Duster na plin je na voljo samo v dvokolesno gnani različici, a se tudi po terenu pelje dobro. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Duster na plin je na voljo samo v dvokolesno gnani različici, a se tudi po terenu pelje dobro. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Dusterja poznamo. To je najbolj zaželena dacia. Tokrat pa smo imeli možnost spoznati dusterja, ki ni najbolj tipičen.

Večina dusterjev se proda s štirikolesnim pogonom, 65 odstotkov, če smo natančni, naš pa je imel pogon na prednji kolesi, za nameček pa je bil še na plin.

Litrski trivaljni bencinski turbo se nekoliko preveč zanaša na turbinski polnilnik. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Litrski trivaljni bencinski turbo se nekoliko preveč zanaša na turbinski polnilnik. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Cilj je manjši strošek za gorivo

Pogon na plin je namenjen varčevanju pri stroških za gorivo – 58 centov za liter je skoraj pol manj kot stane liter bencina, in to celo v teh koronskih časih.

Notranjost ni v ničemer drugačna kot v klasičnih dusterjih. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Notranjost ni v ničemer drugačna kot v klasičnih dusterjih. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

To v praksi pomeni, da boste za poln tank utekočinjenega plina odšteli 19 evrov, v praksi je to v našem primeru zadostovalo za 448 kilometrov. Toliko bencinskih kilometrov stane v tem trenutku 30 evrov, in to že z upoštevanjem, da je poraba pri bencinu za slab liter nižja.

Ali se vam torej nakup dacie na plin obrestuje? V testu, ki si ga lahko ogledate v videoprispevku, smo naredili izračun. Vabljeni k ogledu.