Volilna kampanja na Hrvaškem se pred parlamentarnimi volitvami počasi začenja. Foto: EPA
Volilna kampanja na Hrvaškem se pred parlamentarnimi volitvami počasi začenja. Foto: EPA

Čez teden dni naj bi hrvaški premier in predsednik HDZ-ja predstavil "nov HDZ za nove čase" in s tem obeležil začetek volilne kampanje. Ker Sanader o novi strategiji pridobivanja glasov hrvaških volivcev še ne želi govoriti, je Jutarnji list rekonstruiral morebitne HDZ-jeve strategije.

Tri temeljne strategije naj bi tako poleg opozarjanja volivcev pred "nevarnimi, tveganimi in neizvedljivimi" projekti SDP-ja in vrnitvijo komunistov na oblast vključevale še nove kadre in zagovarjanje stabilnega gospodarskega načrta. Kadrovska pomladitev HDZ-ja naj bi bila odgovor na izvolitev Zorana Milanovića za predsednika SDP-ja.

Sposojanje od britanskih laburistov
Analitiki pričakujejo, da bo HDZ-jeva volilna kampanja nekakšna kombinacija treh kampanij britanskih laburistov. Iz kampanje leta 1997 naj bi HDZ prevzel koncept novih voditeljev, iz kampanje "Work goes on" naj bi prevzela opozarjanje na nenehno rast življenjskega standarda med svojim mandatom. Tretji element pa bi prevzeli od zadnjih volitev na Otoku, ko so laburisti Britance strašili s plakati, na katerih je bila slika Margaret Thatcher, ob njej pa besede "Mumy is back" oz. "mamica se je vrnila."