Foto: Reuters
Foto: Reuters

Obrazne maske so za Južne Korejce postale vsakodnevni modni dodatek, k njihovi priljubljenosti pa so močno prispevali zvezdniki korejske popglasbe, kot so denimo BTS.

"Javnost je obrazne maske lažje sprejela za svoje, saj jih nosijo vsi – od BTS do G-Dragon, zato si ljudje rečejo, zakaj pa jih ne bi nosili tudi oni," za Reuters pojasnjuje korejska modna oblikovalka Park Youn-hee, ki sicer pogosto sodeluje tudi z zvezdniki.

Obrazne maske postale zaščitni znak

V zadnjem času se ukvarja predvsem z iskanjem primernih modnih kosov, ki se dobro ujemajo z obraznimi maskami. "Za nas in za korejsko modo je maska trenutno zaščitni znak."

Tudi Južna Koreja se sicer v zadnjem času spopada s pomanjkanjem obraznih mask, zato je vlada med drugim sprejela ukrepe, s katerimi so omejili število mask, ki jih posameznik lahko kupi na tedenski ravni, hkrati pa so omejili tudi njihov izvoz.

Ker je uporaba mask tako močno porasla, so se številni prebivalci obrnili k iskanju načinov za kombinacijo zaščite in mode – med drugim je tako na spletu kot v fizičnih trgovinah mogoče kupiti modne klobuke s plastično zaščito za obraz. "Klobuk se ujema z vsemi ležernimi oblačili," je pojasnila Parkova.

Kombinacija mask z udarnimi barvami

Ljudem je sporočila, naj sprejmejo anonimnost, ki jim jo omogočajo maske, hkrati pa naj jih ne bo strah premikati meja osebnega modnega sloga. "Zdi se mi, da je maska kos, ki lahko ljudem podari samozavest, saj jih ljudje ne prepoznajo takoj." Ob tem jim za kombinacijo z maskami priporoča udarne barve in različne sloge.

Ličenje se drži predvsem naravnih tonov

V koraku s trenutnim stanjem pa ostaja tudi južnokorejska lepotna industrija, ki ženskam svetuje, kako se naličiti, ko nosijo obrazne maske.

Priporočajo predvsem naravnejše odtenke ličenja in naravne videze, saj jih je po odstranitvi obrazne maske lažje "popraviti".

Da so tovrstne prakse trenutno bolj priljubljene od ličenja v močnih barvah, so opazili tudi prodajalci kozmetičnih izdelkov, saj raste predvsem prodaja izdelkov za nego kože, pada pa prodaja izjemno barvitih izdelkov za ličenje.