Foto: EPA
Foto: EPA

Kot je za BBC pojasnil direktor podjetja Elie Seidman, so spremembe, v katere jih sili trenutna situacija, že malenkost v skladu z načrti, ki jih je za platformo imel že sicer.

Na eni strani se je v času novega koronavirusa povečalo število interakcij med uporabniki, kar je sicer trend, ki so ga opazile tudi druge tovrstne platforme – 29. marca so denimo na Tinderju opazili tri milijarde interakcij med uporabniki, kar je najvišja enodnevna številka v zgodovini.

Pravijo pa, da so opazili "veliko spremembo v vedenju uporabnikov", ki je sicer navadno stabilno. Zaradi ekonomskega vpliva karantene imajo ljudje na voljo manj sredstev za zapravljanje, kar, kot pravijo, nikakor ni dobra novica za aplikacijo Tinder, ki se med drugim zanaša tudi na svoje zlate pakete, s katerimi lahko od uporabnikov dobi finančna sredstva.

"Stopnja brezposelnosti v ZDA je skrb vzbujajoča," poudarja Seirman. "Skrbi me, kaj se bo z ekonomskega vidika zgodilo z našo družbo in kakšen vpliv bo imelo na številne naše uporabnike."

Aplikacija Tinder je od izida leta 2012 zabeležila več kot 340 milijonov prenosov, veliko večino prihodka pa dobi od zgolj 6 milijonov uporabnikov, ki plačujejo za omenjene "zlate pakete", njihovo število pa se je v času pandemije precej zmanjšalo.

Zmenki preko videoklica

Soočajo se tudi z vprašanjem, kako močno se bodo uveljavili spletni zmenki s pomočjo videoklica, tudi Tinder načrtuje, da bo že junija lahko ponudil to možnost znotraj svoje aplikacije, zasnovana pa bo na način, da se bosta z videoklicem morali strinjati obe strani, sicer ne bo mogoč.

Spremembe v zadnjem času so po besedah Seidmana še bolj poudarile razlike med generacijami, ki jih podjetje spremlja tudi sicer. Zdaj se Tinderju pridružujejo 18-letniki, ki so – za razliko od njihovih predhodnikov leta 2012, ko so aplikacijo predstavili – odrasli v svetu družbenih omrežij in aplikacij, zato so zanje tudi spletni zmenki nekaj bolj naravnega.

Prostor za spletna druženja in zabave

Seidman mlajše generacije opisuje kot ljudi, ki jim je digitalno življenje ravno toliko pomembno kot socialno življenje v fizičnem svetu in poudarja, da bi zaradi trenutnih razmer to lahko bolje sprejeli tudi starejši.

Za mlade organizacija srečanja v živo ni tako pomembna, temveč uživajo tudi v dobrih spletnih odnosih. Ravno zaradi tega si podjetje prizadeva, da bi Tinder postal mesto, kjer se ljudje lahko brezskrbno družijo na spletu in se spoznavajo. Tako med drugim načrtujejo tudi uvedbo "spletnih zabav", na katerih bi se ljudje lahko spoznavali.