Slovenski turizem je za vlado ena prednostnih panog. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Slovenski turizem je za vlado ena prednostnih panog. Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Turizem dobil svojega sogovornika na državni ravni

Vlada je sklep o ustanovitvi Slovenske turistične organizacije (STO) sprejela 24. junija, sredi julija pa je za v. d. direktorja organizacije imenovala Majo Pak. Na seji 16. julija so bili poleg Pakove imenovani tudi člani sveta STO-ja. S samostojno organizacijo je vlada po mnenju gospodarskega ministra Zdravka Počivalška turizmu zagotovila osnovni temelj za uspešno delovanje in razvoj.

Počivalšek je napovedal, da si bodo na ministrstvu z vsemi močmi prizadevali za dovolj denarja za izboljšanje promocije države kot turistične destinacije. "Da je ta usmeritev pravilna, že kažejo dobri rezultati turističnega prometa v letošnjem letu," je poudaril.

Letos je namreč za promocijo slovenskega turizma v tujini šlo že kar devet milijonov evrov, kar je največ v zadnjih 10 letih. "V preteklosti smo z evropskimi sredstvi zagotovili dobro turistično infrastrukturo, zdaj pa bomo ta sredstva namenili v razvoj turističnih produktov in promocijo v tujini, s čimer bomo pospešili rast in razvoj slovenskega turizma, ki sta možna samo ob večanju tujega trga," je poudaril Počivalšek.

Na gospodarskem ministrstvu so ob tem izpostavili projekt Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, ki je osredotočena na ključne trge slovenskega turizma: Avstrijo, Nemčijo, Italijo in Rusijo. Vrednost kampanje znaša 3,7 milijona evrov, projekt pa vključuje televizijsko oglaševanje (na TV kanalih ARD v Nemčiji, ORF2 v Avstriji in globalni TV mreži BBC), oglaševanje na zunanjih oglaševalskih površinah (v severni Italiji v času svetovne razstave Expo Milano 2015), celostno inovativno digitalno kampanjo (CIDK) in iskalni marketing. S prvimi rezultati kamapnje so že zadovoljni.

Turizem dobil svojega sogovornika na državni ravni