Astra po novem stavi na veliko bolj dinamično obliko. Kljub kompaktnim meram pa je v kabini in prtljažniku več prostora. Foto: Opel
Astra po novem stavi na veliko bolj dinamično obliko. Kljub kompaktnim meram pa je v kabini in prtljažniku več prostora. Foto: Opel

Opel astra je peti najpogostejši avto v Sloveniji. Marca prihodnje leto k nam prihaja v novi podobi, s popolnoma novo tehniko.

Poleg naprednih matričnih LED-luči s kar 84 diodami se Opel še posebej kot ekspert kaže na področju ergonomskih sedežev, ki po novem tudi masirajo.

Notranjost astre razkriva popolnoma digitalno armaturno ploščo z dvema 10-palčnima zaslonoma. Voznik lahko podatke pridobiva na projekcijskem zaslonu. Prtljažnik (422 litrov) je precej večji kot v aktualni različici (370 litrov).

Poleg kombilimuzine bo na voljo tudi različica sports tourer. Foto: Opel
Poleg kombilimuzine bo na voljo tudi različica sports tourer. Foto: Opel

Astra tudi kot karavan

Astra bo še naprej na izbiro tudi v karavanski različici sports tourer. Praktičen prtljažnik ponuja od 608 pa do 1634 litrov prostora za shranjevanje, uporabnost pa dodatno povečuje nakladalna višina (okoli 60 centimetrov). Pri Oplu pravijo, da lahko v zadek brez težav spravite transportni zaboj za prevažanje večjih psov. Poleg tega je dno prtljažnika ob podrtju zadnjih sedežev v razmerju 40:20:40 popolnoma ravno.

Notranjost je digitalizirana, kljub temu pa je ostalo nekaj fizičnih stikal. Foto: Opel
Notranjost je digitalizirana, kljub temu pa je ostalo nekaj fizičnih stikal. Foto: Opel

Pri Oplu navajajo, da je prtljažnik v primeru priključne hibridne različice zaradi shrambe litij-ionske baterije nekoliko manjši, a s prostornino od 548 do 1574 litrov še vedno družinsko uporaben.

Za optimalno prilagajanje prostornine prtljažnika različic, ki jih poganja motor z notranjim zgorevanjem, je za doplačilo na voljo sistem ‘Intelli-Space’. Gre za pomično prtljažno dno, ki ga je mogoče nastaviti v visok ali nizek položaj ter ga pritrditi pod kotom 45 stopinj. Poleg tega je mogoče shraniti izvlečno prekrivalo prtljažnika, ko je premično dno v zgornjem in spodnjem položaju. Komplet za popravilo pnevmatik in prva pomoč sta shranjena v predalih pod dnom, ki sta dostopna iz prtljažnika ali zadnjega sedeža. To pomeni, da ju lahko dosežete, ne da bi bilo treba v celoti raztovoriti prtljažnik.

Astra dizla še ni opustila. Na izbiro bo 1,2-litrski bencinski motor, 1,5-litrski dizel, na vrhu bo priključni hibrid, leta 2023 pa prihaja še v celoti električna astra.

Podrobneje lahko Oplovo novost spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.