Večina dobaviteljev dela skoraj izključno za Seaway, kar pomeni, da za proizvodnjo plovil Greenline skupaj dela že okoli tisoč delavcev. Večina dobaviteljev je slovenskih, tako pohištva kot lesenih, plastičnih in steklenih delov plovil. Foto: BoBo
Večina dobaviteljev dela skoraj izključno za Seaway, kar pomeni, da za proizvodnjo plovil Greenline skupaj dela že okoli tisoč delavcev. Večina dobaviteljev je slovenskih, tako pohištva kot lesenih, plastičnih in steklenih delov plovil. Foto: BoBo
Seaway seli del proizvodnje v Škofjo Loko

Nekdanji Seawayev kupec in distributer Vladimir Zinčenko je začel s sedmimi delavci, danes pa jih je samo v Zapužah 120, dodatnih 70 jih bodo zaposlili konec leta v Škofji Loki. Kot pravi Zinčenko je trenutno največja težava Seawaya, ki mu je že uspelo povrniti večino strank in posrednikov, ki jih je podjetje izgubilo po stečaju, pomanjakanje proizvodnih kapacitet.

"Radi bi šli na določene trge, a moramo najprej zadovoljiti zdajšnje potrebe, zato se za začetek širimo na Trato v Škofjo Loko, kjer bomo sami izdelovali plastične dele," je dejal.

Intenzivno si ogledujejo tudi nove lokacije, kjer bi lahko na enem mestu zadostili vsem proizvodnim potrebam. Seawayeva proizvodnja pa bo v vsakem primeru ostala na Gorenjskem: "Glavni ljudje so tu. Znanje o tem, kako zgraditi Greenline, je na tem mestu. Ne moremo niti na Primorsko ali v Maribor, saj tja ne bo šel nihče od ljudi, strokovnjakov, ki delajo tukaj."

Večina dobaviteljev dela skoraj izključno za Seaway, kar pomeni, da za proizvodnjo plovil Greenline skupaj dela že okoli tisoč delavcev. Večina dobaviteljev je slovenskih, tako pohištva kot lesenih, plastičnih in steklenih delov plovil.

Iz tujine prihajajo predvsem motorji. Medtem se stečajni postopek za podjetji Seaway Yacht in Seaway Design nadaljuje, Zinčenko pa ima tako proizvodna sredstva kot blagovno znamko še v najemu.

"Čakamo na naslednjo dražbo, a cene so bile do zdaj res zelo visoke. Za ta denar bi lahko zgradili kaj novega, ne pa kupovali starih prostorov, ki so tako ali tako premajhni," je dejal Zinčenko, ki se že ozira za lokacijami po širšem območju Gorenjske.

Seaway seli del proizvodnje v Škofjo Loko