Daniel Ricciardo, ki je z Renaultom podpisal bogato pogodbo, je prepričan, da ga nekdanje moštvo Red Bull v boju za naslov prvaka ne bi podprlo. Foto: Reuters

Avstralski dirkač, ki je od leta 2014 v svetovnem prvenstvu formule ena nastopal za Red Bull, se je po koncu prejšnje sezone odločil stopiti na novo pot.

Zapustil je moštvo pionirja energijskih pijač Dietricha Mateschitza in podpisal za Renault. Poteza, ki je presenetila številne ljubitelje kraljice motošporta.

Daniel Ricciardo in Max Verstappen v sezoni 2018

Daniel RicciardoMax Verstappen
Število dirk2121
Najboljši rezultat1. mesto1. mesto
Število zmag2 (VN Kitajske, VN Monaka)2 (VN Avstrije, VN Mehike)
Število 'polov'2 (VN Monaka, VN Mehike)0
Število stopničk211
Število odstopov84
Povprečen izid v kvalifikacijah8,197,05
Povprečen izid na dirkah4,003,47
Število točk170/525 (32,4 %)249/525 (47,4 %)
Razvrstitev v seštevku za SP6/204/20
Max Verstappen in Daniel Ricciardo sta bila po mnenju večine ljubiteljev formule ena najbolj posrečen dirkaški par. Njune vragolije bodo v naslednjih sezonah zagotovo pogrešali. Foto: Reuters

Z Maxom se sicer odlično razume
S francoskim konstruktorjem je podpisal dveletno pogodbo, ki mu bo na leto po poročanju britanskih medijev navrgla neverjetnih 35 milijonov ameriških dolarjev oziroma približno 31,8 milijona evrov. Toda denar naj ne bi bil primaren razlog za menjavo moštva, temveč domnevno favoriziranje moštvenega kolega Maxa Verstappna. "Res nimam prav ničesar proti Maxu. Vedno sva se odlično razumela, odnos je ostal super tudi po tistem medsebojnem trku v Bakuju. Naj že takoj povem, da nikoli nisem dobil občutka, da z njim ne bi mogel sodelovati oziroma, da bi imel on v moštvu boljši dirkalnik. Toda dobil sem občutek, da bi bilo v morebitnem boju za naslov dirkaškega svetovnega prvaka moštvo na njegovi strani," je v pogovoru za italijanski športni časopis Gazzetta dello Sport dejal 29-letnik iz Pertha.

Naš glavni cilj v letošnji sezoni je četrto ali tretje mesto v konstruktorskem seštevku za svetovno prvenstvo. Toda zaostanek za najboljšimi tremi ekipami v prvenstvu je kar precejšen. Zagotovo ga ne bomo stopili kar čez noč. Prav zaradi tega moramo še bolj garati in biti bolj intenzivni pri izboljšavah dirkalnika.

Daniel Ricciardo

79 točk zaostanka v letu 2018
Lani je imel Ricciardo v formuli ena sezono za pozabo. V največji meri zaradi nezanesljivega pogonskega sklopa, v črnem nizu, ki je trajal kar šest dirk ‒ med dirko za VN Avstrije in VN Italije ‒ ni osvojil niti točke. Svetovno prvenstvo je končal na šestem mestu, kar 79 točk za četrtouvrščenim Verstappnom. "Pri Red Bullu želijo imeti s Verstappnom najmlajšega svetovnega prvaka v zgodovini formule ena," je prepričan Ricciardo, ki bo v novi sezoni za Renault točke nabiral z novim moštvenim kolegom, Nicom Hülkenbergom.

Izboljšati dirkalnik v najkrajšem mogočem času
Med zimskim testiranjem v Montmelu pri Barceloni so bili v moštvu Renaulta sicer zadovoljni, Ricciardo nekoliko manj. "Naš glavni cilj v letošnji sezoni je četrto ali tretje mesto v konstruktorskem seštevku za svetovno prvenstvo. Toda zaostanek za najboljšimi tremi ekipami v prvenstvu je kar precejšen. Zagotovo ga ne bomo stopili kar čez noč. Prav zaradi tega moramo še bolj garati in biti intenzivnejši pri izboljšavah dirkalnika. Ugotoviti moramo, kaj je treba storiti, da bo dirkalnik boljši, obenem pa poskrbeti, da ga izboljšamo v najkrajšem mogočem času. To je ključno pri vprašanju, ali lahko stopimo zaostanek za najboljšimi tremi," je za francoski L'Equipe še dejal sedemkratni zmagovalec dirk za svetovno prvenstvo v elitnem razredu motošporta.