Horvatova meni, da pri nasprotovanju zasebnim šolam ne gre niti za strokovnost niti za skrb za kakovostno javno šolo, temveč za onemogočanje civilne družbe. Foto: RTV SLO
Horvatova meni, da pri nasprotovanju zasebnim šolam ne gre niti za strokovnost niti za skrb za kakovostno javno šolo, temveč za onemogočanje civilne družbe. Foto: RTV SLO

Kot je dejal predsednik društva Hubert Požarnik, so rešitve znotraj pedagoške stroke silno različne, zato si je nihče ne more lastiti.

Šolska svetovalna delavka na Osnovni šoli Valentina Vodnika, Ana Horvat, pa je poudarila, da v javnosti ni pravega vedenja o tem, kaj zakon o financiranju vzgoje in izobraževanja prinaša. Predlog med drugim namreč uvaja stoodstotno financiranje učnih programov, ki predstavljajo okoli 60 odstotkov stroškov določene šolske ustanove.

Horvatova je še dodala, da predlog onemogoča zaračunavanje šolnin na zasebnih šolah, poleg tega pa gre pri programih zasebnih šol za javno priznane programe, zaradi česar so te šole bolj podobne šolam s koncesijo, kot jih poznajo v ZDA, kot pa pravim zasebnim šolam.