Fernando Alonso je moral zaradi okrevanja po poškodbi izpustiti uvodno dirko sezone v Avstraliji, v Maleziji pa je bil nad hitrostjo svojega dirkalnika McLaren MP4-30 prijetno presenečen. Foto: EPA
Fernando Alonso je moral zaradi okrevanja po poškodbi izpustiti uvodno dirko sezone v Avstraliji, v Maleziji pa je bil nad hitrostjo svojega dirkalnika McLaren MP4-30 prijetno presenečen. Foto: EPA

Velik plus je bil že to, da smo lahko dirkali z obema dirkalnikoma. Tudi jaz in Jenson se nisva bojevala drug proti drugemu. To je bil prvi korak, ki smo ga morali napraviti, in uspelo nam je.

Fernando Alonso
Fernando Alonso in Jenson Button
McLarnova dirkača sta lahko v Maleziji držala stik s tekmeci, na koncu pa sta morala med dirko zaradi okvar in varčevanja opreme zapeljati v garažo. Foto: EPA


Tudi tokrat so pri McLarnu ostali brez točk za svetovno prvenstvo v formuli ena. Na uvodni dirki v Avstraliji je Jenson Button sicer prišel do cilja, a je bil zadnji, v nedeljo v Kuala Lumpurju sta oba mclarna odstopila.
Kljub točkovni ničli in črni, v najboljšem primeru pa sivi bližnji prihodnosti, sta Button in Alonso vseeno optimistična. Svoje upanje na boljše nadaljevanje sezone črpata predvsem iz tega, da je bil mclaren MP4-30 v težkih malezijskih razmerah hitrejši od dirkaškega konca tedna v Melbournu.

Alonsu celo uspelo ujeti red bulla
"Ves konec tedna je bil boljši, kot sem pričakoval," je priznal Alonso, ki je po koncu lanske sezone zapustil Ferrarija in se vrnil k McLarnu, katerega član je bil v sezoni 2007. "Velik plus je bil že to, da smo lahko dirkali z obema dirkalnikoma. Tudi jaz in Jenson se nisva bojevala drug proti drugemu. To je bil prvi korak, ki smo ga morali napraviti, in uspelo nam je," je dodal in priznal, da je bil presenečen nad Hondinim pogonskim sklopom. "Vsekakor je bila hitrost dirkalnika zelo dobra. Držal sem stik z drugimi, pred prvimi postanki mi je celo uspelo ujeti oba red bulla. To je bilo vsekakor lepo presenečenje," je še povedal Španec, ki sicer želi izvedeti, zakaj točno je moral dirkalnik med dirko parkirati v garaži. Tu je vredno omeniti, da sta mclarna lahko držala stik z red bulloma predvsem zato, ker je ekipa Dietricha Mateschitza z Renaultom letos naredila korak nazaj.
"Te težave te po navadi doletijo med zimskimi testiranji, a ker smo večji del testiranj preživeli v garaži, se bomo s temi težavami ukvarjali na prvih nekaj dirkah. Upam, da bomo na Kitajskem naredili še en korak naprej," je sklenil dvakratni svetovni prvak.
Button je na progi užival
Tudi Button je moral zaradi težav s pogonskim sklopom predčasno končati dirko. "Na progi sem užival. Dejansko sem lahko dirkal z drugimi. To, da sem po kar zajetnem številu krogov še vedno lahko pred seboj videl red bulla, je bilo zelo lepo presenečenje. Tudi sicer smo se lahko pomešali med druge," je povedal Britanec, ki je član moštva iz Wokinga že vse od sezone 2010. Tekmovanje z drugimi dirkači je največja prednost, ki jo lahko McLaren potegne iz prejšnjega konca tedna v Maleziji, meni Button, ki hkrati upa, da bo lahko tekmecem kmalu tudi vrgel rokavico.
Kako kmalu se bo to zgodilo, nihče ne ve. Vsekakor pa se bosta morala Button in Alonso še načakati, preden bosta lahko konkurirala drugim. McLarnov najhitrejši krog je na dirkališču Sepang postavil Button (1:46,056), kar je kar štiri sekunde počasneje od najhitrejšega časa, ki ga je dosegel Nico Rosberg z mercedesom (1:42,062).

Velik plus je bil že to, da smo lahko dirkali z obema dirkalnikoma. Tudi jaz in Jenson se nisva bojevala drug proti drugemu. To je bil prvi korak, ki smo ga morali napraviti, in uspelo nam je.

Fernando Alonso