Lewis Hamilton je vozil preblizu varnostnega avtomobila. Foto: Reuters
Lewis Hamilton je vozil preblizu varnostnega avtomobila. Foto: Reuters

"Pojavili so se novi dokazi, ki jih proučujemo," so sporočili iz Mednarodne avtomobilistične zveze. Mark Webber (Red Bull) in Sebastian Vettel (Toro Rosso) sta v Fudžiju trčila, medtem ko sta sledila Britanca, ki je vozil za varnostnim avtomobilom. Pozneje sta ga obtožila, da je bil zaradi nevarne vožnje prav on glavni krivec za njuno nesrečo.

Trčenja ni ujela nobena uradna kamera
Hamiltona, ki je dobil dirko na Japonskem in prednost v SP-ju povečal na 12 točk, naj bi zaslišali v petek. Trčenja Webbra in Vettla ni ujela nobena uradna kamera, toda posnetek objavljen na youtubu kaže, kako je Hamilton nenadoma zmanjšal hitrost in s tem prislili Webbra, da je stopil na zavoro, Vettel pa se je zaletel vanj. Posnetek je le po nekaj urah zaradi zahteve iz vodstva formule 1 z youtuba izginil.

Razdalja vsaj pet dolžin avtomobila
Po pravilih bi morala biti razdalja med dirkalnikom in varnostnim avotomobilom vsaj pet dolžin avtomobila, kar v tem primeru ni držalo. Vettel je bil zaradi nesreče kaznovan z 10 mest slabšim štartnim položajem ta teden na Kitajskem, kar grozi zdaj tudi Hamiltonu.

Vettel: Mislil sem že, da bo odstopil
Webber je prepričan, da je Hamilton znatno prispevak k nesreči: "Zagotvo je bil tudi on kriv, da se je Vettel zaletel v moj zadek, saj ni delal tistega, kar bi moral." Zgovorno je tudi mnenje Vettla: "Mislil sem že, da bo odstopil, da njegov motor nima več moči. Ko sem se obrnil in pogledal pred sebe, sem bil že v Markovem zadku."

R. K.