Foto: MMC RTV SLO/Cupra
Foto: MMC RTV SLO/Cupra

Spomnimo, da je Cupra doslej predstavila svoji športni različici atece in leona, ki sta bili v bistvu zgolj močno športni različici Seatovih modelov. Formentor je po drugi strani nastal povsem kot Cuprin model in ga v podobi seata ne bomo videli.

Cupra formentor je sicer križanec s precej kupejevsko karoserijo in zašiljenimi oblikovnimi linijami nastopa zelo dinamično. Z dolžino 4,5 metra je večji od leona in atece,a prav zaradi dinamičnih oblik ne deluje zelo velik.

Foto: MMC RTV SLO/Cupra
Foto: MMC RTV SLO/Cupra

V notranjosti je povezana s Seatom bolj očitna, saj ureditev v veliki meri povzema od leona, a se z bakrenimi dodatki in drugimi poudarki tudi oddalji od njega. Materiali so zelo kakovostni,športni vtis pa poudarijo predvsem lupinasti sedeži.

Pod motornim pokrovom bo zbrane veliko motorne moči. Bencinske odvisnike bo zastopal 2-litrski turbobencinski motor TSI z močjo 228 kilovatov, ki bo svojo moč preko sedemstopenjskega menjalnika DSG posredoval na vsa štiri kolesa, tistim, ki prisegajo na hibride, pa je Cupra namenila 180-kilovatni priključno hibridni pogonski sklop. Tega tvorijo 1,4-litrski turbobencinski motor, elektromotor in baterija s kapaciteto 13 kilovatnih ur, ki bo zadostovala za dobrih 50 kilometrov električne vožnje.

Foto: MMC RTV SLO/Cupra
Foto: MMC RTV SLO/Cupra