Renault kangoo je avto, ki v prvi vrsti stavi na uporabnost. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Renault kangoo je avto, ki v prvi vrsti stavi na uporabnost. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Stojna višina v osebnem avtomobilu. To je lahko eden izmed razlogov, zakaj bi vzeli renault kangooja. Ta avto je tako prostoren, da se je moj šestletni sin po njem kar sprehajal. Seveda ko je bil avto parkiran. In ni se mu bilo treba kobacati čez kak greben, kot smo navajeni v nizkih limuzinah ali karavanih. Kangoo je mali kombi, ampak lahko bi mu rekli kar avtodom za malčke ali mali avtodom.

Kangoo je prostoren avto. Ima gromozanski prtljažnik, več kot 700-litrski, in popolnoma kockast je. To res veliko šteje, ko je treba natovarjati prtljago. Tako je že od davnega leta 1997. Že skoraj tri desetletja poznamo mali kombi, ki je bistveno več kot samo mali dostavnik za poštarje. Že dobrega četrt stoletja poznamo kombi, ki je tudi za družine.

Tretja generacija v bistvu ne prinaša nobene nove ideje. Gre samo za evolucijo. Izboljšave so recimo predvsem v tem, da je še malce bolj osebni. Samo do neke mere. Na avtocesti kockasta oblika ne skriva dostavniškega izvora. In seveda se v ovinku nagne. Ko sem se vozil na zadnjem desnem sedežu, sem dobro občutil kakovost slovenskih cest.

Renault upa, da bo kangoo prepričal družine, ki danes nimajo več veliko izbire, ko iščejo avto, primeren za prevoz treh otrok in veliko prtljage. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Renault upa, da bo kangoo prepričal družine, ki danes nimajo več veliko izbire, ko iščejo avto, primeren za prevoz treh otrok in veliko prtljage. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Ampak nalogo, ki mu je bila zaupana, opravi dobro. To je avto, ki ga kupimo, ne zato, ker bi nam bil tako zelo všeč, ampak ker ga potrebujemo. In potrebe so ustvarile tudi pogoje, da je kangoo sploh pripeljal v Slovenijo.

Klasičen, dizelski motor

Tretji kangoo je bil predstavljen že konec leta 2020. Nekaj let ga je v Sloveniji Renault ponujal samo za posel, menda naj bi bilo v Sloveniji absolutno premalo zanimanja med družinami, da bi se posel izplačal.

Na zadnje sedeže lahko namestite tri otroške sedeže, dizelski motor pa omogoča, da brez ustavljanja prevozite tudi več kot 800 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Na zadnje sedeže lahko namestite tri otroške sedeže, dizelski motor pa omogoča, da brez ustavljanja prevozite tudi več kot 800 kilometrov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Zdaj pa ga ponuja tudi družinam, tudi zato, ker je izbira družinskih vozil s tako velikimi prtljažniki in možnostjo namestitve treh otroških sedežev na zadnjo klop danes zelo skopa. Malo zaradi dviga cen, seveda popolnoma neupravičenega, precej pa tudi zato, ker so tekmeci začeli ponujati samo še električne različice takšnih malih kombijev. In to je razjezilo izredno veliko število Slovencev. Saj kangoo je tudi na voljo kot električni kombi, ampak električnega vzamejo predvsem podjetja, recimo pošte.

Družinski kangoo pa poganja klasičen, dizelski motor. Dolgočasen dizelski motor je pravzaprav zelo velika prednost, in to celo v kombinaciji s prav tako dolgočasnim klasičnim ročnim menjalnikom.

Z dizelskim kangoojem smo prilagodljivi, z njim se lahko prilagodimo nepričakovanim potrebam po vožni, lahko se peljemo na drug konec Slovenije brez ukvarjanja s polnilnicami, ki so seveda rakava rana elektromobilnosti.

Več pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.