ID.7 bo poganjal en elektromotor na zadnji osi ali pa ga bosta dva, po eden spredaj in zadaj, ki bosta zagotovila tudi električni štirikolesni pogon. Z novo, večjo baterijo, ki bo imela zmogljivost  86 kilovatnih ur, naj bi z enim polnjenjem prevozil celo do 700 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
ID.7 bo poganjal en elektromotor na zadnji osi ali pa ga bosta dva, po eden spredaj in zadaj, ki bosta zagotovila tudi električni štirikolesni pogon. Z novo, večjo baterijo, ki bo imela zmogljivost 86 kilovatnih ur, naj bi z enim polnjenjem prevozil celo do 700 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Svetovna premiera ID.7 je bila hkrati na treh celinah. V Evropi, v Berlinu, obenem pa tudi v ZDA in na Kitajskem. To priča o svetovni pomembnosti novega električnega modela, ki ga predstavlja Volkswagen in ki so ga nekateri označili kot naslednika klasičnega passata. A je limuzina še več kot to.

ID.7 je skoraj petmetrska električna limuzina, ki bo, kot nam tukaj obljubljajo, primerna tudi za poslovno uporabo, uporabo direktorjev. Volkswagen jo namreč uvršča na vrh višjega srednjega razreda.

Pri Volkswagnu očitno še vedno verjamejo v limuzinsko obliko vozila in v resnici nas veseli, da je tako. Pogosto nas namreč ob testih električnih SUV-jev jezi, da energijo, ki jo pridobimo z dolgimi časi polnjenja, na račun manj učinkovite aerodinamične zasnove porabimo hitreje. Na račun oblike pa pričakujemo tudi boljše vozne lastnosti.

Hitro smo opazili, da je zaslon večji kot pri preostalih volkswagnih, a odgovorni obljubljajo tudi precej izboljšano uporabniško izkušnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Hitro smo opazili, da je zaslon večji kot pri preostalih volkswagnih, a odgovorni obljubljajo tudi precej izboljšano uporabniško izkušnjo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Brez pretiranega minimalizma

ID.7 je zgrajen na arhitekturi MEB, temelji pa na konceptu ID. aero, ki mu je ta serijski avtomobil pravzaprav zelo podoben, pa tudi v zamaskirani obliki je ID.7 doslej že dodobra nakazal kaj lahko pričakujemo.

Manj kot zunanjost je bila do zdaj razkrita notranjost avtomobila. In ta je pričakovano manj minimalistična kot na primer pri modelih ID.3 in ID.4. Njena zasnova mora ustrezati poziciji tega vozila na trgu. Torej spogledovanju s premijskim razredom.

ID.7 bo na samem vrhu Volkswagnove električne ponudbe. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
ID.7 bo na samem vrhu Volkswagnove električne ponudbe. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Že po prvem vtisu lahko potrdimo, da je občutek v kabini precej drugačen kot pri električnih volkswagnih, ki jih že poznamo. Z višjo sredinsko konzolo je voznikovo mesto bolj stisnjeno, materiali na prvi otip delujejo precej bolj kakovostno, več je detajlov, nov je tudi osrednji zaslon na dotik.

Na premieri so pred kamero Avtomobilnosti na naša vprašanja odgovarjali tudi sogovorniki iz Volkswagna. Kaj lahko pričakujemo od nove limuzine? Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.