Letos je bilo na Pokalu Malkovec spet več tekmovalcev kot običajno Foto: Goran Rovan
Letos je bilo na Pokalu Malkovec spet več tekmovalcev kot običajno Foto: Goran Rovan
Ob progi se je v lepem vremenu zbralo tudi precej gledalcev Foto: Goran Rovan
Ob starodobnih motorjih so bila na ogled tudi druga starodobna vozila Foto: Goran Rovan

Klub ljubiteljev starih vozil Mirnske doline Hrast iz Tržišča povezuje kar 170 ljubiteljev starodobnikov. Lani so si končno uredili klubske prostore, in to v nekdanjem skladišču za oglje v bližini železniške postaje v Tržišču. Obnovo so financirali člani sami, ki so z donacijami in z denarjem, zbranim iz članarin, kupili material in plačali obrtnika, veliko pa so postorili tudi sami.

Čeprav že vrsto let napovedujejo, da bo njihova dirka za pokal Malkovca zadnja, so jo tudi letos izpeljali. Potekala je že 15. na dobro urejeni in varovani lokalni cesti Tržišče–Malkovec, dolga pa je dobra dva kilometra. Na dirki, ki šteje tudi za državno prvenstvo v hitrostnem motociklizmu starodobnikov, je letos nastopilo skoraj 50 tekmovalcev, nekateri tudi v dveh kategorijah. Med njimi je bilo tudi nekaj deklet, vse več pa je mlajših tekmovalcev. Vozniki so letos v soncu opravili dve posamični vožnji, saj jih ni oviral dež.

Hrast iz Tržišča je za organizacijo dirke doslej prejel že več priznanj AMZS-ja za najboljšega organizatorja dirk za starodobnike. Letos se je ob progi zbralo tudi veliko obiskovalcev, ki so lahko uživali v vožnjah in si ogledali paleto starodobnih motorjev in nekaj avtomobilov, saj so pred dirko pripravili tudi panoramsko vožnjo le-teh.

Letos je najhitrejši čas dosegel Bine Štern iz AMD Kranj z motorjem Honda 750, ki je progo prevozil v času 1 minute 12 sekund in 26 stotink. Najbolj izenačen boj pa je bil v kategoriji serijskih, dirkalnih in tovarniško prirejenih starodobnih motornih koles do 50 ccm, do letnika izdelave 1978, v kateri je zmago slavil Tomaž Jesenek s kreidlerjem 50 (MK Leteči Kranjci) pred Gorazdom Zupančičem (tomos DMGP/kraidler, AMD Gorica) in Markom Kljunom (tomos, ORC Muflon Maribor).

Najbolje uvrščeni domačin je bil Sašo Grm, ki je v kategoriji pokalno prvenstvo do 60 ccm, do letnika izdelave 1964, osvojil drugo mesto. Poleg njega je na dirki nastopil le še en član Kluba ljubiteljev starodobnih vozil Mirnske doline Igor Lisec, ki je v kategoriji starodobnih motornih koles od 61 do 175 ccm, do letnika izdelave 1964, osvojil tretje mesto.

Drugi zmagovalci v posameznih kategorijah so postali: Jožef Cerar - MKS Kranj, matchless g80 (starodobna motorna kolesa brez omejitve prostornine, do leta 1948), Slavko Krč - AMD Kranj, puch 60 (pokalno prvenstvo do 60 ccm do leta 1964), Iztok Turk - ORC Muflon Maribor, ducati 175 (starodobna motorna kolesa od 61 do 175 ccm do leta 1964), Bine Štern - AMD Kranj, BSA 350 (starodobna motorna kolesa od 251 do 500 ccm do leta 1964), Tomaž Jesenek - MK Leteči Kranjci, yamaha 250 (serijska, dirkalna in tovarniško prirejena starodobna motorna kolesa od 90 do 250 ccm do leta 1978), Matjaž Lesjak in Silvo Luzar - Magnet Trbovlje, BMW 1000 (starodobna motorna kolesa z bočno prikolico do 1000 ccm do leta 1978 - do 15 col), Drago in Luka Rečnik - ORC Muflon Maribor, BMW 1000 (starodobna motorna kolesa z bočno prikolico do 1000 ccm do leta 1978 - nad 15 col).

Za MMC Goran Rovan