Avtomobilnost

Poudarki

  • Električni minbus podjetja Moia že pripravljen
  • Najprej bo začel obratovati v Hamburgu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 7 glasov Ocenite to novico!

Dodaj v

Volkswagnovo podjetje predstavilo električni minibus

Najprej bo začel obratovati v Hamburgu
6. december 2017 ob 17:06
Frankfurt - MMC RTV SLO

Volkswagnovo podjetje za ponujanje prevozov Moia je eno leto po ustanovitvi predstavilo šestsedežni električni minibus. Mogoče ga bo naročiti prek aplikacije, najprej bo začel delovati v nemškem Hamburgu.

Kot je povedal direktor podjetja Ole Harms, želijo s pomočjo svojih storitev do leta 2025 v evropskih in ameriških mestih nadomestiti milijon vozil. Dodal je, da želijo ponuditi rešitve za prometne zastoje, onesnaževanje, hrup in pomanjkanje prostora.

V Hamburgu bo sprva začelo delovati 200 vozil, pri čemer bo to število v prihodnjih letih naraslo na tisoč. Podjetje bo najemalo voznike, hkrati pa bo svoje storitve ponujalo upravljavcem flot in mestom.

Volkswagen je pred enim letom z ustanovitvijo podjetja Moia svojemu portfelju, v katerem najdemo znamke, kot sta Audi in Škoda, dodal 13. znamko, s ciljem razširiti svojo ponudbo izven proizvodnje in prodaje ter s tem pridobiti nove vire prihodkov.

Nova storitev je del Volkswagnove strategije, ki so si jo zamislili po dizelskem škandalu in s katero se pripravljajo na prehod na električna vozila z novimi tehnologijami.

Stranke lahko prevoz podobno kot pri Uberju naročijo prek aplikacije na pametnem telefonu. Aplikacija pokaže, katera vozila so na voljo in kakšna je cena vožnje. Nato algoritem združi potnike s podobnim ciljem in se s tem izogne nepotrebnim ovinkom.

Praktičnost in udobje
Vozilo ponuja hitro internetno povezavo, sedeži pa so opremljeni z bralnimi lučkami in USB priključki za polnjenje mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov. Notranjost je zasnovana s posameznimi sedeži in veliko prostora za noge ter gibanje med njimi.

Z enim polnjenjem prevozi več kot 300 kilometrov, baterijo pa je do 80 odstotkov mogoče napolniti v 30 minutah.

Podjetje Moia želi postati eden največjih ponudnikov mobilnostnih storitev na svetu in v prihodnjih letih ustvarjati dve milijardi evrov prihodkov.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
jankoP
# 07.12.2017 ob 15:00
Pa ne rečem, da se ne more zgodit nič takega kot praviš, ampak niti to ne bi bilo nič posebnega. Imaš poln internet ljudi z renoji, volkswagni, audiji, ki imajo vse uradne servise, dele in diagnostike na voljo, pa jim vseeno avto pol leta ali pa še več "popravljajo", da ne govorimo kolk to stane.
pozitivc
# 07.12.2017 ob 08:46
Dobra ponudba s klasičnimi prednostmi EV-jev.

Diesel busi gredo v enem šusu do Solnigrada in nočjo ustavit, da bi šel vmes scat. Prednost električnih busov je ta. Da se bodo vsaj na 2 uri morali ustavit za polurno polnjenje. Še bolje bi bilo vsako uro, saj ko človek spije pivo, je skoraj nujno it enkrat na uro scat. Prednost je tudi to, da imaš med polurnim postankom it nabavit novo zalogo piva, če si se na začetku poti nekoliko podcenil
pozitivc
# 08.12.2017 ob 10:28
Evo, pa si spet v preteklosti
pozitivc
# 08.12.2017 ob 09:34
@Luka Novak

@mihajlo je napisal, da je Tesla le nakazal prihodnost prometa. Prepričan sem, da bodo (boljše) različice električnih tovornjakov na naslednjem desetletju prikazali tudi Man, Mercedes.....

Sej ni problema. Pokazal si že, da je tvoj um sposoben razpravljati le o sedanjosti. Vizionarstvo je tebi nekaj, kar ne zmoreš doumeti
mihajloo
# 08.12.2017 ob 00:27
@Luka Novak

Sem inženir strojništva - smer energetsko strojništvo. Doma sem iz kmetije.
Če citiram sebe:"Upam da dočakam dan ko se iz ceste spelje še zadnji smrad na"

Ti pa mi odgovarjaš kako stvari stojijo danes? Česa nisi razumel pri mojem komentarju?
Jaz sem se v komentarju in se tudi zdaj, veselim dneva, ko se bo svet obrnil v drugo smer. Tesla je le-to pred kratkim nakazal z električnimi tovornjaki. Obstoječi dizel tovorjaki bodo v primerjavi povsem nekonkurečni. S časom bodo odpadli kot knof od gat. In prav je tako. Kajti obstoječa energetska in prometna ureditev sta nevzdržni.
Trg in sistemi se uravnavajo sami od sebe. Nihče jih ne bo zaustavil. Verjamem v napredek v znanosti. To je edino upanje za obstoj človeštva.

Luka Novak, zaradi mene se lahko preimenuješ tudi v Luka Nazadnjak. Prosim prihrani mi matike in IMT-je, poznam situacijo.
pozitivc
# 07.12.2017 ob 21:18
Luka Novak, ti maš prjatle?! :D
jankoP
# 07.12.2017 ob 14:20
Luka, ne sekiraj se, ko kaj rabim naročim iz Nemčije in dobim v 3-4 dneh, za 40% manj kot pri nas. Ni mi pa še nič crknilo, da bi obstal in rabil takoj.
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 13:56
jaz lahko oblečem naenkrat le ene cunje, več kot več tud ne morem pojest, in namen imam za transport uporabljat tehnologijo, ki ima skoraj 100% učinkovitost.

Taki kot ti pa boste z dizli porabil trikrat več energije

LOL

Kolikokrat moram ponovit (post 07.12.2017 ob 10:15) : voziš dizel, ne sanjaj o EV in ne ustvarjaj si napačnih interpretacij !

Koliko km mesečno prevozim sem neštetokrat povedal, poglej si v starih postih (avto za 1000 eur npr.). O prehrani in ostalem si povsem zgrešil. Rad jem in pijem zmerno in kakovostno, večinoma doma pridelano, od ostalega s prijatelji vsaj dva krat tedensko pijemo whisky, konjak in podobno (cenovni rang od cca 20 eur/l naprej). Cunje, obutev itd. spet kakovost, višji cenovni razred itd.
jankoP
# 07.12.2017 ob 10:45
Tudi brez jedrske energije smo čez noč v kameni dobi, pa zato ni, da bi jedrski reaktor vgrajeval v vsakega cliota, ki vozi po mestu, in to tako, da bi lahko kdorkoli odstranil vse zaščite pred sevanjem, pa tega nihče ne bi niti preverjal.
pozitivc
# 07.12.2017 ob 08:50
@Luka Novak

Šivalni stroji in prekopalniki že dolgo delujejo na elektriko
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 07:57
Dobra ponudba, s klasičnimi pomanjkljivostmi EV.

Primerna bo za mestne ulice, ne primerna za Autobahn razdalje in hitrosti. Glede na ostale ponudnike dvomim, da bo mogoče iz slovenske prestolnice priti v Solnograd (Salzburg), mogoče bo dovolj za relacijo Solnograd - München. Pri klasičnih dizelskih variantah VW kombijev je bil iz Slovenije dosegljiv Frankfurt.
pozitivc
# 10.12.2017 ob 19:29
Pa kaj ma to Lukec za en avto? kako starino bmw sedmice al mercedes s! sej vem da to se da rableno pocen dobit, je pa pol vdrževanje drago, da že ob prvem resnem popravilu preseže vrednost avta.... no... sj ne vem kaj ma, ampak.. Je pa tako, da dragi pa fini materiali v teh dragih avtih kmalu zgledajo slabš kot plastika v kangooju
jankoP
# 09.12.2017 ob 15:23
Glede na to da po osmih letih se niti ne razmisljam o menjavi, pa si jutri lahko kupim prakticno vsakega volkswagna iz slovenskega cenika, bi tezko rekel, da sem se ustel.
jankoP
# 08.12.2017 ob 15:08
Niti ne vem zakaj se bi treba zapufat za nov avto, si pač kupiš tolk kolk lahko. Jaz bi lahko na keš kupil avto za ceno, ki si jo verjetno ne bom nikoli privoščil (pa sem še mlad). Vseeno mi je cruze čist v redu. Najcenejši avto je itak tist, ki ga že imaš.
Ko bo fuč, kupim pa električnega.
jankoP
# 08.12.2017 ob 14:29
Luka, lahko nabijaš kolk češ, jaz sem dal denar tam kjer imam gobec, ti pa ne. Ko boš kupil upa in passata, pa bmw 7 s porabo 4 litre pa ne vem kaj vse na kar dol padaš, takrat ti bom tudi jaz rekel, dobro, sicer je bedak, ampak vsaj stoji za tem kaj govori.
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 13:19
a Luka Novak vozi karjolo za jurja?! in se dela norca iz golfa sdi, ki je vredne 2 jurja?! :D

Norca se delaš sami, vsaj TDI bi kupil.

"Karjola" je tvoj Sportsvan - imaš manj opreme, šibkejši motor, 2 sedeža manj itd.
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 13:11
@jankoP

V Italiji si imel tovarniško LPG različico (Chevrolet Cruze) - mislim, da je bilo 2000 eur doplačila na izhodiščno različico, dodatno je bilo možno izkoristit t.i. rottamazione (preprosto povedano star avto na odpad = 4000 eur). Zanimiva pojava ste mi tipi, ki govorite o ugodni slovenski varianti.

Avto o katerem govoriš, je dodaten dokaz tvoje kratke pameti, zaslepljenosti, obremenjenosti z Nemci itd. Strašna oprema v nizkih razredih, v polu, golfu in upu .. je dejstvo, po tvoji ubogi pameti pa vsak, ki tako misli tudi vozi zgolj nemška vozila. Dodatno ima avto (o katerem govoriš) več opreme kot tvoj Chevrolet Cruze, tudi če si ga založil z vso možno dodatno opremo. Med drugim je opremljen tudi s tempomatom in omejevalnikom hitrosti, če te že zanima. Nov je veljal za približno dva Chevrolet Cruzeta - očitno se ne zavedaš, v kakšni karjoli se voziš. Dobil pa sem ga za manj, kot je tebe stala vgradnja plina in v nekaj mesecih presegel tvojo letno kilometrino z manj stroški.

Avtomobilski praktični poizkusi za drobiž (1000 eur) me zanimajo iz preprostega razloga »izkušnja več, predsodek manj« – v zgornjem primeru avto s 500.000 km na števcu (ali se zapufat za novega).
pozitivc
# 08.12.2017 ob 12:54
a Luka Novak vozi karjolo za jurja?! in se dela norca iz golfa sdi, ki je vredne 2 jurja?! :D
pozitivc
# 08.12.2017 ob 12:51
Kr neki
jankoP
# 08.12.2017 ob 11:07
Plin si tudi sam vgradil.

Ne, ampak če bi poslušal uradne serviserje, pa tudi neuradne, ga itak ne bi smel vgradit. Zdaj sem šele nekje na dvakratniku kilometrov za katere so trdili, da bo crknilo, tako da ne bom plina še preveč hvalil, ker ciljam na 4 kratnik.

Sicer si pa zanimiva pojava. Fasciniran nad strašno opremo v nizkih razredih, v polu, golfu in upu, sam pa voziš 5000 km mesečno v karjoli za jurja. Če bi jaz delal tolk km bi si absolutno kupil najmanj radarski tempomat. Ampak ja, za svoj denar so druga merila kot za tuj denar, sej vem. Drugi naj kupujejo precenjeno nemško robo v sicer nič posebnih avtih, zase pa tega ne boš kupil.
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 08:44
@mihajloo

Hud kmet od inženirja strojništva si, če v šlampariji od Muska vidiš prihodnost .
jankoP
# 07.12.2017 ob 19:40
Sej pred 8 leti mi jeen mehanik rekel kaj sem to kupil, golf je avto. V tem casu je on zamenjal 3 golfe.
jankoP
# 07.12.2017 ob 19:27
Zgubil sem se. Je chevrolet zdaj kvarljivo korejsko sranje, ki ga je tezko servisirat, pa jaz to delam sam, seveda nisem mehanik, ali novejsi letniki boljsih znamk, ki rabijo doktorje in opremo za 100 jurjev?
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 15:30
@jankoP

Če ti gre res tako dobro od rok - priložnost za dobro plačan hobi ali profi dejavnost, po mojih izkušnjah ti dela ne bo zmanjkalo (če se razširiš še na ostale korejske ali kakšne druge znamke toliko bolj).

Tovarniška diagnostika (in na splošno področje vzdrževanja) pri novejših (višji rangi že letnik tvojega Chevrolet Cruze ali celo starejši) je nekaj čisto drugega, kot si predstavljaš. Pa nisi edini. Napačne predstave, razmišljanja itd. pa so tudi vzrok večjega dela težav.
pozitivc
# 07.12.2017 ob 12:43
@Luka Novak

jaz lahko oblečem naenkrat le ene cunje, več kot več tud ne morem pojest, in namen imam za transport uporabljat tehnologijo, ki ima skoraj 100% učinkovitost.

Taki kot ti pa boste z dizli porabil trikrat več energije, kot bi jo lahko, mate polne omare cunj, ki jih nikol ne oblečete, in se prenažirate z hrano in puščate ostanke na krožnikih..... to ni moralno, da taki ponucate vsaj trikrat več vsega, kot en normalen človek. Normalen povprečen človek naredi 40km na dan z avtom.... kolk jih ti?
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 12:40
@jankoP

Tvoje znanje o alternativah se začne in konča pri predelavi tvojega Chevrolet Cruze na plin.

Pa upam, da sodiš med zadovoljne lastnike korejske eksotike – večinoma poslušam pritoževanje lastnikov (dva dni nazaj npr. težave z iskanjem rez.delov + pomanjkanje alternativ + cena .. rezervnih delov v primerjavi z Oplom).
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 10:15
Šivalni stroji in prekopalniki že dolgo delujejo na elektriko

.. zaradi njih bi lačen in gol naokrog hodil.

Ampak, za potrebe trolanja čisto OK.

V slogu tvojega navdušenja nad EV ob dnevni uporabi VW dizla.

Smo mel pri hiši Golfa SDI 68 konju, navora ne vem, zdaj mamo pa sportsvana 110 konju, pa je v praksi SDI bolje speljeval v hrib, bolje vlekel prikolico... @pozitivc 10.02.2017 ob 09:11
Luka Novak
# 07.12.2017 ob 08:02
@mihajloo

Upam, da še ne hodiš v šolo. Vsak odrasel človek ve, da smo brez dizla, bencina in ostalih derivatov v kratkem času v kameni dobi. Hrano prideluje dizel, vsakodnevne dobrine z drugega konca sveta ti pripelje še hujša svinjarija kot je dizel itd.

Pa ne pozabit kupit motiko in ostalo orodje, da si boš hrano pridelal sam, obleko sam sešil itd. .. ker nočeš, da ti dobrine pridelajo + pripeljejo na police dizel + ostali derivati.

Ko boš v praksi dokazal nesmisel dizla + ostalih derivatov sporoči, pridem pogledat rezultate (prehranjujem se z velikim deležem doma pridelane hrane, pa me zanimajo takšni navdušenci za uporabo motike in ostalega ročnega orodja).
milkra
# 06.12.2017 ob 21:14
Lepo!
ABADON
# 06.12.2017 ob 20:35
mihajlo
Pa bos imel dovolj, da si placas to?
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 16:13
@jankoP

LOL

Lahko nabijaš kolk češ, uštel si se, dokazal kratko pamet, zaslepljenost, obremenjenost .. z Nemci. Ne prvič in ne zadnjič.
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 11:18
Evo, pa si spet v preteklosti

@pozitivc je končno pogruntal, da je njegovo vizionarstvo preteklost. Čestitke !
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 10:24
Vizionarstvo tipa @pozitivc :

Smo mel pri hiši Golfa SDI 68 konju, navora ne vem, zdaj mamo pa sportsvana 110 konju, pa je v praksi SDI bolje speljeval v hrib, bolje vlekel prikolico... @pozitivc 10.02.2017 ob 09:11

.. je zame preteklost.
Luka Novak
# 08.12.2017 ob 08:46
@jankoP

LOL

Plin si tudi sam vgradil.

Odpri še delavnico za Chevrolet, da bomo ocenili ali lažeš sam sebi kot vedno ali znaš mogoče celo zamenjat mot. olje in filter.
pozitivc
# 06.12.2017 ob 22:47
E, končno!!!!! To je pa zame zadeva!
HOR
# 06.12.2017 ob 18:28
Mogoče pa bodo baterije "na rjo" kmalu premaknil električna vozila v cono konkurenčnosti...
Počasi pa bo...
LINK ali
https://wattsupwiththat.com/2017/12/05/n
ew-batteries-for-evs-use-rust-for-power-storage/
Caferacer
# 06.12.2017 ob 20:37
Očitno po zloglasni aferi, vidijo prihodnost samo še v štromu.. :p
mihajloo
# 06.12.2017 ob 19:07
Odlično!
Upam da dočakam dan ko se iz ceste spelje še zadnji smrad na bencin oz. dizel, ter da bomo električno energijo pridobivali direktno iz Sonca.
Kazalo