MMC je ta mesec rahlo spemenil svojo podobo. Foto: MMC RTV SLO
MMC je ta mesec rahlo spemenil svojo podobo. Foto: MMC RTV SLO

Po podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani je v aprilu 2012 kar 77 odstotkov posameznikov v starosti med 10 in 75 let najmanj mesečno dostopalo do spleta. Uporaba spleta se je v zadnjem letu povečala za sedem odstotkov.

Vse več časa preživimo na spletu
Spletni uporabniki pa so, poleg tega, da jih je več, tam tudi bolj dejavni. Prav tako na spletu ostajamo vedno več časa. Aprila 2009 je povprečni uporabnik na spletu prebil osem ur in pol, aprila 2012 pa že enajst ur in pol.

Kar 63 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov tedensko ali pogosteje na spletu spremlja novice, 24 odstotkov male oglase, 65 odstotkov pa uporablja spletne iskalnike.

V vrhu tudi MMC
Zato so ti portali tudi v vrhu po mesečni obiskanosti. Multimedijski center RTV Slovenija (www.rtvslo.si) se je aprila uvrstil na peto mesto med vsemi spletnimi stranmi in na tretje med portali z dnevnimi novicami.

Najvišji doseg je ohranila stran 24ur.com, na drugem mestu je najdi.si in na tretjem siol.net. Med prvih deset sodijo še strani bolha.com, rtvslo.si, zurnal24.si, zadovoljna.si, vizita.si, avto.net in itis.si.