Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Zgodba pravi, da se je človeštvo prvič začelo zavedati krhkosti našega planeta decembra leta 1972, ko je posadka vesoljskega plovila Apollo posnela znano fotografijo Modra frnikola.
V šestdesetih letih 20. stoletja so filmske in fotografske tehnologije veljale za zanesljiv način dokumentiranja različnih procesov in dogodkov.
Igor Rudajev je človek, čigar obraz vidi skoraj vsak astronavt ali kozmonavt, preden se odpravi v vesolje. V znanem Zvezdnem mestu blizu Moskve skrbi, da vesoljske agencije gladko sodelujejo.
Benjamin Grosser je umetnik, ki se ukvarja z družbenimi, kulturnimi in političnimi učinki operacijskih sistemov. Med drugim s tem, kako bi računalniki gledali filme.
Wendy Coones , raziskovalka z oddelka za znanosti podob Donavske univerze v Kremsu
Profesor zgodovine vesoljskih programov z Univerze v Centralnem Lancashiru, Robert Poole, je za Ksevtov Vesoljski vid prispeval razmislek o zgodovinskem kontekstu in prelomnosti fotografije ...
Tarče za kalibracijo fotografij iz zraka so zanimivi dvodimenzionalni optični artefakti na zemeljskem površju, ki so jih uporabljali za razvoj zračne fotografije in letalskih plovil.
Četverica Quadrature je umetniški kolektiv, ki ga povezuje ljubezen do vesolja in strojev. Z umetniškimi projekti abstraktne, ne-vidne satelite spreminjajo v oprijemljive.
Danes imamo vse več opravka z raziskovanjem in spoznavanjem nevidnega.
V kaj se pravzaprav zazremo, ko iz vesolja pogledamo proti Zemlji? Tovrstne fotografije nosijo velik čustveni naboj, ki je lahko zelo pozitiven in navdihujoč, lahko pa tudi zelo žalosten. Tobias Boes
Vidnost in nevidnost sta pogojeni z zmožnostmi opazovalca: z zmožnostmi misliti, videti in uvideti. Le-te pa so vedno vpete v določen kulturni in družbeno-politični kontekst.
Biti človek v vesolju ne pomeni zgolj razvijati tehnologije za prodor vse globlje onkraj našega osončja.
"V vesolju te nihče ne sliši kričati"; zakaj je tako, pojasnjujejo fizika proizvodnje zvoka, anatomska mehanika, ki pogojuje človekovo zaznavanje zvoka, in ne nazadnje dejstvo, da ni prenosnika, po ...
Knjige si prizadevajo opisati nove svetove, in ko začnemo branjem, smo že vnaprej pripravljeni na to, da ji bomo verjeli, saj v njenem svetu prepoznavamo predmete lastnih želja - stvari, kakršne so ...
Hubblovo Ultra globoko polje naseljuje na tisoče galaksij: nočno nebo je polno domiselnih oblik, skrivnostnih pisanih tvorb različnih barv.
Kazimir Severinovič Malevič (1878-1935) je bil ruski slikar poljskega rodu, začetnik suprematizma v vizualni umetnosti, ki je razmišljal o planitih med Zemljo in Luno.
V nasprotju s predstavami o svetlem in zvezd polnem vesolju sta njegovo bistvo praznina in tema, pravi sodirektor inštituta SETI, ki se ukvarja z iskanjem zunajzemeljskega inteligentnega življenja.
Kako poteka iskanje eksoplanetov oz. ekstrasolarnih planetov – planetov zunaj našega osončja? Posebej za KSEVT in Vesoljski vid je o procesu spregovorila dr.
Arktika je območje, v katerega se zlahka zatopimo in kjer si že s samo navzočnostjo daješ priložnost za samoraziskovanje. Omogoča edinstveno izkušnjo, ki lahko preoblikuje človekovo zavest.
Tisti astronomi, ki so po srečnem naključju pri sestavi urnikov ravno takrat uporabljali Hubble, so na začetku leta 1996 naleteli na verjetno najbolj apokaliptičen prizor, kar ga je človek kdaj ...
Neveljaven email naslov