Med 'najverjetnejšimi' najemniki blagovnih znamk se največkrat omenja založniško družbo Adria media. Foto: MMC RTV SLO
Med 'najverjetnejšimi' najemniki blagovnih znamk se največkrat omenja založniško družbo Adria media. Foto: MMC RTV SLO
Matej Raščan
Matej Raščan je (bil) lastnik Dela Revij. Foto: BoBo
Znamke Dela Revij ponovno našle novega lastnika

V skupino spada tudi tiskarna Set, ki med drugim tiska edicije te največje slovenske revijalno-založniške družbe, podrobneje pa dogovora v NKBM-ju niso želeli komentirati. Med kandidati za najemnika je bila sicer tudi založniška družba Adria Media. Krater je po informacijah Večera ponudil trikrat višjo "najemnino" kot Adria Media.

Oddaja blagovnih znamk v najem naj bi omogočila, da edicije Dela Revij, in sicer Lady, Obrazi, Jana, Stop, Kih in druge (skupaj 40 blagovnih znamk), tudi izidejo, interes NKBM-ja pa je, da blagovne znamke čim prej proda.
Kot so izpostavili v skupini Krater, imajo dolgoletne izkušnje in znanja ter interes, da blagovne znamke Dela Revij nemoteno izhajajo tudi v bodoče, saj bodo "obogatile spekter naših dosedanjih edicij in bralce dnevno bogatile z raznovrstnimi koristnimi informacijami in razvedrilnimi vsebinami".
Bi Krater financiral kar KBM Leasing?
Druga družba, ki naj bi jo zanimal najem Dela revij, družba Krater po informacijah Financ ponuja milijon evrov licenčnine na leto za obdobje desetih let z obvezo odkupa po preteku tega obdobja, pri čemer bi se plačana licenčnina štela za kupnino. To pa pravzaprav pomeni finančni lizing, še pišejo Finance.

Pri tem se odpira vprašanje, kako bi Krater (lastnik družbe je Martin Odlazek, izvršni direktor pa Gregor Repič) posel financiral, saj v družbi informacij o tem ne dajejo. Kot pišejo Finance, viri blizu NKBM-ja "niso upali zanikati, da Kraterju posojila za licenčnino ne bi dal kar KBM Leasing", po drugi strani pa naj Kraterju ne bi odobrili novih posojil, ker banko skrbita poslovanje in netransparentnost skupine.

Krater se je pred kratkim "obregnil" ob domnevnega tekmeca in opozoril na njegovo poslovanje, pri čemer je omenjal negativni kapital. Pri tem pa je, tako opažajo Finance, izpustil informacijo, da je bila Adria Media letos dokapitalizirana.

Adria Media izdaja vrsto konkurenčnih revij
Poleg Kraterja so blagovne znamke zanimale tudi družbo Adria Media. Gre za založniško družbo, ki med drugim izdaja revije Nova, Story, Cosmopolitan, Elle, Playboy, Lisa, Čarovnija okusa, Lea, Sensa, Avto Magazin, Moj vrt in Moje stanovanje. Številne od omenjenih revij ciljajo na isto bralstvo kot publikacije Dela revij.

Adria Medija je v lasti nemške založniške skupine Gruner + Jahr, švicarske založniške družbe Sanoma in avstrijske Styrie. V družbi po pisanju Financ izjav za zdaj ne dajejo.

NKBM znamke prodala hčerinski družbi
Banka, ki je Delo revije "podedovala" kot upnica, je blagovne znamke prejšnji teden na dražbi prodala svoji hčerinski družbi KBM Leasing, in to po začetni, izklicni ceni 10,4 milijona evrov.

Razmere med zaposlenimi medtem ostajajo enako slabe, saj družba še vedno ni izplačala julijskih plač, obveznosti do honorarnih sodelavcev pa ostajajo neporavnane že več mesecev. Zaposleni so zato v četrtek NKBM znova pozvali, naj pri odločanju o oddaji ali prodaji ravna odgovorno in v korist ohranjanja delovnih mest zaposlenih.

Jana, Kih, Obrazi, Stop in Lady medtem še vedno niso na prodajnih policah in pri naročnikih.

Znamke Dela Revij ponovno našle novega lastnika