Daniel Ricciardo želi ponoviti (in nadgraditi) uspeh iz lanske sezone, ko je dobil tri dirke za svetovno prvenstvo v formuli ena, a naloga bo vse prej kot lahka. Morda celo nemogoča. Foto: EPA
Daniel Ricciardo želi ponoviti (in nadgraditi) uspeh iz lanske sezone, ko je dobil tri dirke za svetovno prvenstvo v formuli ena, a naloga bo vse prej kot lahka. Morda celo nemogoča. Foto: EPA

Ferrarijev napredek je več kot očiten. Po besedah Renaultovih inženirjev bomo njegovo raven dosegli ob koncu leta, potem pa se bomo spet lahko borili za najvišja mesta.

dr. Helmut Marko, svetovalec moštva Red Bull
dr. Helmut Marko
Dr. Helmut Marko ni zadovoljen z Renaultovim pogonskim sklopom, ki je šibkejši od lanskega. Foto: EPA


Štirikratni konstruktorski prvaki so bili letos precej kritični do Renaultovih motorjev, ki v karavani formule ena poleg Red Bullovih poganjajo še dirkalnika Toro Rossa. Glavni razlog je seveda moč pogonskega sklopa, ki je v primerjavi z lansko sezono občutno šibkejša.

Mercedesov pogonski sklop je še vedno najboljši, največji napredek pa je uspel inženirjem v Maranellu, ki so Ferrarijeve motorje izdatno izboljšali, kar se med drugim kaže tudi na rezultatih Sauberja, ki z lanskimi šibkejšimi motorji ni osvojil niti točke, letos pa jih ima po dveh dirkah že 14.
Ljubezen ni potrebna, dober motor pa
Težave Red Bulla so se pokazale že na uvodni dirki v Melbournu, ko je Daniel Ricciardo, ki je leto prej avstralsko preizkušnjo sklenil na drugem mestu - pozneje je bil zaradi prevelikega pretoka goriva za zeleno mizo sicer diskvalificiran -, osvojil šele šesto mesto, Danil Kvjat pa dirke v Albert Parku zaradi težav z motorjem ni niti začel. Pred dirko v Kuala Lumpurju je Renaultov generalni direktor Cyril Abiteboul javno okrcal Red Bull zaradi nepravičnih obtožb glede pogonskega sklopa, pojavile so se celo govorice o odhodu iz formule ena. Toda napeti odnosi so očitno stvar preteklosti. "Dobili smo se na sestanku in se dogovorili o tem, kako bomo sodelovali do konca sezone," je za avstrijski Servus TV dejal svetovalec Red Bulla dr. Helmut Marko in dodal: "Med nami ni potrebna ljubezen, potreben je le dober motor."
Moč Ferrarija bodo dosegli konec leta
Vseeno dr. Marko priznava, da bo francoskemu proizvajalcu motorjev težko nadomestiti zaostanek za precej boljšima pogonskima sklopoma Mercedesa in Ferrarija. "Pod trenutnimi pravili je praktično nemogoče nadomestiti zaostanek, a v preteklosti smo že večkrat zmagali, čeprav nismo imeli najboljšega motorja," je povedal 71-letnik. Avstrijec ima prav, navsezadnje je bil Ricciardo lani edini dirkač, ki mu je uspelo (trikrat) preprečiti zmago mercedesoma. "Ferrarijev napredek je več kot očiten. Po besedah Renaultovih inženirjev bomo njegovo raven dosegli ob koncu leta, potem pa se bomo spet lahko bojevali za najvišja mesta," je še povedal dr. Marko in sklenil: "Odločili smo se, da bomo za nedoločen čas preložili debato o vsem tem in se osredotočili le na sodelovanje, da se bomo čim prej rešili iz nastalega položaja."

Ferrarijev napredek je več kot očiten. Po besedah Renaultovih inženirjev bomo njegovo raven dosegli ob koncu leta, potem pa se bomo spet lahko borili za najvišja mesta.

dr. Helmut Marko, svetovalec moštva Red Bull