Prvi obraz Gapa, Joss Stone, ki je nasledila Sarah Jessico Parker. Foto: EPA
Prvi obraz Gapa, Joss Stone, ki je nasledila Sarah Jessico Parker. Foto: EPA
Nad Gapovimi oblačili se navdušujejo tudi v Aziji, bo enako tudi z izdelki za nego obraza in telesa? Foto: EPA

Gap, ki ima sedež v San Franciscu, bo tako sledil številnim modnim znamkam podobnega cenovnega razreda, ki že imajo svoje dišave ali celo linije izdelkov za nego obraza in telesa, npr. Zara, Hennes & Mauritz, Benetton ...

V zadnjih letih se za podoben korak odloča tudi vse več proizvajalcev športnih oblačil in opreme.

Pri Gapu so povedali, da bodo svojo kozmetiko prodajali v prodajalnah, ki nosijo ime Gap, ter v prodajalnah Gapove hčerinske družbe, blagovne znamke Banana Republic. Dišavo in ostalo kozmetiko bo izdelovala newyorška družba Inter Parfums, na police Gapovih trgovin pa naj bi izdelki prišli leta 2007.

Kozmetika, ki jo bodo prodajali pod imenom Banana Republic, pa bo v istoimenskih trgovinah že jeseni 2006.

Gap se je za vstop na zahtevni kozmetični trg odločil v času, ko zaznamuje padec prodaje. Glede na lanski julij je prodaja štiri odstotke nižja.

Kmalu pa naj bi predstavili še eno novost - verigo trgovin z oblačili, namenjenimi ženskam, starejšim od 35 let. Prvih pet prodajaln Forth & Towne bodo odprli že jeseni v New Yorku in Chicagu.