Slovenija

Poudarki

  • Pismenost se je v dveh desetletjih izboljšala
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 19 glasov Ocenite to novico!
Razumevanje
Fotografija je simbolična. Foto: AP
Raziskavo so v Sloveniji izvedli med 1. aprilom in 31. decembrom 2014 na vzorcu 5.331 odraslih v starostni skupini med 16. in 65. letom. V vseh državah skupaj so v raziskavo vključili 216.250 odraslih.
VIDEO
Nizka pismenost odraslih...

Dodaj v

Slovenski odrasli po pismenosti, računanju in reševanju problemov podpovprečni

Raziskava spretnosti odraslih PIAAC 2016
28. junij 2016 ob 11:35,
zadnji poseg: 28. junij 2016 ob 21:00
Ljubljana - MMC RTV SLO

Odrasli v Sloveniji so v povprečju po pismenosti, znanju računanja in sposobnosti reševanja problemov v tehnološko razvitih okoljih pod povprečjem držav članic OECD-ja, kaže raziskava PIAAC 2016.

Približno eden izmed štirih slovenskih državljanov v starostni skupini od 16 do 65 let je skromno podkovan v pismenosti, računanju in reševanju problemov, kar je precej višji delež kot v drugih državah članicah Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD), kaže raziskava.

Najvišjo, četrto oziroma peto, stopnjo pismenosti je pokazalo 5,6 odstotka sodelujočih, medtem ko povprečje držav znaša 10,6 odstotka. Četrta stopnja pomeni, da je posameznik sposoben združevati, pojasniti in izločiti podatke iz zahtevnih ali daljših besedil, ki vsebujejo odvisne, lahko pa tudi med seboj nasprotujoče si informacije.

Skoraj četrtina sodelujočih, 24,9 odstotka, je dosegla prvo stopnjo pismenosti, kar pomeni, da znajo prebrati kratka besedila znanih tem in v njih poiskati določeno natančno informacijo. Povprečje držav pri prvi stopnji znaša 18,9 odstotka sodelujočih.

Znanje računanja so s četrto oz. peto stopnjo ocenili pri 8,6 odstotka vključenih v raziskavo, povprečje pa na tem področju znaša 11,3 odstotka. Četrta stopnja tu pomeni, da posameznik razume širok spekter matematičnih podatkov, ki so lahko zapleteni, abstraktni ali so v neznanem kontekstu.

Osnovni matematični postopki
Prvo stopnjo znanja računanja je doseglo 25,8 odstotka sodelujočih, pri čemer povprečje držav pri tej stopnji znaša 22,7 odstotka. Tisti s to stopnjo znanja med drugim obvladajo osnovne matematične postopke v konkretnih kontekstih.

Sposobnost reševanja problemov so s tretjo stopnjo ocenili pri 3,7 odstotka sodelujočih, kar je za 2,1 odstotne točke manj od povprečja držav članic OECD-ja. Nekdo, ki je ocenjen s tretjo stopnjo, zna rešiti naloge, ki vključujejo različne računalniške aplikacije, veliko korakov ter iskanje in uporabo za konkreten primer namenjenih ukazov v novem okolju.

Velike razlike med posamezniki
Nadpovprečno velika je tudi razlika v znanju med posamezniki. Razlike so po ugotovitvah raziskave med drugim odvisne od starosti, stopnje izobrazbe in socialnih okoliščin posameznikov.

Večina slovenskih delavcev se je pri opravljanju dela v sklopu svoje zaposlitve dobro izkazala. Tako kot v drugih državah članicah OECD-ja imajo omenjene spretnosti med drugim pozitiven vpliv na plače, hkrati pa tudi na neekonomske dejavnike, kot so zaupanje v soljudi, politična participacija in udejstvovanje v prostovoljskih dejavnostih, so še zapisali izvajalci raziskave.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
G.Bruno
# 28.06.2016 ob 12:21
Modrijan6
......,sam osebno težko verjamem, da vsa ta dejstva držijo.......
Pa saj to je samo hipotenuza.
jujc
# 28.06.2016 ob 12:35
Tu se strinjam z rambo amadeusom. Na volitvah bi moral vsak odgovoriti na par enostavnih vprasanj, da se vidi, ce je pismen. In sele potem bi njegov glas veljal. Potem ne bi bilo vec raznih populisticnih kampanj ciscenja wcjev, jahanja konj, sajenja lip ipd. In nasi politiki bi hitro odpadli.
Ivo Lola
# 28.06.2016 ob 12:12
@Modrijan6,

Gre za slabe učne načrte, vsaj pri matematiki. Ves sistem je zastavljen napačno, najprej jih pri jemanju nove snovi zasujejo s teorijo, primerov pa je malo. Učitelji niso slabi, toda slediti morajo učnim načrtom. Dijaki srednjih šol ne povezujejo znanja iz prejšnjih letnikov z novo snovjo. Učbeniki se izbirajo po "tržni" logiki, kjer učitelji zahtevajo učbenik "svojega" avtorja. So debeli in polni nepotrebnega balasta.

Padec kvaltete znanja pri matematiki nazorno kaže dejstvo, da je pred 20 leti bila matura pri matematiki za 4-letne srednje poklicne šole bistveno bolj zahtevna, kot je danes višja raven gimnazijske mature. Torej nazadovanje, ki je karakteristično za slovensko družbo nasploh.
designprologo
# 28.06.2016 ob 12:20
Slovenija ima samo en problem...to je, da se na piedestal polaga POVPREČNOST!
Veliko ljudi je tudi nerazgledanih in živijo brez vizije, energije, v konstantnem kritiziranju uspešnih, brez volje se premakniti stopničko višje v mentalnem in duhovnem dojemanju sveta!
7up
# 28.06.2016 ob 13:10
O kakšnih mladih govorite neki???!

Raziskavala je narejena na vzorcu odraslih!

Saj ni nič čudnega, da so rezultati tako slabi. Ogromno ljudi niti osnovnih podatkov novice ni sposobnih razumeti!
izo
# 28.06.2016 ob 11:54
sem gledal en test v zda, pa jih lep procent ni znalo najt afrike na zemljevidu, če malenkost pretiravam..
bo očitno nekaj na njihovem top šolstvu..
thymiann
# 28.06.2016 ob 11:46
podpovprečni državljani v podpovprečni državi
G.Bruno
# 28.06.2016 ob 16:21
Slovenci nismo mojstri v reševanju problemov, znamo jih pa ustvariti.
Ne vemo, kako odplačati kredit 50M evrov, vemo pa, na kateri banki ga dobimo.
Ne znamo poravnati položnice, poznamo pa sestrično, ki to zna.
Ne znamo uporabljati GPS, ker ne vemo kaj je levo in kaj je desno.
Če ne najdemo določene ulice, tisto, ki jo najdemo preimenujemo.
V principu so Slovenci pametni, vendar polovica Slovencev ne najde kraja z imenom Princip.
110% Slovencev ve, da je 1/5=50%.

Ampak ne verjemite meni, kar se tiče družbenih tem, sem samo lakaj.
tanj
# 28.06.2016 ob 13:12
@Species # 28.06.2016 ob 13:03

Ha, ha! Touché!!
Species
# 28.06.2016 ob 13:03
Med komentarji je precej pljuvanja po sedanjem šolstvu - jaz pa sem si vzela čas in pogledala poročilo o raziskavi (link je v članku). Iz poročila je lepo razvidno, da so slabi rezultati značilni za starejšo populacijo (poglej no, tisto ki se je šolala v dobrih, starih časih) ter za osebe, ki imajo manj kot končano srednjo šolo (torej tisti, ki so se bolj malo šolali). Iz navedenih dejstev se prav gotovo ne da potegniti dokazov, da bi bil sedanji sistem zanič. Je pa precej bolj jasno, zakaj se mnogim odraslim zdijo današnji učbeniki in testi grozni - ker imajo sami slabo razvite kompetence.
Še na tole dejstvo kaže opozoriti: izobrazba staršev je pomemben, ne pa najpomembnejši faktor, ki vpliva na zmožnosti; najpomembnejši faktor je lastna izobrazba, torej lastno delo. Tole dejstvo pa narodu, katerega pripadniki se radi hvalijo, da so v šoli zabušavali in plonkali, verjetno pokvari tek...
generusus
# 28.06.2016 ob 16:14
"Slovenski odrasli po pismenosti, računanju in reševanju problemov podpovprečni"

To sem jaz tukaj na ta ali oni način že večkrat poudaril.

Povprečen Slovenec ne zna potegniti vzročno-posledičnega loka pri številnih konkretnih zadevah, vključno z dogodki v družbi in politiki. Nista mu jasni sistemski pristop pri gledanju na tematiko, ampak posplošuje na osnovi posameznih primerov, ki ne odražajo trenda.

Nadalje, na problemski prostor povprečni Slovenec ne gleda skozi širše časovno okno in hkrati ni kritičen, ampak vsakokrat verjame v to, kar ta trenutek vidi in kar mu sporočajo mediji, nato pa to mantro papagajsko ponavlja leta dolgo.

Pomanjkljivost pri logičnem obravnavanju premisno-konkluzijskega problema se kaže na vseh nivojih, kar je dokazala tudi raziskava: pismenosti, računanju, sklepanju na različnih področjih in kvalitetnemu reševanju problemov.

Sicer pa, poglejte si komentarje nekaterih komentatorjev pod najbolj odmevnimi novicami in videli boste, da v rezultate raziskave ne gre dvomiti.
GORILA
# 28.06.2016 ob 13:43
@vojnaslo91
No, saj tole je bil bolj hec... jasno, da ni v skladu z Ustavo in Deklaracijo o človekovih pravicah.
IQ ne more biti merilo, funkcionalna (ne)pismenost pa bi bila lahko!
Whitetrasher
# 28.06.2016 ob 11:43
Iz leta v leto slabše.
Iz nekdaj najbolj liberalnega in naprednega dela jugoslavije smo postali evropska periferija.
amigo
# 28.06.2016 ob 15:31
Dragi Modrijan, ti očitno ne priznavaš znanosti, ki se ji pravi statistika. Tudi jaz večkrat slišim, da sorazmerno mladi umirajo za rakom. Za posameznika statistika nima pomena, veja samo za množico.
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 13:28
tanj # 28.06.2016 ob 13:16
Eeem, vzorec odraslih je od 16 do 65 leta. Do kdaj si mlad je sicer stvar interpretacije, pa vendar...
------------------------
Poskusi vsaj z aritmetično sredino...
amigo
# 28.06.2016 ob 12:29
&IvoLoa

Padec kvaltete znanja pri matematiki nazorno kaže dejstvo, da je pred 20 leti bila matura pri matematiki za 4-letne srednje poklicne šole bistveno bolj zahtevna, kot je danes višja raven gimnazijske mature. Torej nazadovanje, ki je karakteristično za slovensko družbo nasploh.

To se mi zdi neverjetno, a tudi sam opažam da je znanje mladih vse slabše. Napiši kaj več o tem. Hvala!
amigo
# 28.06.2016 ob 12:25
&Modrijan6
.Mi lahko kdo pomaga, se mi pa zdi, kar zamalo, da nas kar vse po vrsti dajejo v nič......,sam osebno težko verjamem, da vsa ta dejstva držijo.......

Tu gre za množično raziskavo. Posamezniki se sami dajejo v nič s svojim neznanjem. Še enkrat se je pokazalo, da je znanje državljanov Slovenije v primerjavi z državljani ostalih razvitih držav slabo. Za mene to ni nobeno presenečenje. Znanje pri nas nima cene, službo dobiš samo po zvezah ali sorodstvu. Dolgoletna negativna kadrovska selekcija, izseljevanje najboljših je dala takšne rezultate.
bob
# 28.06.2016 ob 16:27
Slovenski odrasli po pismenosti, računanju in reševanju problemov podpovprečni

Se ne čudim in vsi ti bi radi bili politiki jezik sukali, šefe špilali pa nič delali. Seveda najlažje je šolski sistem obtožit, da učitelji nič ne delajo. Skratka p o d j e b a v a n j e je nižji nivo razmišljanja in komuniciranja in ne obstaja nobena šola ali tečaj za to. Če hočeš kaj več pa je potrebno kar nekaj energije vložit in postopoma nekaj doseč.
tanj
# 28.06.2016 ob 13:16
@7up# 28.06.2016 ob 13:10

Eeem, vzorec odraslih je od 16 do 65 leta. Do kdaj si mlad je sicer stvar interpretacije, pa vendar...
Modrijan6
# 28.06.2016 ob 12:39
@Ivo Lola

Hvala za modre misli, ki so potešile mojo radovednost......, več glav več ve, mar ne. Vaš post je zelo kakovosten in o katerem zares velja razmišljati.
G.Bruno
# 29.06.2016 ob 11:44
sirus
Nekdo že more razmišljat,
More že, more. Samo ponavadi ne. Pa bi moral.
graf314
# 28.06.2016 ob 20:33
Najvišjo, četrto oziroma peto, stopnjo pismenosti je pokazalo 5,6 odstotka sodelujočih. Četrta stopnja pomeni, da je posameznik sposoben združevati, pojasniti in izločiti podatke iz zahtevnih ali daljših besedil, ki vsebujejo odvisne, lahko pa tudi med seboj nasprotujoče si informacije.

Da je odstotek tako nizek že vemo. Dovolj je pogledati rezultate volitev.
Binder Dandet
# 28.06.2016 ob 15:17
Verjetno je to posledica tistega, kar se vsi zavedamo. Naš šolski sistem ima poudarek na piflanju, ne razumevanju.

@amigo:
Nisi razumel brunotovega posta. Ne se sekirat. Tudi jaz ne razumem, ali ima testiranje teh spretnosti 4 ali 5 stopenj.:)
jujc
# 28.06.2016 ob 15:05
@ ata

Hm. Potem se ti strinjas s tem, da politiki cistijo wcje in s tem populisticno kazejo navzven ljudem, da so del njih? Ali kateri namen si mislil. Razsvetli me.
juk
# 28.06.2016 ob 14:25
izo a obstaja kakšna tema kjer ti ne bi blodil s teorijami zarot? sigurno zato kupujejo naše firme ker domnevno umiramo mlajši. Mislim, kaj vse preberem.
izo
# 28.06.2016 ob 13:54
Ti si še mlado bitje.....,težko boš, kaj naučil ljudi, ki smo že dolgo na tem svetu. Sicer pa mladenič to nemara že veš, da Slovenci umiramo vse mlajši - mnogi v aktivni delovni dobi med 50. in 60. letom, rak je postal že skorajda epidmija, tu so še kardiovaskularne bolezni......, očitno Slovenci živimo precej nezdravo, smo veliko v stresu, ljubljanski Onkološki inštiut poka po šivih. Veliko mojih sošolcev iz gimnazije je umrlo za rakom.....,tako, da težko še govorimo, da moška populacija dočaka 74. ali 75. let, kakor kdo..... Eno je statistika drugo je življenje, in, če izgubiš drago osebo, ki je recimo dočakala borih 50. ali 60. let ti statistika tu čisto nič ne pomaga.

to je vse ok, ni treba penzij plačevat. rudi zato kupujejo naše firme, brez skrbi..
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 13:31
Modrijan6 # 28.06.2016 ob 13:24
Kakšno povprečno starost ima človek, ki je bil testiran.... potem se pa malo zamisli.....
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 13:23
Species # 28.06.2016 ob 13:03
...
Iz poročila je lepo razvidno, da so slabi rezultati značilni za starejšo populacijo (poglej no, tisto ki se je šolala v dobrih, starih časih) ter
------------------
Jaz mislim, da je še nekje problem... druge države namenijo več pozornosti izobraževanju odraslih, ... delavci pri nas so ponavadi prilepljeni na delovni stroj... birokrati so ponavadi že inventar....ni nobene fleksibilnosti
RamK
# 28.06.2016 ob 12:27
Ista logika kot v ZDA in republikancih - treba je ohraniti folk nepismen, da bo vedno in znova volil ene in iste politike.

Štrukelj pa se trka po prsih, kako fajn izobraževalni sistem imamo.
In nepismenež mu nemo ploska.
zzzblj
# 29.06.2016 ob 17:41
Delam v proizvodnem podjetju. Resnično je nepismena večina. Predvsem žensk. Vem, da se sliši grdo, ampak to je dejstvo. Kratkega stavka s petimi besedami jih 90 % ne bo napisalo brez napake. Računanja se sploh ne lotijo, če nimajo v rokah kalkulatorja. Pa ne govorim o milijonskih cifrah, o deljenju in množenju. Govora je o seštevanju in odštevanju do 300.
nonparel
# 28.06.2016 ob 20:32
Samo en majhen dodatek k tej ugotovitvi. Kar nekaj tukajšnjih komentatorjev (mogoče eden ali dva z več nicki) se nečesa spomne in ne spomni, kot je prav po slovenskem pravopisu. Tudi pri dveh poslancih SDS-a v parlamentu sem opazil, da to besedo napačno izgovarjajo. Samo golo naklučje?
Tajana16
# 28.06.2016 ob 19:55
Še noben ni napisal, da je kriv Janša, lol
Aeda
# 28.06.2016 ob 18:27
Funkcionalna pismenost ne more biti boljša ob DEJSTVU, da v učnih načrtih obveznega dela šolstva prevladuje KOLIČINA (kvantiteta) nad KAKOVOSTJO (kvaliteto, kamor štejem RAZUMEVANJE tvarine in ne drdranje) snovi, pa še vsako leto si šolski strategi in načrtovalci učnih načrtov izmislijo dodatne obremenitve, prevsem na področju tujih jezikov (vedno bolj zgodaj bi se jih naj učili). NUJNO bi bilo opraviti raziskavo in seznaniti pisce šolskih načrtov (in kulriklov) z dejstvom, da je zmogljivost pomnjenja oziroma spomina pri ljudeh, zlasti pri otrocih OMEJENA in ne neskončna...
tomo098
# 28.06.2016 ob 13:25
"... zato je za njih vse neoliberalizem in kapitalisticna zarota, ekonomisti in borzniki pa slogarji in hijene.... "

Brez dvoma. Ima pa kovanec tudi drugo plat: vse, česar ti ne razumejo, so komunisti, socialisti, Kučan in UDBA. Sigurno nimajo niti leve stranke, niti desne, monopola nad neumnostjo, če se grdo izrazim. In oboji so tvoren del naše družbe, rezultati niso iz zraka.
Modrijan6
# 28.06.2016 ob 13:24
@Species

Pri taki tekmovalnosti, ki jo tako rekoč polagajo že v jasli malih otrok pač ne moremo biti slabi, se vam ne zdi.....,ali pač. In kolikor vem smo nekoč že davno nazaj, ko sem se jaz šolal imeli imenitne in zelo goreče profesorje - veliko sem odnesel že v srednji šoli, da faksa sploh ne omenjam. Kako je danes pa težko rečem, dvomim pa, da imamo danes tako goreče profesorje matematike in profesorje nasploh kot smo jih imeli nekoč, se mi pa zdi, da današnje profesorje bolj zanima zaslužek kot to koliko bodo izgorevali za svoje učence. Pač drugi časi, ali pa, če malo obrnem imamo takšne profesorje kot si jih zaslužimo....., in temu primerno znanje, ali neznanje, kakor pač vzamemo......
7up
# 28.06.2016 ob 13:22
tanj

Seveda so odrasli, kaj pa drugega? To da nekateri potomci prihajajo na informativne dneve s starši, še ne pomeni, da so otroci:

Tudi naslov obrazložitve rezultatov je:
SKILLS MATTER: FURTHER RESULTS FROM THE SURVEY OF ADULT SKILLS - Raziskava spretnosti odraslih PIAAC v Sloveniji 2016
ata
# 28.06.2016 ob 13:21
@jujc: tvoje omenjanje "čiščenja WC-jev" kaže na to, ta tvoje razumevanje ni ravno na visoki ravni, saj namena očitno nisi razumel.
Kar na tvojo samozavest seveda ne vpliva...
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 12:57
http://www.oecd.org/skills/piaac/Skills-Matter-Slovenia-Slovenian-Version.pdf
Raziskava spretnosti odraslih je del programa OECD za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih (PIAAC) in
prikazuje, kako odrasli obvladujejo tri ključne spretnosti za obdelavo informacij:
– besedilne spretnosti: zmožnost razumeti in uporabiti informacije iz različnih besedil (sestavni del je bila tudi
bralna komponenta – razumevanje besed, stavkov in odlomkov).
– matematične spretnosti: zmožnost uporabiti, interpretirati in posredovati matematične informacije ter zamisli.
– reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih: zmožnost najti, izbrati, ovrednotiti in uporabiti informacije s
pomočjo računalnika za reševanje problemov.
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 12:51
http://www.oecd.org/skills/piaac/Skills-Matter-Slovenia-Slovenian-Version.pdf
Dosežki odraslih na področju besedilnih spretnosti so se opazno izboljšali v zadnjih dveh desetletjih.
m72
# 28.06.2016 ob 12:45
Največji "biseri" pa gredo v politiko :-).

Usmerjenemu šolstvu je sledilo obdobje evforičnega ustanavljanja gimnazij ter fakultet in univerz v vsaki malo večji vasi, zato ni čudno, da je nivo šolstva v prostem padu. S privatizacijo bo samo še slabše.
Seveda pa bi prištinizacija izbrancem omogočila, da na brzino absolvirajo modrosti o ceni delnic in vezanju kravate ter se zalepijo na vodilna mesta v "prijateljskih" firmah.
Modrijan6
# 28.06.2016 ob 13:43
@vojnaslo1

Ti si še mlado bitje.....,težko boš, kaj naučil ljudi, ki smo že dolgo na tem svetu. Sicer pa mladenič to nemara že veš, da Slovenci umiramo vse mlajši - mnogi v aktivni delovni dobi med 50. in 60. letom, rak je postal že skorajda epidmija, tu so še kardiovaskularne bolezni......, očitno Slovenci živimo precej nezdravo, smo veliko v stresu, ljubljanski Onkološki inštiut poka po šivih. Veliko mojih sošolcev iz gimnazije je umrlo za rakom.....,tako, da težko še govorimo, da moška populacija dočaka 74. ali 75. let, kakor kdo..... Eno je statistika drugo je življenje, in, če izgubiš drago osebo, ki je recimo dočakala borih 50. ali 60. let ti statistika tu čisto nič ne pomaga.
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 13:34
GORILA # 28.06.2016 ob 13:30
...ljudje z IQ pod 98 ne smejo imeti volilne pravice!
----------------
Tvoj predlog je sicer zanimiv.... sam ni v skladu s slovensko ustavo... tud z britansko po moje ne...
Modrijan6
# 28.06.2016 ob 13:13
@migo

Le glejte, da ne boste odkrili tople vode......, izjemno bolan komentar ste mi namenili, kaj takega....
tanj
# 28.06.2016 ob 12:47
Da jih je ogromno finančno popolnoma nepismenih mi je jasno. To zgoraj je pa malo tako... res ne vem, kje je bil pobran testni vzorec, ker jaz tem rezultatom preprosto ne verjamem. No, mogoče imam to srečo, da so v mojem okolju sami nadpovprečneži :-)
GORILA
# 28.06.2016 ob 13:30
...ljudje z IQ pod 98 ne smejo imeti volilne pravice!
vojnaslo91
# 28.06.2016 ob 13:16
izo # 28.06.2016 ob 11:54
sem gledal en test v zda, pa jih lep procent ni znalo najt afrike na zemljevidu, če malenkost pretiravam..
bo očitno nekaj na njihovem top šolstvu..
---------------------------------------
Zdi se mi, da si problem zadel v nulo...odlično.Super. Genialac. Pri takih testih ponavadi ne pomaga naučeno znanje "kje je afrika na zemljevidu" gre bolj za spretnost uporabe informacij... kot pa samo piflanje informacij na pamet....
sirus
# 28.06.2016 ob 12:23
Nekdo že more razmišljat, drugače ne bi imeli večji izvoz od Nemčije na prebivalca.
Modrijan6
# 28.06.2016 ob 11:55
Če smo tako slabi v računanju kot pravi že naslov članka, kaj to pomeni, da imamo vsi Slovenci slabo razvito abstrakcijo, je nismo znali razviti v šoli, smo imeli slabe učitelje matematike, tu je kopica vprašanj....Mi lahko kdo pomaga, se mi pa zdi, kar zamalo, da nas kar vse po vrsti dajejo v nič......,sam osebno težko verjamem, da vsa ta dejstva držijo.......
amigo
# 28.06.2016 ob 12:52
am osebno težko verjamem, da vsa ta dejstva držijo.......
Pa saj to je samo hipotenuza.

Reče se hipoteza. Hipotenuza je v trikotniku.
Mindmaster
# 28.06.2016 ob 11:49
1. To je porazen rezultat monopola drzavnega solstva.

2. To se odraza na razumevanju aktualnih politicnih tematik in njihovih argumentacij, kadar te vkljucujejo stevilke. Podpovprecno pismeni zadev sploh ne razumejo, zato je za njih vse neoliberalizem in kapitalisticna zarota, ekonomisti in borzniki pa slogarji in hijene. V resnici gre samo za zavist.
Kazalo