Johanssonova je še ena v vrsti zvezdnikov, ki so se odločili, da se preizkusijo še v čem drugem kot le igralstvu. Foto: Reuters
Johanssonova je še ena v vrsti zvezdnikov, ki so se odločili, da se preizkusijo še v čem drugem kot le igralstvu. Foto: Reuters

Zvezdnica Scarlett Johansson bo na dan odprtja trgovine, ki sta jo z možem poimenovala Yummy Pop, stopila za prodajni pult in kupcem s pokovko postregla kar sama. Obiskovalci bodo lahko poskusili pokovko z okusom tartufov in parmezana, na prodajnih policah pa se bodo znašle tudi take z okusom žajblja, ki so igralkine najljubše.

Slavna zakonca upata, da se bo njuna ideja izkazala za dobro, saj si želita trgovine odpreti tudi v drugih mestih. Ideja je sicer zrasla na zelniku Johanssonove, ki je velika oboževalka pokovke, saj jo doma pripravlja z različnimi dodatki.

Zakoncema je na pomoč priskočil kuharski mojster Will Horowitz, ki je poskrbel, da je v trgovino zašla tudi pokovka z dodatkom jagod, čokolade in javorjevega sirupa. Na "meniju" pa je seveda tudi klasična pokovka s soljo in oljčnim oljem.

Pravo odprtje šele konec leta
Trgovina, ki jo bo vodila Dauriacova sestra, bo svoja vrata po sobotnem odprtju zaprla in jih znova odprla šele konec leta, saj bodo premleli predloge kupcev in še izboljšali ponudbo.

Čeprav se številnim zdi, da se trgovina ne bo prijela, se morda motijo, saj je v Franciji hrana z ameriškim pridihom v zadnjem obdobju izredno popularna, večina restavracij je tako uvedla "brunch", kar 70 odstotkov restavracij pa je na svoj jedilni list uvrstilo hamburgerje, še poroča The Guardian.