Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 53 glasov Ocenite to novico!
Na območju tako imenovanega prvega tarifnega razreda, to je v samem središču Ljubljane, bo po novem potrebno plačati parkirnino že ob 7h zjutraj. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Parkiranje v središču Ljubljane je plačljivo že od sedme ure zjutraj

V veljavo je stopil nov odlok o parkiranju v prestolnici
3. marec 2018 ob 10:50,
zadnji poseg: 3. marec 2018 ob 10:54
Ljubljana - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Začel je veljati odlok, po katerem bodo nekatera parkirišča v Ljubljani postala plačljiva, na nekaterih pa se bo podaljšal čas plačevanja. Po trditvah predstavnikov Mestne občine Ljubljana (MOL) naj bi bila to želja prebivalcev, ki živijo v središču mesta.

Na območju tako imenovanega prvega tarifnega razreda, to je v samem središču Ljubljane, bo po novem treba plačati parkirnino od 7.00 do 19.00. Do zdaj je veljalo, da se parkirnina zaračunava od 8. ure zjutraj naprej.

Na parkiriščih Tivoli 1 in Tivoli 2 se plačljivi čas parkiranja podaljšuje z 20. na 22. uro. Na parkirišču sanatorij Emona, neposredno ob stavbi RTV-ja, pa se uvaja plačljiva nočna tarifa.

Po novem bodo urejena, oziroma plačljiva še nekatera druga parkirišča v Ljubljani, pravi vodja mestnega oddelka za gospodarske dejavnosti in promet David Polutnik: "Na novo bomo uredili parkirišča na Metelkovi ulici nasproti zdravstvenega doma, na Dolenjski cesti pri strelišču, na Slovenčevi ulici in v Tacnu. Vsa ta parkirišča bodo prišla pod ingerenco, da postanejo plačljiva parkirišča."

Mestne oblasti naj bi se po lastnih besedah za to odločile, ker tako želijo prebivalci, naveličani divjega parkiranja. Vse skupaj pa bo v mestno blagajno naneslo za okoli 120 tisoč evrov več prihodkov kot zdaj. Mnogi bodo spomladi svoje avtomobile raje pustili doma, saj se bodo nadaljevala dela, pa ne le na Gosposvetski cesti.

"Ko bo vreme dopuščalo, bomo začeli urejanje na Dalmatinovi ulici. Terminski načrt dokončanja je v poletnih mesecih, najpozneje v avgustu," pojasnjuje Polutnik.

Govori se tudi o možnosti popolne zapore Gosposvetske ceste do končanja del, kar pomeni, da osebni avtomobilski promet na tem območju do konca poletja praktično ne bo mogoč.

Marjan Vešligaj, Radio Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
presenečen
# 03.03.2018 ob 11:47
S parkirišči v mestni proračun več kot 7 milijonov €

Parkirna hiša pred UKC Ljubljana za 1 uro in 10 minut, 4,5€. Kako humano nekdo izkorišča svojce bolnikov, ki jim ne preostane drugega kot da plačajo..
eos
# 03.03.2018 ob 11:24
Medtem pa garažno-trgovski kompleks Stožice naprej propada.
Antipater
# 03.03.2018 ob 11:18
Rad bi si ogledal anketo ali raziskavo mnenj prebivalcev. Verjetno sploh ne obstaja.
Klasično manipuliranje javnega mnenja z namenom večjih prihodkov v zapufano mestno blagajno.
Nestrpno čakamo nove mestne volitve.
Nha Trang
# 03.03.2018 ob 11:25
Poglejta si malo avstrijska mesta. V centru zelooooo drago parkiranja, izven centra pa tudi BREZPLAČNA parkirišča. In potem lahko vsak izbira kaj bo. V Ljubljani jaz ne vem za niti eno brezplačno parkirišče. Na Dunaju poznam vsaj 4, od koder je center mesta dosegljiv z metrojem.
mihče
# 03.03.2018 ob 11:14
Ja pa podražilo se bo tudi. Čeprav je Zoko v prvem mandatu obljubljal da se parkirnine ne bodo podražile... Prej so bile povsod 40 c potem pa 70c
quasinormal
# 03.03.2018 ob 11:14
"Mestne oblasti naj bi se po lastnih besedah za to odločile, ker tako želijo prebivalci, naveličani divjega parkiranja."

Ja pajade. Prav ostudno je kar se DEJANSKO dogaja z Ljubljano onkraj kartonastih fasad potemkinove vasi imenovane center. Ljubljana je pod taktirko mafijskega šerifa ostala le še magnet za turiste, v vseh ostalih področjih pa je stanje katastrofalno;
- stroki življenja
- kvaliteta življenja
- prometna logistika
- neurejenost cestne infrastrukture
- javni promet na nivoju Kazahstana
- kanalizacija
- čistoča
- možnosti BREZPLAČNEGA parkiranja
- kulturni program
- nočno življenje
- zadolženost občine
- športno rekreacijske površine
- ljubljanski športni klubi v katerih ima MOL svoje lovke
-....

V vseh zgoraj naštetih točkah je Ljubljana pod vsakim razumnim nivojem, slabša od večine ostalih slovenskih mest in celo pod nivojem glavnih balkanskih.

Je pa tudi res, da za to katastrofalno "leva-roka-desni-žep" vodenje mesta ni kriv Zorangutan, pač pa orangutančki, ki so mu namenili že 2 mandata, kot da živijo v neki vzporedni dimenziji. Medijsko napihnjena fama "sposobnosti" in dobrega "managiranja" pač naredi vtis na ovčke, ki TV-ju verjamejo bolj kot lastnim očem v vsakodnevnem življenju v prestolnici - ja, tisti prestolnici, kjer vidiš slovensko zastavo viseti zgolj iz fasad ministrstev, kjer tam po zakonu MORAJO biti.

Podn.
totijosipborz
# 03.03.2018 ob 11:40
Ne vem, zakaj ne naredijo 24/7/365 plačljivo? Pa celotno Ljubljano cona 30, pa deset novih roomsterjev. Pa ima mesto podvojen budžet. Saj to je cilj, kajneda. Kakšna varnost in red, dej dej...
presenečen
# 03.03.2018 ob 11:51
In kaj bodo naredili s takimi ukrepi? Mestno središče bodo zapustile še zadnje mlade družine in mesto bo postalo ena sama izložba brez duše..

Na dolgi rok taki ukrepi kličejo demografsko katastrofov Ljubljano..
TineB
# 03.03.2018 ob 11:52
Zoki je da best! LOL! Mhm. Za farmacevtke, mogoče. ;)
TineB
# 03.03.2018 ob 11:56
@Nha Trnag

"V Ljubljani jaz ne vem za niti eno brezplačno parkirišče."


Na grajski planoti pred gradom. Tam lahko zastonj parkiraš. v totalnem centru LJ. Kar sploh zaposleni na MOL vneto dnevno izkoriščajo.

Sicer pa se voluharji radi zastonj parkirajo na privat (funkcionalnih) zemljiščih npr v Trnovem, na Poljanah itd - za kar so lastniki teh zemljiš prisiljeni postaviti zapornice, kar je dodatne strošek. Samo zato, da se ubranijo pred dnevnimi migranti (predvsem študentarija in zaposleni v centru), ki jim privat lastnina nič ne pomeni in se brez sramu na povsem zasebno parkirišče sparkirajo. Me zanima, kako bi reagirali, če bi se jaz šel k njim na dvorišče pred hišo npr. v Vodicah sparkirat.
Optimist99
# 03.03.2018 ob 11:38
Dovolilnica v Lj je cca. 100eur... Ugani koliko placujem za parkirno dovolilnico v vecjem nemskem mestu. za 1 leto 30eur- v centru! Place so pa faktor vsaj 2x.
valcek2010
# 03.03.2018 ob 11:38
dunaj ni ljubljana
mestne povezave s parkirišči so enkratne
ni zastojn reklama ' Ich bin gleich da' za OBB
Knight Kant
# 03.03.2018 ob 11:51
Nha Trang --- 03.03.2018 ob 11:25
Poglejta si malo avstrijska mesta. V centru zelooooo drago parkiranja, izven centra pa tudi BREZPLAČNA parkirišča. In potem lahko vsak izbira kaj bo. V Ljubljani jaz ne vem za niti eno brezplačno parkirišče. Na Dunaju poznam vsaj 4, od koder je center mesta dosegljiv z metrojem
------------
To je res. V Ljubljani P+R niso brezplačna. V Ljubljani MOL voznikom plačuje, da na njih parkirajo. Celodnevno parkiranje stane toliko, kot je cena vozovnice mestnega prometa v eno smer. Ker s plačilom parkirnine voznik pridobi pravico do dveh voženj z mestnim prometom na tisti dan, je potemtakem njegova povratna vožnja z mestnim avtobusom na parkirišče subvencionirana od MOL.

Za razliko od velikega Dunaja ima mala Ljubljana za sedaj šest takih P+R parkirišč.
firbec111
# 03.03.2018 ob 12:07
klasično pritoževanje od ljudi, ki sploh ne živijo v ljubljani,. pač treba biti non stop negativen
skera
# 03.03.2018 ob 12:20
Razen zasebnih projektov se v Lj. ne dogaja kaj dosti. Pa še ti se ponavadi zaštrikajo.
Ljubljančani seveda menijo drugače, ker jim šerif zna na dušo pihnit.
aanton
# 03.03.2018 ob 14:32
A še jurček pobira gotovino " na roko"?
Knight Kant
# 03.03.2018 ob 13:03
quasinormal ---- 03.03.2018 ob 12:38

Poplava zdresiranega pljuvanja vsevprek, v prepoznavnem slogu edine nekomunistične partije pri nas, v vodstvu katere je našla pribežališče glavnina preostalih trdorokih komunistov.

Edini argument pa ponovitev seznama, s katerim naj bi jaz polemiziral? Do sedaj sta se sicer našla dva heroja, ki sta to (precej uspešno) celo poskusila, ampak kako naj jaz vem, kaj te na primer moti pri ljubljanskem nočnem življenju? Ga je premala ("lublana je zaspana") ali preveč (in zato mlade družine ne morejo spati)? Da o podobnih dilemah pri ostalih točkih tvojega seznama ne govorim.

Tudi jaz sem star Ljubljančan, sem pa dlje časa živel tudi v drugih evropskih mestih. Marsikaj me seveda moti tudi tukaj (tako v Ljubljani kot v Sloveniji na sploh). Me je pa veliko stvari motilo tudi drugod, kjer sem živel. V celoti gledano pa je moja subjektivna ocena kvalitete življenja v Ljubljani in Sloveniji taka, da bi si tu želel živeti tudi, če ne bi bil po poreklu od tukaj.

Lahko pa seveda polemiziramo okrog podrobnosti posameznih "urbanistićnih ukrepov", na primer o tem, ali je prav, da je najkrajše plačilo parkiranja na ulici 1 uro in/ali da parkomati ne vračajo drobiža.
Bondjanez
# 03.03.2018 ob 12:59
Prav je tako. Vsi bi pred sluzbo parkirali brezplacno.
V glavnem imajo tukaj problem z Zokijem itak dnevni migranti. Jaz grem v center enkrat na mesec. Placam lepo parkirnino na Kongrescu in to je to. Prej sem pa krozil pol ure na tem istem trgu. Vsi bi sexali,samo placal ne bi noben. Malo morgen..
magjack
# 03.03.2018 ob 12:50
Hej vongo, kje se zacne oz. Konca Ljubljana? Na gospodarcu??
Bondjanez
# 03.03.2018 ob 13:19
quasinormal
Lokalov je toliko in taksnih, ki delajo dobicek. Ce tvojega tipa lokala ni pac nisi dovolj pridno puscal denarja tam. Saj ves povprasevanje in ponudba.
Kje je Ljubljanatolk zasmetena bi blo tud zanimivo vedet. Jaz zivim na obrobju. Lansko leto smo dobili kanalizacijo in plin. Letos pa ze mini otrosko igrisce. Kaj si pa ti dobil v svoji obcini ???
Zdej pa moram it. Tasca klice na kosilo.
firbec111
# 03.03.2018 ob 12:32
quasinormal

no pa dajva

- stroki življenja - čisto primerljivi za prestolnico
- kvaliteta življenja - kot prvo a govorimo o strogem centru ali o ljubljani, ker toliko zelenja in hribov kot imaš v ljubljani jaz drugje ne najdem
- prometna logistika - definitivno problem, kot v drugih prestolnicah, ki nimajo podzemne
- neurejenost cestne infrastrukture - ne vem na kaj se to točno nanaša, če govorimo konkretno o cesti to področje ureja država ne občina
- javni promet na nivoju Kazahstana - očitno še nisi bil v kazahstanu
- kanalizacija - mislim, da je urejena v 98% primerih v primerjavi pred jankovičem, ko je bila samo v 58%
- čistoča - očitno še nisi bil v ljubljani ali pa nisi bil v tujini
- možnosti BREZPLAČNEGA parkiranja - še enkrat v strogem centru ne , maš pa recimo trnovo, ki je 10 peš od strogega centra
- kulturni program - na žalost to ne morem odgovorit, ker za mene osebno je čist uredu ampak kot pravim ne hodim ogromno na takšne dogodke
- nočno življenje - milijardo lokalov in nočnih klubov, pač ne vem kaj ti ni všeč
- zadolženost občine - če najameš kredit za stanovanje za 30 let si zadolžen in po tvoji logiki to pač ni dobro, kar se strinjam, če pa poznaš boljši način pa prosim
- športno rekreacijske površine - od mosteca, do milijardo igrišč po ljubljani, če pa jih ne moreš najti bi se malo zamislil nad sabo
- ljubljanski športni klubi v katerih ima MOL svoje lovke - mogoče zato, ker jih tudi v večini sponzorira, če jih ne bi tudi ne bi imeli športnih klubov

glede SVINJSKEGA ZARAČUNAVANJA je pa tko da če živiš v strogem centru te parkiranje pride 100 eur na leto, kar je 27 centov na dan se pravi dober cent na uro. zelo svinjsko
Optimist99
# 03.03.2018 ob 11:38
Ce bi vsaj kaksen vecje funkcionalno P+R istocasno pdprli...
SpookyDonk
# 03.03.2018 ob 13:24
Ljubljana je v zadnjih 12 letih naredila ogromen korak naprej. Seveda za pljuvače, ki ne vidijo dlje od svojega nosu, ne bo nikoli nič dovolj. Tudi sam menim, da bi se moral župan, ob vseh “sumljivih” okoliščinah, ki so se prilimale nanj, umakniti in odstopiti. Vendar se ni in se tudi nikoli ne bo. Tak pač je. A se bo Trump? Treba ga bo umakniti z volitvami. Vendar to ne zmanjšuje, da je kar se projektov tiče, daleč najboljši in najbolj učinkovit župan.
zozozo
# 03.03.2018 ob 13:22
Ah, dajte no. Saj vsi vemo, da @quasinormal in podobni imajo samo eno točko, ki jih moti, in to je zadnja črka županovega priimka. Vse ostalo je samo vata, v katero to zavijajo.
kritik101
# 03.03.2018 ob 16:24
Upam, da bodo zgledu Ljubljane sledila popolnoma vsa mesta in vasi v Sloveniji.
Torej sprivatizirala popolnoma vse javne površine, ceste, gozdne poti in podobno.
Povsod, ampak res povsod, je treba uvesti parkirnino in cestnino. Za domačine zastonj dovolilnice, za vse ostale ogromne parkirnine in cestnine. Ker to zahtevajo prebivalci vasi po vsej Sloveniji, bi jih bilo, zaradi kvalitete njihovega življenja, dobro uslišati.
Še posebej to velja za gozdne poti, ki niso v javni mreži. Seveda gre Ljubljančan lahko z avtom skozi gozd, ampak za primerno odškodnino, recimo 10 evrov dnevno.
Če se mu kaj ne dopade, naj pa v kvalitetnem Tivoliju gobe nabira.
firbec111
# 03.03.2018 ob 13:42
quasinormal

Firbec: trolaš kajne? Ali pa v življenju še nisi bil v nobenem resnem mestu zunaj Ljubljane, ker nebuloze, ki jih nizaš niso več niti smešne. Še enkrat: v zadnjih letih sem obiskal večino večjih mest Balkana in zelo težko bi izpostavil mesto, ki bi bilo z vidika zgornjih alinej vsaj primerljivo podobno obupnih, v Evropi pa definitivno - izjema je mogoče Rim, a tam so stvari zaradi kulturne dediščine neprimerljivo težje rešljive;

sploh Beograd, Sarajevo in Zagreb so zelo napredoval ane

- stroki življenja - čisto primerljivi za prestolnico: KATERO PA? KOEBENHAVEN, STOCKHOLM, DUNAJ, BRUSELJ? Primerjati Ljubljano s katerimkoli izmed teh mest, je patetično. če pogledaš povprečno plačo in stroške zelo primerljivo, lahko rečemo da je dunaj izjema, v Londonu te pride 25kvadratno stanovanje 1600 funtov na mesec samo primer

- kvaliteta življenja - kot prvo a govorimo o strogem centru ali o ljubljani, ker toliko zelenja in hribov kot imaš v ljubljani jaz drugje ne najdem: GOVORIM TAKO O STROGEM CENTRU KAKOR VELIKI VEČINI SOSESK LJUBLJANE (NE GOVORIM NA PAMET). HRIBI IN ZELENJE PRAVZAPRAV SKRIVAJO VELIKE NAPAKE ŽUPANOVANJA, NE PA POVZROČAJO. - če govoriš o fasadah potem veš da to morajo vzdrževati stanovalci, drugače pa pridi v šiško pa mi najdi, kaj ni urejeno

- prometna logistika - definitivno problem, kot v drugih prestolnicah, ki nimajo podzemne GLEDE NA VSE STOTINE MILIJONOV, KI JIH JE ZOKAN POBASAL V ŽEPE SVOJE DRUŽINE IN MAFIJSKE PARTNERJE, VEM DA JE O PODZEMNI DANDANES ZELO TEŽKO SANJATI, JE PA DEJSTVO, DA IMA ZELO MALO MEST VELIKOSTI LJUBLJANE PODZEMNO, PA IMA VELIKA VEČINA MEST IZ TEGA DELA EVROPE NEPRIMERLJIVO BOLJŠO PROMETNO LOGISTIKO- sej zadolžili smo se za 140 milijonov ampak on jih je zbasal v žep na stotine. pomanjkanje logike mogoče

- neurejenost cestne infrastrukture - ne vem na kaj se to točno nanaša, če govorimo konkretno o cesti to področje ureja država ne občina: LAŽ. CITIRAM: "Občinske ceste so ceste javnega cestnega omrežja, ki so v upravljanju občin. Te tudi skrbijo za njihovo izgradnjo in vzdrževanje". ne vem od kot citat ampak ta debata je bila lani na televiziji da to ima ministerstvo za infrastrukturo

- javni promet na nivoju Kazahstana - očitno še nisi bil v kazahstanu TI PA VEČ KOT OČITNO NE V LJUBLJANI ODVISNI OD LPP-JA IN TAKSIJEV- še enkrat ne vem kaj te toliko moti sej imaš celo linijo za mesto, dokler se 80000 ljudi vozi v mesto v službo bo težje, zato pa takšni ukrepi

- kanalizacija - mislim, da je urejena v 98% primerih v primerjavi pred jankovičem, ko je bila samo v 58% ZORANGUTAN JE ŽUPAN ŽE 12. LETO IN JE IZ PRORAČUNA POJEDEL VEČ KOT POL MILIJARDE EVROV, PA JE KANALIZACIJA KLJUB REKORDNO DRAGIM PRISPEVKOM ŠE VEDNO POD NIVOJEM - BOVA RES MORALA POČAKATI NA PRVI VEČJI VAL DEŽJA, DA SPET POPLAVI TRETJINO LJUBLJANE, DA BOŠ VIDEL KAKŠNO NEUMNOST SI IZREKEL? - še enkrat pol milijarde RESNO, pa očitno nisi videl pri brdu zadrževalnika

- čistoča - očitno še nisi bil v ljubljani ali pa nisi bil v tujini: NE SODI LJUBLJANE PO OZKEM CENTRU, KI JE POTEMIINOVA VAS BREZ PRIMERE. DOVOLJ BO, DA SPREHODIŠ KRAKE 500m IZ CENTRA, PA BOŠ DOŽIVEL ŠOK - še enkrat pridi v šiško, pri mojih starših je zelo lepo, tudi 500 metrov v katero smer ne vem kje vidiš to hudo umazanijo

- možnosti BREZPLAČNEGA parkiranja - še enkrat v strogem centru ne , maš pa recimo trnovo, ki je 10 peš od strogega centra: V TRNOVEM IMAJO ŽE NEKAJ LET PROBLEM S PARKIRNIMI MESTI, ZATO SI IZBRAL ZELO NAPAČEN PRIMER. TUDI SAM PARKIRAŠ V TRNOVEM IN POTEM PEŠAČIŠ DO ŠIŠKE ALI BEŽIGRADA, ALI BI TO SVETOVAL LE MENI?

sej medtem ko na Dunaju in drugih velkih mestih pa je prostih zastonj parkingov da kar glava boli. vse posod je problem, ker je preveč avtov in še enkrat zato naj turisti parkirajo na P+R pa bo lažje

- kulturni program - na žalost to ne morem odgovorit, ker za mene osebno je čist uredu ampak kot pravim ne hodim ogromno na takšne dogodke OK. TU VSAJ PRIZNAŠ, DA NI TVOJE PODROČJE. -zaključena zgodba

- nočno življenje - milijardo lokalov in nočnih klubov, pač ne vem kaj ti ni všeč: ČE SO ZATE GENERIČNI LOKALI S COPY/PASTE KULISO IN PONUDBO IN Z ZAPIRANJEM NAJKASNEJE OB 1H ZARES "NOČNI LOKALI", POTEM TI ZARES PRIPOROČAM OBISK TUJINE - ZARADI MENE MAGARI ROMUNIJE. - s tem da so vsi lokali polni ne vem zakaj bi kaj spreminjal

- zadolženost občine - če najameš kredit za stanovanje za 30 let si zadolžen in po tvoji logiki to pač ni dobro, kar se strinjam, če pa poznaš boljši način pa prosim S SAMO ZADOLŽENOSTJO NE BI BILO NIČ NAROBE, ČE BI ŠLO ZA DOLG, KI BO DOLGOROČNO PRINESEL POKRITJE IN DOBIČEK, TOREJ ZADOLŽEVANJE ZA RAZUMSKE, RENTABILNE PROJEKTE, SAM PA NE ZNAM V PRETEKLIH 11 LETIH NAŠTETI ENEGA SAMEGA TAKEGA - SAME NASEDLE INVESTICIJE.
ne vem po kakšni logiki ne moremo odplačevati kredita, dobiček pa pri kreditu že po logiki ne prinaša dobiček

- športno rekreacijske površine - od mosteca, do milijardo igrišč po ljubljani, če pa jih ne moreš najti bi se malo zamislil nad sabo ČE S TEM MISLIŠ NA SLABO VZDRŽEVANA IGRIŠČA OSNOVNIH IN SREDNJIH ŠOL, OČITNO NISI RAZUMEL MOJE PRIPOMBE. GOVORIM O POVRŠINAH V LASTI SAME OBČINE KAMOR SE LAHKO PRIDEJO REKREIRATI VSI - IN NE, REKREACIJA NE POMENI LE NOGOMETA IN KOŠARKE. - še enkrat mostec in vse možne naprave ki so jih postavili po celi ljubljani

- ljubljanski športni klubi v katerih ima MOL svoje lovke - mogoče zato, ker jih tudi v večini sponzorira, če jih ne bi tudi ne bi imeli športnih klubov: NIZANIVIMO, DA SO PRAV VSI LJUBLJANSKI ŠPORTNI KLUBI DOSEGLI NAJNIŽJE DNO V SVOJI ZGODOVINI PRAV S PRIHODOM ZORNGUTANA NA ČELO OBČINE, KO JE PREKO SVOJIH KADROV KLUBE TAKO USPEŠNO "SPONZORIRAL", DA SO IMELI OD TEGA DOBIČEK VSI RAZEN SAMI ŠPORTNI KLUBI, KI SO Z VRHA EVROPE STRMOGLAVILI V BALKANSKO DRUGO PASTIRSKO LIGO? MISLIŠ, DA BI SE TUJ KAPITAL RES TAKO OGIBAL VELIKEGA IMENA KAKRŠNO JE OLIMPIJA, ČE TACE NAD NJENIM VODENJEM NE BI IMELA ZOKIJEVA MAFIJA?

al pa se je glih recesija začela leta 2007. čisto naklučje
Bobr
# 03.03.2018 ob 16:42
Kritik na privat gozdni cesti imas vso pravico postaviti zapornico da se ti nihce ne vozi po njej...in to povsem podpiram ker pac niso namenjene voznji za obiskovalce, ampak koriscenju in vzdrzevanju gozda. Isto kot plocniki in zelenice po Ljubljani niso namenjene parkiranju.
yoda
# 03.03.2018 ob 14:43
@firbec

problem je v tem, da nekaterim ni jasno komu pripada mesto. Bolj jim je pomembno da se v njem dobro počutijo turisti, kot pa domačini. Problem malih ljudi je, da bi radi izpadli veliki in predvsem, da jim je pomembno kaj o njih mislijo drugi.
nevem
# 03.03.2018 ob 11:59
"Po trditvah predstavnikov Mestne občine Ljubljana (MOL) naj bi bila to želja prebivalcev, ki živijo v središču mesta".

Kako je ta trditev "mestnih oblasti", beri Jankovića, iz trte izvita, pove podatek o podaljšanju plačljivosti parkirišč Tivoli 1 in Tivoli 2.... v "središču mesta", obkrožen z nestrpnimi prebivalci spet istega "središča mesta"...

nikoli dovolj press
Radenm
# 03.03.2018 ob 11:31
V centru naj bojo kar parkirnine. Da ti rine v mesto vsak dan na tone pleha ki smeti zrak, je hudič. Na obrobju naj se pa organizira brezplačno parkiranje z učinkovitim javnim prevozom.
valcek2010
# 03.03.2018 ob 11:18
občina porebuje denar, zakaj ne
pol komunalni, itd
naj vas privija, zgleda vam že paše od kar je na župan
Kvattro
# 03.03.2018 ob 15:20
Kvaliteta življenja Ljubljančana da je narasla?! Mogoče tistih ljubljančanov, ki živijo do 3 km okoli Nebotičnika..
S punco se, in to prevsem!! zaradi Koželjeve ohole prometne brezbrižnosti in vehementnosti seliva daleč ven iz LJ..
Preprosto je vsak opravek postal grozljivka. Preden prideš od Tobačne do BTCja naprimer.. Vsako leto se zapre pomembna prometna žila! Tivolska je katastrofalna odkar Slovenske ni več, zdaj naj bi izginila pa še gosposvetska?! Karlovško naj bi OŽILI? Zeleni tirani so kot kaže ubili širjenje Dunajske..
In pa vasezagledani egoisti brez otrok, brez posla, kjer ne moreš priti premočen ali prešvican na sestanek, me bodo še sredi zime spravljali na kolo?
Hvala lepa, ni potrebe. Če bo pa še v soboto zvečer plačljiv parking, pa v center, kjer sem živel 28 let, niti na kavo ne pridem več. Brez skrbi Šerif, me bo 10 turistov nadomestilo...
yoda
# 03.03.2018 ob 14:35
mestno redarstvo zelo rado piše kazni za napačno parkiranje v spalnih naseljih po Ljubljani; infrastruktura na Šišenskem hribu že leta propada; zelene cone v spalnih naseljih se prodajajo zasebnikom, te pa jih spreminjajo v parkirišča; mestna občina postavlja parkomate v spalnih naseljih...
Dejstvo je, da je kvaliteta življenja povprečnega Ljubljančana v zadnjih letih padla.
gggg
# 03.03.2018 ob 14:30
Je kaj več podrobnosti o pravnomočni obsodbi Jankovića zaradi korupcije?
offgrid
# 03.03.2018 ob 13:55
za vašim opevanim šerifom bo ostalo opustošenje videno že v mečkatorju

toliko o sposobnosti
Vongobongo
# 03.03.2018 ob 12:56
firbec111

Vedno ista zgodba ;) Mal popljuvajo in pol poniknejo ;)
Vongobongo
# 03.03.2018 ob 12:49
quasinormal

Tok sovrazis Jankovica , da si kr neki izmisljujes. ;)
a-rod
# 03.03.2018 ob 11:53
Skuter oz motor pa gremo, pol leta se vozim in parkiram ker hocm ter se nic ne guzvam, drugo polovico leta ne hodim v mest:D
Bobr
# 03.03.2018 ob 11:52
Ja quasinormalen pol pol Slovenije in Balkana rine v Ljubljano...pa ne kot turistu. Sori, Ljubljana ni idealna je pa v vecini tvojih ilinej gladko nad ostalimi SLO mesti...placljiv parking v centru jr pa nekaj obicajnega pre vecja mesta. V Kamniku v centru ne morem zastonj parkirati, pa ima 15.000 prebivalcev...
piarija
# 03.03.2018 ob 11:20
parkirnino v centru bi moral kasirat 24ur na dan.
JC29
# 03.03.2018 ob 16:56
@krena

Sicer pa - čistoča, recimo v Štepanjcu, Fužinah. Zelenice kar cvetijo od smeti. Pojdite pogledat prec ko bo skopnel sneg. Takrat še ni trave, se najbolj vidi. Pa parkirišča. Ena sama smet.



No zdej pa ne prbijaj, 25 let živim v štepanjcu in zadnjih recimo 5-10 let se je situacija izjemno popravila. Tudi cel kup nekih projektov se gradi, tako da ne lapaj v prazno.
vranek
# 03.03.2018 ob 15:41
Presenecen, parkirni hisi ob uKC sta v zasebni lasti. Uporanljaj P jn R in bos za cel dan placal 2€ in se zastonj vozil s karto. Quasi,ti pa ziher nisi iz Ljubljane, kar tako pljuvas žolc. Ljubljancani imamo dovolj vasih avtov pred nasimi hisami, bloki.....med drevesi, povsof. Zasmrajate nam zrak z avti, placajte parkirnino ali ee vozite z vlaki. Nobenga ljubljancana ne poznam, ki z veseljem ne placa 0,70 centa za uro v beli zoni. Parkirnine v lasti MOL so 1.60 € v garaznih hisah. V Ljubljni delate za placo, vsaj delcek onesnazenja, ki ga povzrocate, vsaj s temj centi vrnite.
Imamo velika P in R parkirisca prakyicno zastonj, zasedanja parkirisc pred nasimi domovi, je pa nesprejemljivo. 2 sem ze poklical policijo zaradi zaparkiranega privoza. Pa placujte, ce ste nesramni in silite na nase vrtove.
Bobr
# 03.03.2018 ob 15:37
Nemo sistem trol ni ravno neka znanstvena fantastika...kdor se tu ne znajde, bog vedi kaj vse pocne z avtom v mestnih ulicah...prebivalci centra imajo pa letno zakupljeno parkirnino in ni nic cudnega da so za podrazitev dnevnih gostov...
Antipater
# 03.03.2018 ob 15:35
Prepričan sem, da mestne oblasti niso pozabile na ljubljanska naselja, ki so le streljaj od lično urejenega središča. Le bežen pogled na zelenice in parkirišča daje vtis, da smo v kakem Bangladešu in ne v "najlepšem mestu" na svetu. Nekaj ton smeti naberejo spomladanske čistilne akcije in neustrašni redki prostovoljci, ki se jim gabi življenje v smetišču. To je premalo, ampak verjamem, da so na MOL-u preobremenjeni z drugimi projekti, zato so večja blokovska naselja znotraj obvoznice prava deponija. Ampak to ni problem, saj turisti ne zahajajo tja - zadržijo se le h centru.
Glas ljudstva pravi, da poskrbite za čistočo mesta tudi izven centra in vsaj za silo pokrpajte ulice na katerih si ljubljančani lomijo polosovine, končnike in stabilizatorje.
firbec111
# 03.03.2018 ob 13:57
enbody

Mene bolj zanima kam gre ta denar oz. komu? Če bi kaj naredili z njim za ljudi, bi bilo še sprejemljivo, tako pa gre v malho brez dna.
Tale šerif je preveč zarukan, da bi se zgledoval po kakšnem naprednem mestu v Evropi.

se pravi obnova mesta, povečanje števila turistov, nova delovna mesta. jp čisto nič za ljudi
rared
# 03.03.2018 ob 13:50
Iz Ljubljane sem se že odselil in delati mi tudi ni več treba tam. Sedaj me je center videl le ko je bilo treba v bolnico in okoli novega leta, ko smo lučke prišli pogledat. Vsakič mi je vezelo precej časa za iskanje parkirnega prostora in je poleg tega še precej koštalo, me center decembra ne vidi več. Bomo šli pa v Maribor lučke gledat al pa v Graz... pa še kuhanc bo verjetno boljši.
Knight Kant
# 03.03.2018 ob 13:49
kawboy --- 03.03.2018 ob 13:41
To ne morem verjeti naj bi bila to želja prebivalcev, kaj oni sami niso prebivalci Ljubljane?
-----------------
Kaj je tukaj neverjetnega? Prebivalci, ki ne parkirajo na svojem imetju (v zasebnih garažah), v okviru možnosti parkirajo na ulicah okoli svojega bivališča, za kar tipično plačujejo (relativno skromen) celoletni pavšal, zato se mi ne zdi prav nič čudna njihova želja po omejevanju pravic "pritepencev", ki bi na "njihovem teritoriju" želeli parkirati priložnostno.
kawboy
# 03.03.2018 ob 13:41
To ne morem verjeti naj bi bila to želja prebivalcev, kaj oni sami niso prebivalci Ljubljane?
Se pravi, da so to njihove želje, katere so si sami izmislili. In kaj imajo veze prebivalci z Tivoli1 in 2, če se parkira na parkirišču? Aja zaparkirajo jim pred domovi, da ostali ne morejo parkirati. Tako lažejo, da sami sebi verjamejo. In še to jim ne bo dovolj v kratkem se bodo še česa novega spomnili, da bodo kravatarji na občini lahko prirejali balkanske žurke za sebe in svoje ljudi.
Robiland
# 03.03.2018 ob 13:34
Kako se pa vi iz dunaja in nemcije obremenjujete z Ljubljano?

Ljubljana je super. Tudi izven centra so soseske lepo urejene, povsod dobis parking.
Vongobongo
# 03.03.2018 ob 12:53
Hej magjack , dj si poglej vse projekte Zokija preden izpades neumen ;p
Kazalo