Prenovljeni hilux se lahko pohvali z osveženim podvozjem, vzmetenjem in krmilnim mehanizmom. Vzmetenje je opremljeno z novimi blažilniki, ki po zagotovilih proizvajalca bolje absorbirajo luknje in druge ovire na vozni podlagi. Foto: Toyota
Prenovljeni hilux se lahko pohvali z osveženim podvozjem, vzmetenjem in krmilnim mehanizmom. Vzmetenje je opremljeno z novimi blažilniki, ki po zagotovilih proizvajalca bolje absorbirajo luknje in druge ovire na vozni podlagi. Foto: Toyota

Hilux je na trgu že osem generacij in več kot pol stoletja, to pa je druga prenova zdajšnjega modela. Hilux je skovanka besed high in luxury - torej visoki luksuz.

Leta 1968 je bil to delovni stroj, a so že kmalu po tem Japonci to spremenili in ga začeli oglaševati kot vozilo za vsakdanje potrebe. Iz generacije v generacijo so izboljševali udobje, od sedenja do hrupa ter varnostnih sistemov, in ga poskusili izenačiti s športnimi terenci.
Najnovejša pomladitev je bolj kot estetska tehnična. Na zunaj so novost drugačni tridimenzionalni zračniki motorja in osvežen odbijač, ki poudarja robustnost. Nove so sprednje in zadnje luči LED, pa tudi 18-palčna strojno obdelana črna platišča.

Na voljo je poseben paket opreme invincible, ki vključuje poseben zračnik motorja in sprednji odbijač, podložno ploščo, posebna kolesa, kljuke in zadnja vrata. Notranjost je opremljena s črno-kromiranimi dekorativnimi elementi in sistemom pametnega vstopa brez ključa. Foto: Toyota
Na voljo je poseben paket opreme invincible, ki vključuje poseben zračnik motorja in sprednji odbijač, podložno ploščo, posebna kolesa, kljuke in zadnja vrata. Notranjost je opremljena s črno-kromiranimi dekorativnimi elementi in sistemom pametnega vstopa brez ključa. Foto: Toyota

Zaslon kot v osebnih vozilih

Nekaj več posodobitev se je zgodilo v kabini. Največja je nov osempalčni osrednji zaslon, prek katerega je mogoče upravljati vse funkcije multimedijskega sistema, ki je opremljen tudi s povezavama apple carplay® in android auto™. Na seznamu opreme so tudi pametni vstop, gumb za zagon motorja, satelitska navigacija, samodejna klimatska naprava, sprednji in zadnji parkirni senzorji, avdio sistem JBL z devetimi zvočniki in 800-wattnim osemkanalnim ojačevalcem.

Toyota hilux 2,4 D-4D avt.: Test nove generacije

Kupec bo lahko izbral tudi športne dodatke, na primer aluminijasti pokrov, zaklepanje zadnjega dela, trd pokrov prtljažnega prostora, vtičnico 12V ...

Prodaja novega hiluxa je na vzhodnoevropskih trgih predvidena julija, na zahodnoevropskih trgih pa oktobra. V Sloveniji ga pričakujemo na začetku novega leta. Foto: Toyota
Prodaja novega hiluxa je na vzhodnoevropskih trgih predvidena julija, na zahodnoevropskih trgih pa oktobra. V Sloveniji ga pričakujemo na začetku novega leta. Foto: Toyota

Zmogljiv dizel z veliko navora

Pomembna novosti je nov 2,8-litrski dizelski pogonski sklop, ki zmore 152 kilovatov moči (204 KM) in 500 Nm navora. Pri Toyoti navajajo, da od 0 do 100 km/h pospeši v 10 sekundah, povprečna poraba plinskega olja je 7,8 l/100 km, emisije CO2 pa 204 g/km. Oba podatka sta narejena po ciklu merjenja NEDC in ne WLTP, ki predvideva porabo goriva in emisije v realnem prometu.

Novi 2,8-litrski pogonski sklop bo na voljo v karoserijskih različicah z ekstra in dvojno kabino. Izbirati bo mogoče med šeststopenjskim ročnim in šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.

Avtomobilnost