Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Zgodbe kampanje, v katerih nastopajo Matjaž Knez, Matej Feguš, Maša Cvetko in Tina Princ, bodo po vsem svetu predstavljene ta teden.

Trajnostni življenjski slog kot odgovoren način življenja in ohranjanja planeta za prihodnje generacije je hkrati mednarodna politična zaveza in osebna izbira, so ob tej priložnosti sporočili z ministrstva za zunanje zadeve.

Spomnili so, da je letošnje leto mednarodno leto kreativne ekonomije za trajnostni razvoj. Ta tema je bila v ospredju slovenskega predsedovanja Svetu EU-ja tako v politični razpravi kot v konkretnih projektih, ki jih država izvaja z mrežo mednarodnih partnerjev Future of Living Exhibition, Europe Readr Platform in AI debates.

S ciljem ozaveščanja javnosti o prispevku kulture in ustvarjalnosti k ciljem trajnostnega razvoja je slovensko predsedstvo Svetu EU-ja v sodelovanju s fotografinjo Manco Juvan izdelalo sklop videozgodb o ustvarjalnih posameznikih, ki puščajo pomembno sled v svetu: v izobraževanju, gospodarskem razvoju, urbanih prostorih in širšem okolju.

V sodelovanju z nacionalnimi in mednarodnimi partnerji bodo te zgodbe distribuirane po vsem svetu do petka, tik pred World Conference on Creative Economy v Dubaju. Glavni mednarodni partner kampanje je Konferenca ZN-ja za trgovino in razvoj (UNCTAD).

Današnja osrednja zgodba priča o kakovostnem izobraževanju, in sicer izpostavlja projekt H2Student, ki ga vodi Matjaž Knez. Podjetnik in oblikovalec ter direktor podjetja Donar Matej Feguš bo nato v sredo pripovedoval zgodbo o tem, kako s skrajšanim delovnikom zaposlenih narediti enako in vzdržno napredovati.

Ena od arhitektk v združenju Prostorož Maša Cvetko bo v četrtek govorila o tem, kako so javni prostori vitalnega pomena za ohranjanje visoke kakovosti življenja v mestih. Razvoj filozofije brez odpadkov v modnem oblikovanju in pazljivi izbiri materialov pa bo v petek prikazala oblikovalka Tina Princ z znamko Things I Miss, so izpostavili na ministrstvu.