Postopki za gradnjo bi se lahko po napovedih Darsa začeli v letu 2025.

Kot so danes sporočili z Mestne občine Kranj, Dars v študiji, z izsledki katere so se seznanili župani Kranja, Škofje Loke, Šenčurja, Naklega, Cerkelj na Gorenjskem, Preddvora in Jezerskega, ugotavlja, da je gradnja avtocestnega priključka Kranj sever izvedljiva in upravičena s tehničnega in prometnovarnostnega vidika.

Z gradnjo priključka Kranj sever bi za 30 odstotkov razbremenili promet od priključka Kranj vzhod proti Kranju, ki je eden od prometno najbolj obremenjenih odsekov v Sloveniji. Pomembno bi razbremenili tudi promet na glavnih vpadnicah v Kranju, Cesto Staneta Žagarja denimo za 16 odstotkov.

Mnenje Darsa je, da bi priključek Kranj sever glede na obstoječe stanje prinesel ekonomske in prometnovarnostne koristi. Še večje koristi pa bi bile v kombinaciji z drugimi načrtovanimi ukrepi, ki so v pristojnosti Direkcije RS za infrastrukturo. To so rekonstrukcija državne ceste od krožišča Primskovo do Supernove Qlandije ter ceste med Hipermarketom Kranj Primskovo in krožiščem v Šenčurju v štiripasovnico, gradnja novega odseka državne ceste na relaciji Britof–Hotemaže in gradnja kranjske severne obvoznice.

Dars namerava zdaj pristopiti k izdelavi pobude za sprejetje vladnega sklepa o izvedbi državnega prostorskega načrta za avtocestni priključek Kranj sever. Če bodo vse dejavnosti prostorskega načrtovanja potekale po načrtih, Dars računa, da bi bila lahko uredba o državnem prostorskem načrtu sprejeta v letu 2025. Temu bi sledila faza podrobnejšega projektiranja in pridobivanja dokumentacije, nato pa odkupi zemljišč, pridobitev gradbenega dovoljenja in končno sama gradnja.