Fernando Alonso bo po mnenju Gerharda Bergerja kariero v formuli ena sklenil pri McLarnu. Foto: EPA
Fernando Alonso bo po mnenju Gerharda Bergerja kariero v formuli ena sklenil pri McLarnu. Foto: EPA
Fernando Alonso
Alonso je vrhunec svoje kariere dosegel v letih 2005 in 2006, ko je z Renaultom postal svetovni prvak v formuli ena. Od tedaj se mu tako želeni tretji naslov vztrajno, a zanesljivo izmika. Foto: EPA
Gerhard Berger
Gerhard Berger je bil dirkač McLarna med letoma 1990 in 1992, ko je bil moštveni kolega legendarnemu Ayrtonu Senni. Na deseto obletnico Brazilčeve smrti je takole pred začetkom dirke za VN San Marina v Imoli z Ayrtonovim lotusom 98T iz sezone 1986 odpeljal tri kroge in počastil spomin na dobrega prijatelja, ki se je 1. maja 1994 smrtno ponesrečil v hitrem zavoju Tamburello. Nevarni zavoj so pozneje zaradi varnostnih razlogov spremenili s šikano. Foto: EPA


Nekdanji dirkač v formuli ena je prepričan, da bo Španec z McLarnom osvojil naslov svetovnega prvaka, čeprav mu za zdaj po 12-dnevnih zimskih testiranjih ne kaže najbolje.
Alonso z novim moštvom precej zaostaja za tekmeci, za nameček je med testiranji v Barceloni doživel še nesrečo, zaradi česar je primoran izpustiti uvodno dirko sezone v Melbournu.
Dirkač iz šampionskega testa
Novopečeni dirkač moštva iz Wokinga je po mnenju številnih trenutno najboljši v karavani formule ena. Enako meni tudi Berger. "Zame je kompleten dirkač," je dejal za BBC in nadaljeval: "Pod streho bi moral imeti več naslovov prvaka, saj je iz šampionskega testa. Z načinom dirkanja in ubijalskim nagonom je sposoben osvojiti več kot le dva naslova." Alonso si je tekmece v kraljici motošporta v celoti pokoril v letih 2005 in 2006, ko je dirkal za Renault. Od tedaj bi lahko s kančkom sreče požel še vsaj enkrat toliko uspehov, saj je prvenstvo tik pod vrhom končal še trikrat, in sicer v sezonah 2010, 2012 in 2013. Leta 2007 je bil tretji, za prvakom Kimijem Räikkönenom pa je zaostal za zgolj točko.

Po katastrofalni lanski sezoni, ko s ferrarijem F14-T ni mogel resneje konkurirati Mercedesu, Red Bullu in tudi Williamsu, se je odločil za zamenjavo okolja. Preselil se je k McLarnu, ki pa po zamenjavi pogonskega sklopa - Mercedesovega je zamenjal Hondin - ne obeta veliko.
Uspehi po koncu učnega obdobja
Prav na zimskih testiranjih je imelo kultno britansko moštvo silne težave z novim motorjem, načrte jim je večkrat prekrižala tudi elektronika. Vseeno pa Berger, ki je prepričan, da se bo McLaren pobral in se že v naslednji sezoni potegoval za sam vrh, ne bi dajal preveč poudarka slabim rezultatom iz Jereza in Barcelone. "Mislim, da rezultati s testiranj v tem trenutku ali pa po prvi dirki ne pomenijo veliko. To je nekaj popolnoma normalnega. Precej večje presenečenje bi bilo, če bi bil McLaren s Hondo konkurenčen že takoj," je poudaril 55-letnik, ki je za McLaren ob Ayrtonu Senni dirkal med letoma 1990 in 1992. "Ko sem dirkal za McLaren Hondo, je vse skupaj potekalo na zelo visoki profesionalni ravni. Lačni smo bili uspeha, in mislim, da je to zmagovalna kultura Honde," je dodal in izrazil prepričanje, da bo Alonso, ki je v karieri šestkrat zamenjal moštvo, svojo športno pot končal pri McLarnu.
"Ko je podpisal pogodbo z McLarnom, je vedel, da sledi učno obdobje. Ko bo tega obdobja konec, bo njegov trud obrodil sadove. Alonso ima žilico za številna področja - ne le za dirkanje, tudi za politiko tega športa," je sklenil Berger, ki je v 14-letni karieri v formuli ena nanizal deset zmag.