Nov je tudi dizel. Nikakor ni grob, ves čas deluje povsem mirno, nobenih tresljajev ni. V mestu, pri majhnih hitrostih, pod 20 kilometri na uro, se bo avto vžigal in ugašal povsem nezaznavno. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Nov je tudi dizel. Nikakor ni grob, ves čas deluje povsem mirno, nobenih tresljajev ni. V mestu, pri majhnih hitrostih, pod 20 kilometri na uro, se bo avto vžigal in ugašal povsem nezaznavno. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Audi je z modelom Q5 leta 2008 zaoral ledino v segmentu športnih terencev. In pri tem je bil zelo uspešen. To ni samo svetovna uspešnica, tudi pri nas je do zdaj dobil že skoraj 3000 lastnikov.

Razlogov je več – je ravno prav velik, ravno prav družinski, a hkrati ne prevelik za mesto. Je dovolj terensko mogočen, da bo pustil vtis, in tudi v resnici je v njem dovolj terenca, da v hribih in na makadamih ne boste obstali. Hkrati pa ostaja prijazen, v vožnji ni terensko grob, ampak tih in udoben. Predvsem pa je dinamičen, športen, tipičen audi.

Svetilke v tehnologiji OLED zadaj omogočajo tudi različne personalizirane podpise, s senzorjem približevanja pa druge udeležence z močnim svetenjem opozorijo na nevarnost naleta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Svetilke v tehnologiji OLED zadaj omogočajo tudi različne personalizirane podpise, s senzorjem približevanja pa druge udeležence z močnim svetenjem opozorijo na nevarnost naleta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Personalizirani žarometi

Se je po prenovi v tem pogledu kaj spremenilo? Ne. So se pa zgodile spremembe, predvsem tehnične, ki smo se jim posvetili na testu.
Maska audija Q5 je ožja, zato optično deluje širši, spodnji del odbijača pa so spremenili tako, da je avtomobil videti bolj športno. Seveda so LED-žarometi serijski, ima pa možnost matričnih žarometov. Več časa smo posvetili zadnjim lučem. Zadaj je okrasna letev med žarometoma, na spodnjem odbijaču pa izstopa tudi novi difuzor. Svetilke svetijo v tehnologiji OLED, zato ponujajo personalizirane podpise, druge udeležence pa z močnim svetenjem opozorijo na nevarnost naleta.

V kabini boste zaman iskali vrtljivi gumb za upravljanje infozabavnega vmesnika, saj ga je nadomestil na dotik občutljivi zaslon. Q5 lahko nadgradite tudi z virtualnim kokpitom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V kabini boste zaman iskali vrtljivi gumb za upravljanje infozabavnega vmesnika, saj ga je nadomestil na dotik občutljivi zaslon. Q5 lahko nadgradite tudi z virtualnim kokpitom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vrtljivega gumba ni več

V kabini je glede prostornosti novi Q5 enak predhodniku. To pomeni: primerno velik prtljažnik, zadnja klop za udobno sedenje dveh, ne treh, spredaj pa se voznik počuti dobro. Audi ima na tem področju še priložnost za izboljšave. Še vedno je na armaturni plošči veliko klasičnih tipk. Hitro se znajdeš in tudi najdeš, kar iščeš. Spremembe so večje v zaslonu, ki je zdaj občutljiv za dotik.

Posvetili smo se mu v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.