Primož Roglič med pripravami z nemško ekipo. Desno ob slovenskemu šampionu je Toni Palzer, ki je ravno zaradi pokroviteljstva rdečih bikov prestopil iz turnega smučanja v kolesarstvo. Foto: Bora Hansgrohe/Matthis Waetzel
Primož Roglič med pripravami z nemško ekipo. Desno ob slovenskemu šampionu je Toni Palzer, ki je ravno zaradi pokroviteljstva rdečih bikov prestopil iz turnega smučanja v kolesarstvo. Foto: Bora Hansgrohe/Matthis Waetzel

Kako bo Red Bull preoblikoval ekipo in kakšne cilje ima, bo znano v kratkem, zagotovo pa bodo želje visoke. "Po logiki bi iz pete ali četrte ekipe svetovne serije morali postati v kratkem vsaj tretja, hitro druga, nato pa prva ekipa. Ali bo to dovolj hitro za 34-letnega Rogliča? Sam je pri nizozemskih čebelah že prestal takšen proces, ki je trajal sedem let, a njemu ni bilo dano pojesti češnje na torti," je pred kratkim v SOS-odmevu razmišljal MMC-jev kolesarski strokovnjak Toni Gruden.

Čeprav sta podjetji Bora in Hansgrohe podaljšali zvestobo ekipi do leta 2027, naj bi moštvo nosilo ime Red Bull. Vodja ekipe naj bi ostal Ralph Denk, ki je povedal: "Z današnjo odločitvijo smo odpravili pomembno oviro. Temelji našega partnerstva z Red Bullom so zdaj uradno vzpostavljeni. To je zelena luč, na katero smo čakali. Zdaj lahko nadaljujemo formalnosti o številnih specifičnih vidikih našega sodelovanja."

Kot je znano, je Primož Roglič ekipo Jumbo Visma po lanski sezoni zamenjal za Boro Hansgrohe, kjer mu obljubljajo, da bo na letošnji Dirki po Franciji vse podrejeno njegovemu lovu na rumeno majico.

Avstrijski proizvajalec energijskih pijač Red Bull, ki ima v lasti ekipo formule 1 in več evropskih nogometnih moštev, v cestnem kolesarstvu ni novinec, saj že nekaj časa sodeluje s posameznimi kolesarji (Wout van Aert, Tom Pidcock, Toni Palzer ...).

Sorodna novica Ko bo Roglič "dobil krila", bo z Nemci hitro pri vrhu