Mojca Kucler Dolinar meni, da bi bilo treba v prihodnje bolje črpati evropska sredstva. Foto: BoBo
Mojca Kucler Dolinar meni, da bi bilo treba v prihodnje bolje črpati evropska sredstva. Foto: BoBo

To ni projekt, ki bi bil znanstvena fantastika. To so realno izvedljivi projekti, seveda ne v enem mandatu, ampak v daljšem obdobju. Kilometer tirnega tramvaja bi znesel od 8 do 15 milijonov vrov.

Mojca Kucler Dolinar

Kandidatka NSi-ja in SDS-a za županjo Ljubljane Mojca Kucler Dolinar je na novinarski konferenci predstavila svoj volilni program.

Kucler Dolinarjeva za uvedbo lokalnega indeksa sreče
Poudarila je, da je bolj kot govoriti o tem, v kako lepem mestu živimo, pomembno to, da zanj tudi kaj pametnega naredimo. Kot je dejala, je treba izkoristiti možnosti, ki so nam dane in se truditi, da naredimo najbolj prepoznavno mesto v regiji.

Pojasnila je, da se bo v primeru izvolitve zavzela za uvedbo lokalnega indeksa sreče, ki ga uvajajo številne države po svetu in ki je merljiv in objektiven pokazatelj kakovosti življenja. Z njim bi med drugim merili osnovne pogoje življenja meščanov, kakovost storitev, infrastrukture, pa tudi varnost ter čustveno in zdravstveno stanje meščanov. Na podlagi tega bi po njenih besedah lahko nosilci politik odpirali poti za spremembe in za nove horizonte.

"V občinski upravi bodo veljali enaki pogoji za vse"
Napovedala je tudi dograditev manjkajočih delov kanalizacijskega sistema, varovanje vodovarstvenih področij, razširitev centralne čistilne naprave in boljšo organizacijo prometa v mestu. Kot pravi, naj bi še v tem mandatu sprejeli odločitev o uvedbi tramvaja, prav tako pa naj bi izvedli elektrifikacijo javnega prometa in uredili kolesarsko mrežo.

"To ni projekt ki bi bil znanstvena fantastika. To so realno izvedljivi projekti, seveda ne v enem mandatu, ampak v daljšem obdobju. Kilometer tirnega tramvaja bi znesel od 8 do 15 milijonov evrov," je zatrdila.

Za cilj si je zadala tudi dvig zaupanja v občinsko upravo, v kateri bodo veljali enaki pogoji za vse. Prenehali naj bi se pritiski na mestne uslužbence, od katerih se bo zahtevalo le, da delajo v skladu z etiko. Ob tem je dodala, da je treba vzpostaviti okrepljeno sodelovanje med občino in državo. Tako naj bi med drugim izboljšali črpanje evropskih sredstev in izvedbo velikih infrastrukturnih projektov, kot so prenova železniške in avtobusne postaje.

Nad dolg z evropskimi sredstvi in racionalizacijo
Dolga v mestnem proračunu naj bi se Kucler Dolinarjeva lotila z upoštevanjem fiskalnega pravila "porabi toliko, kot imaš", manjkajoča sredstva pa naj bi nadomestili z boljšim črpanjem evropskih sredstev in racionalizacijo mestne uprave.

Zatrdila je, da mora Ljubljana na eni strani preprečiti beg možganov in na drugi odpreti vrata Slovencem, razseljenim po svetu. Za kaj takega pa mora biti Ljubljana konkurenčna tako po kakovosti in ceni bivanja. V ta namen naj bi poleg drugih ukrepov znižali komunalne prispevke in mladim parom omogočili, da ugodneje najamejo stanovanja.

"Nihče nam ne more očitati razsipništva, netransparentnosti in korupcije"
"V takih viharnih časih je treba za plovbo imeti dobre motorje, torej pamet, dovolj goriva, voljo, odlično skupino in dobro vodjo. To smo. To skupaj predstavljamo. Nihče nam ne more očitati razsipništva, netransparentnosti in korupcije, kar je velikokrat slišati, ko beseda nanese na vodenje Ljubljane," je še dejala.

To ni projekt, ki bi bil znanstvena fantastika. To so realno izvedljivi projekti, seveda ne v enem mandatu, ampak v daljšem obdobju. Kilometer tirnega tramvaja bi znesel od 8 do 15 milijonov vrov.

Mojca Kucler Dolinar