija ekspresno sestrelili.

Javnost, ki pri novicah o migrantih nenehno ponavlja, da je treba najprej pomagati slovenskim revežem, pa bo ZL zmerjala z 'mesečniki' in 'socialističnimi lunatiki'.
mihael1
# 25.04.2017 ob 16:47
Strinjam se;

država uzakoni minimalno plačo, nato pa to sama krši in se igra z nekimi dodatki.
zozozo
# 25.04.2017 ob 17:51
Ali so Mesečniki že kdaj slišali za besedo produktivnost?

Kaj pa ima produktivnost za opravit z minimalno plačo, oz. sploh z delavci? Delavci pridejo, osem ur delajo, kar se jim naroči, in potem grejo domov. Za učinkovitost poslovnih procesov pa je odgovoren menedžment, ne pa delavci.
umilave1
# 25.04.2017 ob 17:43
Tokrat bom komentiral @Mindmasterja

Tvoj predlog bi bil smiseln v zdravi ekonomiji, kjer se vse balansira na načelu ponudbe in povpraševanja tako pri produktih/storitvah kot tudi na trgu dela, sepravi ponudba služb s določenimi pogoji glede dela in razpoložljiv kader. Kar pomeni, da bi ob večji ponudbi dela in manjko delavcev delodajalci izboljševali pogoje, da privabijo kader. Tako bi tudi dohodki rasli in minimalna plača tu skoraj ne bi bila potrebna. V tem delu bi se celo strinjal.

Ampak Slovenija ima spet tu neke posebnosti. (krivo je tudi načelo prostega pretoka ljudi, v praksi je to enosmerni promet delavcev iz vzhoda proti zahodu, s tem že pada splošen standard obstoječih zaposlenih prebivalcev). Ti delavci iz vzhoda so pripravljeni za bistveno nižji dohodek delati več in zravn požreti ves ˝drek˝ od 14h delavnika, spanja na istih posteljah ko se menjanjo na izmenah, plačilo pod minimalcem za 250+ ur na mesec, brez plačila ali nudenja malice itd. Vsi vemo kaj pomeni, če dohodek ljudi pada, gospodarstvo s tem ne more rasti!
Seveda mi, ki hočemo samo normalno živeti s 40h dela na teden in plačilom več ali manj nad pragom revščine naenkrat postanemo nekonkurenčni, kao neproduktivni (SLO delodajalci bi rekli lenuhi, nemotivirani brez družinskega pristopa k podjetju - družinski odnos do podjetja ni nič drugega kot da delodajalec od tebe pričakuje popolno pripravljenost na delo po cele dneve, izven delovnega časa, tudi za vikende. Seveda še s službenim telefonom na dopustu!)

Dober primer je Revoz, kjer Slovenci načeloma ne sprejemajo takih pogojev dela. Ampak živimo v prostem pretoku delavcev in Bosanci tam vsi navdušeni delajo 200 ur na mesec za manj kot 600€/mesec. Tako, da če bi Slovenija šla po tej poti, naš narod postave reven z službo ali brez. Gospodarstvo zaradi nižje potrošnje začne propadati.

Zaključek: Minimalna plača je pri nas hudičevo pomembna stvar za preprečevanje še večje revščine. Naj se država malo žrtvuje za davke in dvigne samo neto znesek, magar samo za 50€/mesec
dego47
# 25.04.2017 ob 16:59
Minimalna plača bi morala biti zakonsko določena brez vseh dodatkov.To je samoumevno.
JakobJak
# 25.04.2017 ob 16:57
edino pravilno in pošteno...
mirka
# 25.04.2017 ob 16:59
Strinjam se s predlogi Združene levice. Predvsem bi se morale urediti zadeve glede prekarnega dela in siljenja ljudi v s.p. -je, ker to je tako izkoriščanje, da se lahko temu reče novodobno suženjstvo. Tudi najnižja zakonsko določena plača je absolutno prenizka.
politik kritik
# 25.04.2017 ob 16:45
Se strinjam
alcatraz
# 25.04.2017 ob 17:07
in un z gospodarske zbornice bo spet zajokal...
drgač pa - super predlog zakonodaje, ki bi moral iti skoz!
Istran
# 25.04.2017 ob 16:45
Tokrat podpiram mesečnike.
danrr
# 25.04.2017 ob 16:33
Naš kapitalizem je itak šalabajzersk
el CARTEL
# 25.04.2017 ob 17:50
pravilno,

dodatki nimajo kaj delalati v minimalni plači.

podpiram predlog.
visoki
# 25.04.2017 ob 16:56
imaš moj glas na naslednjimi volitvami
umilave1
# 25.04.2017 ob 20:19
@Mindmaster

jaz sem že poskusil severno od Karavank in če bi mi imeli avstrijsko mentaliteto bi bile debate okrog tega (v tem primeru minimalna plača) brezpredmetne, red v državi bi bil res na višjem nivoju. Bom ponazoril na primeru nekega odseka ceste v naselju:

Avstrijec se bo pozanimal koliko je omejitev hitrosti,
Slovenec se bo pozanimal kje je radar.

Upam, da razumete. Če bi skopirali avstrijski pravni red(zakonodaja, nadzor) k nam, bi večina SLO gospodarske smetane sprožila revolt. Ker veliko naših gospodarstvenikov, vzgojeni v planski ekonomiji so navajeni samo stiskati, šparati, in še krasti. Hvala Bogu, da znajo pridobivat posle. Ne vprašajo pa se, kako optimizirati procese, delo, sistem. Raje najame suženjsko delovno silo za pol manjše plače. Zakaj so Bolgari v Avstriji plačani enako kot Avstrijci? Zakaj to ni možno pri nas?
Tu se bom pa navezal na to, da je po GZS SLO delavec na 70% produktivnosti EU. Težava je neoptimizirano delovanje teh naših podjetij. Slovenci smo zelo produktivni(v tujini smo cenjeni!), ampak, če podjetje oz. ljudje v organizaciji ne poskrbijo za večjo produktivnost, boljše delovne pogoje in procese, zakaj gospodarstvo krivdo vali na kao lene delavce za stroji, trakom? Saj oni niso planerji. Da ne rečem o normah, raje samo šopat izdelke pa nič gledat na kvaliteto.

Ni nepomembno, da smo glede števila industrijskih robotov na 10000 zaposlenih 19. država na svetu. Pozabil sem vir tega podatka.

Dokler bomo imeli take zadeve, je minimalna plača branik za te pomanjkljivosti in zablode našega gospodarstva. Ko bomo glede pravne države prevzeli avstrijsko mentaliteto, se pa lahko drugače pogovarjamo
zozozo
# 25.04.2017 ob 18:09
@frodoš - Ker je njegov čas več vreden, oz. zato, ker ga uspe dražje prodati. Kakšne veze ima to z osnovnim dejstvom, da se delo plačuje na uro, tj. čas, ne pa na storitev? Delavci so delavci, ne pa firme.
KovacevaKobila
# 25.04.2017 ob 19:58
Ko imamo krizo, se ne sme dvigovati minimalne plače, ker bo gospodarstvo kolapsiralo. Ko pa imamo gospodarsko rast ... se spet ne sme dvigovati minimalne plače, ker bo gospodarstvo kolapsiralo.

Ironično: zagovornikom dviga minimalne plače se nenehno očita, da državo spreminjajo v Venezuelo. V resnici pa je prosti trg oz. neoliberalna ekonomija - s svojo ljubeznijo do prekarnih oblik zaposlitve in nenehnim stokanjem nad 'previsoko' minimalno plačo - garancija za 'venezuelizacijo' družbe.

Vsi enaki v revščini ... a konkurenčni!
x1ijn
# 25.04.2017 ob 19:26
@Frodoš
Ti si produktivnost malo preveč dobesedno razlagaš.

Produktivnost in dodana vrednost sta odvisni predvsem od pogojev dela in tega s čim se podjetje ukvarja. Žalostno je, da ima podjetje tako nevredne produkte, da ne more niti delavcev pošteno plačat. Po drugi strani je tudi žalostno, da podjetje zaposluje delavce, ki mu niso nič vredni.

V življenju sem izplačal že dosti plač. Dodatki so dodatki, osnovna plača pa je ista za vse, ki delajo na istem delovnem mestu, in ne sme biti nižja od minimalne plače.

Dejansko je spet problem v kulturi delojemalcev. Davčni je vseeno kako ima podjetje zastavljen plačni sistem, dokler ima vsak delavec plačane prispevke v višini vsaj minimalne plače. Davčna ne ve nič o tem koliko dobi delavec neto na račun. Nič ne ve niti o sestavi plače. Ukrepa lahko samo delavec sam s tožbo na osnovi diskriminacije ali goljufije. Sprememba zakona glede tega težko kaj spremeni.
zozozo
# 25.04.2017 ob 18:03
@frodoš - Ljudje so plačani za čas, ne pa za "produktivnost". Ni delavec nič kriv, če šef ne zna organizirati dela. In podjetnik, ki ne zna organizirati dela tako, da bi dosegal vsaj toliko produktivnosti, da bi lahko izplačal minimalno plačo, je pač nesposoben podjetnik. In ni nobenega razloga, da bi takšnemu človeku bilo dovoljeno zaposlovati ljudi, kaj šele da mu država krije hrbet z omejeno odgovornostjo.
KovacevaKobila
# 25.04.2017 ob 20:25
Smeško, v Sloveniji število prekarnih oblik zaposlitve narašča skokovito. To, da imamo v Sloveniji 'najvišjo stopnjo socialne varnosti v Evropi', pa lahko zapiše le človek, ki še ni izkusil čarov nezaposlenosti.

To, da ljudje ob ponoreli deregulaciji, pokih kreditnih balonov, globalnih krizah, dokapitalizacijah, histeričnih varčevanjih, vrtanju masivnih lukenj v proračune z 'davčnimi optimizacijami', epidemiji prekarnih oblik zaposlitve, vztrajni eroziji srednjega razteda ... in vseh ostalih 'ekonomskih zmagah', s katerimi se spopadajo na Zahodu, ne vidijo problema v prevladujočem neoliberalnem ekonomskem modelu, je hudo nepoznavanje področja in čisti populizem.

Verjamem pa, da je lažje s prstom kazati na socialiste in Venezuelo.
Homer.
# 25.04.2017 ob 19:56
@Mindmaster
Po tvoji teoriji, bi v raznih "banana državah" kjer delavce plačujejo "pol suhe skorje kruha" na dan morali imeti 300% zaposlenost, vsi bi pa živeli kot v pravljici.
V resnici pa so to ekstremno revne države, v katerih nekaj posameznikov na plečih izkoriščanih delavcev lahko živi kot v raju.
Urejene države dobro plačujejo delavce in minimalna plača ni problem
umilave1
# 25.04.2017 ob 17:47
Še intervju z enim ex delavcem Revoza. Tu se da potegniti zaključek, zakaj je min. plača pomembna.

https://www.youtube.com/watch?v=hYx_Xveb
two
izo
# 26.04.2017 ob 02:04
Združena levica predlaga izločitev dodatkov iz minimalne plače

stokrat sem zapisal, pa ponovim:

žalostno je, da se o tem sploh pogovarjamo. to, da dejansko nismo pravo definirano minimalne plače in da si zadevo lahko prikrojijo, kakor kdo hoče, je vrhunski idiotizem, ki ne bi prestal testa v nobeni resni demokraciji, ki da kaj na družbo.
še hujša je nezaslišanost debate o (ne)plačevanje prispevkov ipd oz dejstva, da naša zakonodaj ne pozna pravega sankcioniranja ali splošnega nadzora nad tem. po domače: leta in leta vam lahko delodajalec ne plačuje zadev in potem, ko vas kakšne leto pred penzionom vrže na cesto, spoznate, da ste oropani leta življenja, za katere ste mislili, da boste bonificirani glede delovne dobo ipd, ki tako izpuhti v zrak. za takšno stvar v tujini letite direkt v čuzo za minimalno 10 let, brez pardona. pri nas se skomigne z rameni in izjavi, da je zakonodaja pač takšna in karavana gre naprej..
felipesko
# 25.04.2017 ob 21:41
Pač obračunavanje na izmišljenih kriterijih. Nek zdrav intelektualec bi to znal prepoznavati. Opranoglavec pač ne.

Ne vem v katero kategorijo sodijo delodajalci,ki jim moraš ob podatku za najnižjo zagotovljeno plačo,podati še formulo za izračun tega....
KovacevaKobila
# 25.04.2017 ob 21:01
Pri komentarju kovačeve se vidi kaj pomeni prevec branja mladine

Mladina si je izmislila vse tiste 'ekonomske zmage' Zahoda, ki sem jih naštel? Kaj ne poveste!

Mar ni zanimivo, da so tudi med konservativci vse uspešnejši politiki, ki obljubljajo 'izsušitev močvirja', protekcionizem, umik iz trgovinskih sporazumov, branjenje pravic delavcev itn.?

Le zakaj, ko pa je neoliberalizem tako krasen?
Wasabi
# 25.04.2017 ob 19:51
Frodoš, saj to ti jaz govorim, da se delavca plačuje na uro in ne na produktivnost. Ker če se jih bi plačevalčo na produktivnost, bi nekater izaposleni v javnem sektorju morali državi plačevati plačo in ne obratno.
Wasabi
# 25.04.2017 ob 19:00
Delo se v osnovi plačuje po učinku, ne po času! Ni vseeno ali delavec naredi 1 izdelek ali 5 izdelkov v eni uri.

Kje pa ti živiš? Delo se plačuje po času, zato pa imaš plačo, kjer ti piše, koliko ur si delal in ne koliko jajc si prodal.
pozitivc
# 25.04.2017 ob 18:55
a ni to že izločeno!!!!

Saj mi ni ZL najbolj všeč, ampak v zadnjem času imajo odlične predloge.
aktivist
# 25.04.2017 ob 21:58
Bravo! To so predlogi, ne pa razprodaja države in kolonizacija.
galoper
# 26.04.2017 ob 11:51
Bila je navada, da so z dodatki višali plače, sicer bi nastala spiralna zahteva z rezultatom večje inflacije.
gejzir
# 25.04.2017 ob 21:46
Če ima kdo kdaj konkreten predlog, kako izboljšati položaj delavstva, je to Združena levica. Ta predlog je res na mestu. Že samo vsem trgovkam v trgovinah bi tistih nekaj evrov na mesec poleg minimalca nekaj pomenilo. Da ne omenjamo vseh natakarjev, nakataric itd. Pa da vidimo zdaj, koliko bodo druge stranke za. Ali pa se bodo za 1. maj spet samo prišli pofotkat in pojest golaž, potem bodo pa pozabili prec pozabili na delavske pravice.
Frodoš
# 25.04.2017 ob 19:56
@Wasabi

"Ker če se jih bi plačevalčo na produktivnost, bi nekater izaposleni v javnem sektorju morali državi plačevati plačo in ne obratno."

To imaš pa absolutno prav :)
smeško 562
# 25.04.2017 ob 17:56
Strinjam se z neokomunisti, kdo bi si mislil.
visoki
# 25.04.2017 ob 17:22
v javne sektorju s pomočjo sindikatov zaradi vsake malenkosti gredo na ulico,v zasebnem so pa vsi sindikati od notranjih uprav pa potem zahtevi svoje pravice,če lahko
Bivši uporabnik
# 26.04.2017 ob 19:19
Cilj je da smo vsi razen politikov in zasluznih teoretikov v drzavnih sluzbah na minimalni placi + 50€ gor variacije mesecno. To bo na koncu ven prislo.
Sicer se strinjam s tem, da dodatki ne morejo biti vsteti v minimalno postavko, ker potem to ni vec dodatek. Da pa boste revezi vedno ostali revezi, cetudi boste mesecno dobili 50% vecji bruto, pa se zahvalite sebi in tistim, ki so proti reformi davkov dela. V Avstriji je splosna letna davcna olajsava za delavca 11.000 €, v sloveniji pa 3.200€. Ampak qrc vas gleda, sploh se mi ne da vec razlagat. Hocete ziveti od drobtinic, potem pa zivite kot si sami porihtate.
Aslan
# 26.04.2017 ob 12:48
Skrajno čas, da se neha ropat ljudi.
HOR
# 26.04.2017 ob 10:53
Minimalna plača pomeni tudi preko višanja domače kupne moči pomagati notranji ekonomiji in zmanjševati odvisnost države nihanja od tujih trgov

Delavci na minimalcu si ne uvažajo novih nemških avtomobilov in tako podpirajo nemško gospodarstvo ampak večino denarja porabijo doma, kar je podpora Slo godpodarstvu
herkules
# 26.04.2017 ob 08:59
Potrebno si bo prebrati:
1. zakon o minimalni placi,
2. novo definicijo minimalne place,
Znesek mp primerjati po preteklih letih, upostevati stanje v gospodarstvu in ponovno razmisliti kaksno prihodnost si zelimo. Ce smo v zadnjih 10 letih mp "umetno" dvignili za vec 3x, bi bilo posteno, da tudi ostalim delovnim ljudem, ki ne prejemajo mp dvignemo v enakem procentu.
Drugace pa so sindikati v letu 2016 dosegli, da so dodatki izvzeti iz minimalne place. V letu 2017 se je mp dvihnila se za dodatnih skoraj 14 eur.
Kaj si se zelimo?
m72
# 26.04.2017 ob 00:14
No, samo še tega lunatika friedhofmana je manjkalo :-)

ZL je edina stranka, ki je vredna, da sedi v parlamentu.
kapljač
# 26.04.2017 ob 15:25
Združena levica, moram priznati, da so že skoraj na samem vrhu najbolj konstruktivnih strank.
Grešnica
# 26.04.2017 ob 08:53
Kolk ste naivni no...

Tudi pri takšnem dvigu plač se znatno poveča masa plačanih prispevkov in SPET profitira JAVNI SEKTOR (delavec pa drastično manj!).

Zakaj ZL ni predlagala vrnitev znižane davčne stopnje DDV na prvotno 8,5 ali še nižje? No zakaj? Tako bi povečali kupno moč, tistim, ki največji delež prihodkov potrošijo za najnujnejše - ala Karitas-obiskovalci.

Neeeeee. Briga njih za delavstvo. ZL proračunu rihta večje davke in prispevke (od katerih imate vi čedalje manj), ker je že od nekdaj javno-sektorski PARAZIT in Semuličev satelit.
Janko1973
# 26.04.2017 ob 08:04
Pesek v oči, to je edino v čemer so naši levičarji res dobri. Mali Che naj še obljubi 1000 Eurov minimalne plače, pa še kakšno neumnost naj natvezi in rezultat na prihodnjih volitvah ne bo izostal. So pa predčasne volitve pred vrati...
HULK008
# 27.04.2017 ob 07:23
Vecina dodatkov je sicer ze izzuzeta iz minimalne place. No le dodatek za delovno dobo se mi zdi je se ostal.
bayernkini
# 26.04.2017 ob 16:43
ZL nedemokratična stranka brez ekonomskega znanja pozablja da je predpogoj za znižanje davkov na plače posledično nato se definirajo dodatki kateri so v zahodnih demokracijah kapitalističnih državah normalno vedno izplačani dodatki ....
atal
# 26.04.2017 ob 06:24
Eden redkih pametnih predlogv ZL, za katerega pa upam, da ni samo predvolilni populizem, sprožen prav ob prazniku vseh delavcev.
Korošec
# 25.04.2017 ob 19:37
Ne moreš verjet, celo na lasten narod so se malo spomnili.
Gepard007
# 25.04.2017 ob 18:54
Ideja je dobra a ne bo izpeljana...
smeško 562
# 25.04.2017 ob 19:38
Po drugi strani pa smo trenutno v fazi ko za minimalca ljudje niso več pripravljeni delati. In se bodo morali delodajalci prilagoditi. Milenium generacije so popolnoma drugačne kot dosedajšnje. Če mu kaj ne paše se preprosto vstane in gre. Eni delodajalci so se prilagodili, večina pa ne.
Kazalo