Tim Gajser je že trikrat v karieri postal svetovni prvak. Foto: AMZS/Uroš Modlic
Tim Gajser je že trikrat v karieri postal svetovni prvak. Foto: AMZS/Uroš Modlic

23-letni Gajser se v sezono podaja z dobro popotnico, saj je v pripravljalnem obdobju imenitno vozil na dirkah za Odprto prvenstvo Italije. Na treh dirkah je dobil kar pet od šestih voženj in bil z novim motorjem izjemno zadovoljen. “O novem motorju ne smem preveč razpredati. Spremenjen je praktično od A do Ž. Prvi kazalniki so zelo dobri. Takoj, ko sem ga dobil v roke in z njim odpeljal prvi krog, sem se na njem počutil zelo domače. V vožnji sem zelo užival,“ je povedal Gajser, ki ima v moštvu tudi novega sovoznika, Avstralca Mitchella Evansa, za katerega pravi, da je zelo dober voznik, s katerim sta se tudi zelo dobro ujela.

Svetovno prvenstvo se začenja v Angliji, kjer vremenske razmere velikokrat niso prav prijazne za tekmovalce: “Po nekaj letih znova začenjamo v Evropi. Kar malo čudno, da v Angliji. Vemo namreč, da je lahko marca tam zelo mrzlo in deževno. V tej sezoni je kar nekaj novih prizorišč in prog, ki so nekaj posebnega, saj verjetno na njih nihče od teh, ki smo v konkurenci za svetovno prvenstvo, še ni tekmoval. Menim, da je to dobro, saj bo vse skupaj popestrilo dirkanje, da ni vsako leto vse enako.“

Glavni cilj je ubranitev naslova

Slovenski šampion je na začetek sezone dobro pripravljen, dodatno pa je skušal še izboljšati nekatere elemente v vožnji, za katere meni, da bi mu lahko pomagali pri doseganju zadanih ciljev: “Veliko sem treniral štarte. Že lani sem to prvino dobro obvladal, letos pa želim to še nadgraditi, saj si želiš biti vsako leto še boljši, zato sem v to vložil veliko truda na treningih. Moj glavni cilj je obraniti naslov svetovnega prvaka in dal bom vse od sebe, da mi to uspe.“

Glavno konkurenco Gajserju predstavljajo Antonio Cairoli, Jeffrey Herlings, Glenn Coldenhoff, Romain Fevbre, Arnaud Tonus, Gautier Paulin, Arminas Jasikonis, Pauls Jonass, Jeremy Seewer ... Ne gre pozabiti tudi na Jorgeja Prada, ki je lani suvereno osvojil naslov svetovnega prvaka v razredu MX2, zdaj pa se bo ambiciozno in z velikimi načrti preizkusil med svetovno motokros elito še v najmočnejšem razredu.

Pancar se je dobro znašel v novem okolju

V novo sezono svetovnega prvenstva se podaja tudi Jan Pancar, ki bo barve Slovenije in AMZS-ja branil v razredu MX2. Ob koncu pretekle sezone je imel težave s poškodbo zapestja, a to je mladi up slovenskega motokrosa uspešno saniral. Zamenjal je ekipo, v novem okolju pa se je dobro znašel: “Podpisal sem pogodbo z ekipo KTM Racestore. Postavitev motorja je malce drugačna kot pri Yamahi, ki sem jo imel do zdaj, in mi bolj ustreza glede na višino, ki jo imam. Drugih razlik niti ni, morda v majhnih nastavitvah, ki se mi prilagajajo na način, da iz motorja iztisnem vse, kar lahko.“