Bangladeš je prepreden z rekami, rečni promet pa je zelo pogost. Ladje večinoma ne ustrezajo niti minimalnim standardom varnosti. Foto: EPA
Bangladeš je prepreden z rekami, rečni promet pa je zelo pogost. Ladje večinoma ne ustrezajo niti minimalnim standardom varnosti. Foto: EPA

Na trajektu MV Mostofa je bilo okoli 140 potnikov. Kot je dejal inšpektor Abdul Muktadir, so večino novo odkritih trupel našli po tem, ko so ladjo dvignili z dna in jo povlekli na obalo. Trije člani posadke so bili aretirani.

Po nesreči je okoli 50 ljudi priplavalo na obalo ali so jih rešila druga plovila. Nesreča naj bi se zgodila približno 15 minut po izplutju. Trajekt se je prevrnil, veliko potnikov pa je ostalo ujetih. Reševalci še vedno iščejo pogrešane.

Eden od preživelih, Hafizur Rahman, je dejal, da so se tisti, ki so bili na palubi, lahko rešili, potniki, ki so bili noter, pa niso mogli ven.

Ladje ne izpolnjujejo minimalnih standardov
Takšne nesreče so v Bangladešu, eni najrevnejših azijskih držav z več kot 230 rekami, precej pogoste. Na številnih rekah po državi poteka gost promet, varnostni standardi pa so zelo nizki. Plovila so slabo vzdrževana in oblikovana, vzrok za nesreče pa je pogosto tudi prenatrpanost. Več kot 95 odstotkov od več sto tisoč majhnih in srednje velikih ladij v Bangladešu ne izpolnjuje minimalnih varnostnih standardov, poroča Al Džazira.

Poleg tega bangladeški trajekti ne vodijo evidenc potnikov, zato je toliko težje ugotoviti, koliko ljudi je pogrešanih po nesreči.