Viadukt Peračica je eden najzahtevnejših objektov na gorenjski avtocesti, v sklopu zadnjega, 2,4 kilometra dolgega odseka gorenjskega avtocestnega kraka od Peračice do Podtabora pa je bil po številnih zapletih in zamikih prometu predan oktobra 2011. Foto: BoBo
Viadukt Peračica je eden najzahtevnejših objektov na gorenjski avtocesti, v sklopu zadnjega, 2,4 kilometra dolgega odseka gorenjskega avtocestnega kraka od Peračice do Podtabora pa je bil po številnih zapletih in zamikih prometu predan oktobra 2011. Foto: BoBo

Rok za oddajo ponudb je 13. marec, ko bodo na sedežu DUTB-ja v Ljubljani odpirali ponudbe, dela pa naj bi izbrani ponudnik izvedel najpozneje do 20. junija.

Gre za sanacijska dela pri konstrukciji viadukta, dilatacijah in na vozišču viadukta. V predmet javnega naročila sodi tudi zapora ceste, ki jo bo moral izbrani ponudnik uskladiti z Darsom, zanjo pa nositi tudi stroške.

Na DUTB-ju, katerega naloga je upravljanje terjatev, lastniških deležev in nepremičnin, ki so jih nanj prenesle banke v okviru zadnje velike bančne sanacije oz. premoženja, ki ga je pridobil s pripojitvijo Factor banke in Probanke, za časopis Finance niso razkrili okvirne ocenjene vrednosti del.

Viadukt Peračica je eden najzahtevnejših objektov na gorenjski avtocesti, v sklopu zadnjega, 2,4 kilometra dolgega odseka gorenjskega avtocestnega kraka od Peračice do Podtabora pa je bil po številnih zapletih in zamikih prometu predan oktobra 2011.