Ministrstvo za okolje in prostor zdaj umešča traso mimo Braslovč, nova različica ceste pa se zaradi zaščite kmetijskih zemljišč pomika na pobočje gore Oljke. Foto: BoBo
Ministrstvo za okolje in prostor zdaj umešča traso mimo Braslovč, nova različica ceste pa se zaradi zaščite kmetijskih zemljišč pomika na pobočje gore Oljke. Foto: BoBo

Ministrstvo za okolje in prostor je namreč začelo z umeščanjem trase mimo Braslovč, medtem ko Celjani menijo, da je primernejša obstoječa trasa mimo Arje vasi.

Celjska občina pa je na posebnem posvetu pozvala Cerarjevo vlado, naj uporabi zdrav razum, prisluhne strokovnjakom in pretehta, ali ne bi bila bolj smiselna gradnja hitre ceste po obstoječi trasi Arja vas-Velenje. "Za preprečitev neumnosti ni nikoli prepozno, do gradnje bo minilo še veliko časa, mislim, da se moramo vsi obnašati toliko odgovorno do družbe in države," je prepričan celjski župan Bojan Šrot.

V Civilni pobudi Braslovče trdijo, da bi bila cesta mimo Arje vasi trikrat cenejša od tiste mimo Braslovč - namesto 300 milijonov evrov, bi stala 100 milijonov evrov. "Ima bistveno boljše prostorske predispozicije, okoljsko je manj škodljiva," dodaja Mateja Kričelj iz Zbornice za arhitekturo in prostor Slovenije ter članica Civilne pobude Braslovče.

Ministrstvo za okolje in prostor zdaj umešča traso mimo Braslovč, nova različica ceste pa se zaradi zaščite kmetijskih zemljišč pomika na pobočje gore Oljke.

Hitro cesto si zelo želijo na gospodarskem ministrstvu. "Na tej celotni relaciji imamo trenutno največje težave z veliko brezposelnostjo in mislimo, da če bi bila zgrajena, bi lahko to težavo rešili," je prepričan Marko Drofenik, direktor direktorata za regionalni razvoj.

Cerarjeva vlada bo o trasi hitre ceste ponovno odločala letos, celjski župan Šrot pa napoveduje, da bo občina uporabila vsa pravna sredstva.

Tretja razvojna os razburja Celjane
Tretja razvojna os razburja Celjane