Konceptni lexus LF-FC prihaja 25 let po predstavitvi prve generacije luksuzne limuzine lexus LS. Foto: Lexus
Konceptni lexus LF-FC prihaja 25 let po predstavitvi prve generacije luksuzne limuzine lexus LS. Foto: Lexus

Pri Lexusu so na avtomobilskem salonu v Tokiu s konceptom LF-FC pokazali, kako naj bi bila videti naslednja generacija luksuzne limuzine LS, ki bo na trgu konkurirala BMW-ju serije 7, mercedes-benzu razreda S in audiju A8.
Koncept velike limuzine razkriva oblikovalski jezik "L-finesse" z žarometi v obliki črke L, agresivnimi linijami in novo obliko motorne maske, ki bo krasila novo, peto generacijo modela LS. Serijski model lahko na cesti pričakujemo leta 2016 ali najpozneje leta 2017.
Kombinacija gorivnih celic in elektromotorjev
Zanimivost pri konceptu je hibridni pogon. Energija iz gorivnih celic poganja zadnji par 21-palčnih koles, dva elektromotorja, vsak je vgrajen v eno kolo, pa prednji kolesi. "Pri Lexusu smo se osredotočili na prepoznaven dizajn, ki stavi na čustva in tehnologijo, ki bo v prihodnosti poskrbela za pogon avtomobilov," je dejal visoki predstavnik Lexusa Tokuo Fukuiči in dodal, da bosta luksuz in visoka tehnologija, ki ju predstavljajo s konceptom v Tokiu, že del njihovih vozil v bližnji prihodnosti.
Potovalni prostor v LF-FC je zelo prostoren, potniki pa lahko uživajo v futurističnem okolju. Potovalna kabina je razdeljena na dva dela, na zgornji in spodnji. Zgornji izraža občutek odprtosti, ki vozniku omogoča, da se 100-odstotno osredotoči na dogajanje pred vozilom. Prednja sedeža na pogled dajeta občutek, da lebdita, zadnja sedeža sta namenjena udobnemu in razkošnemu potovanju z veliko prostora za glavo in za noge. LF-FC je sicer daljši, širši in nižji kot aktualni model limuzine LS 460L, daljši pa je tudi od aktualnega mercedesa razreda S.
Občutek razkošja povečuje posebno usnje na sedežih, vratih in armaturni plošči. Pri Lexusu od tehnologij, vgrajenih v vozilo, omenjajo upravljanje s pomočjo gest, kar je sicer BMW že predstavil v novi limuzini serije 7.
Aktualni LS je na trgu že od leta 2007, njegova priljubljenost in prodaja pa je tudi zaradi starosti v ZDA trikrat manjša kot v primeru Mercedesovega konkurenta.