Mokka že na prvi pogled deluje kot povsem nov avtomobil. In tak tudi je, saj je postavljen na modularno platformo CMP, skupine Stellantis. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Mokka že na prvi pogled deluje kot povsem nov avtomobil. In tak tudi je, saj je postavljen na modularno platformo CMP, skupine Stellantis. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Takšen avto je bila tudi mokka prejšnje generacije, ki je bila prodajno zelo uspešna ravno zaradi dobrega nakupnega paketa. Danes pa Opel z novimi lastniki piše novo zgodbo.

Nova mokka sicer ostaja vsakdanje uporaben in udoben SUV, medtem pa drugih skupnih točk s svojim predhodnikom pravzaprav nima. Predhodnik je bil resen in odrasel, nova generacija mokke pa je bistveno bolj domiselna in zabavna.

Ste se kdaj spraševali, kako bi Francozi naredili avto po nemškem okusu ali pa Nemci po francoskem okusu? No, to je nova mokka. Tudi z zavezanimi očmi bi ugotovili, da je ta avto tesen sorodnik novih peugeotov in citroënov. Z njimi si namreč deli platformo in praktično vso omembe vredno tehniko.

Spomin na ople zlate dobe

Kako snovalci vseeno skušajo ohranjati rdečo nit te znamke?
Pravijo, da želi ta dizajn z ostrimi, ravnimi linijami in izstopajočo črno masko spominjati na legendarno manto iz začetka 70. let. Torej na legendaren športni kupe z zadnjim pogonom iz Oplove zlate dobe. No, to se mora vsekakor pokazati tudi za volanom.

V mokki se bosta najbolje počutila dva. Zadaj so okna namreč dokaj majhna, tudi odprejo se bolj malo, pa tudi zaradi polnih prednjih sedežev ne vidimo dobro naprej. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
V mokki se bosta najbolje počutila dva. Zadaj so okna namreč dokaj majhna, tudi odprejo se bolj malo, pa tudi zaradi polnih prednjih sedežev ne vidimo dobro naprej. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Nova mokka je eden najbolj vozniško zabavnih oplov v zadnjem obdobju. Skladno z njenim videzom je tudi za volanom bistveno bolj dinamična od predhodnice. Gre za ravno pravi odmerek vozniškega značaja v kombinaciji z lahkotnostjo in udobjem.
Ko izmed treh voznih programov izberemo športnega, se poveča čvrstost volana, spremeni delovanje menjalnika, nekoliko pa se okrepi tudi sam zvok motorja.

Mokka je veliko bolj dinamična in športna, na kar nakazuje že oblika, ki v marsičem povzema bogato Oplovo zgodovino. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Mokka je veliko bolj dinamična in športna, na kar nakazuje že oblika, ki v marsičem povzema bogato Oplovo zgodovino. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Pod motornim pokrovom se je vrtel 1,2-litrski turbo trivaljnik s 96 kilovati moči, ki je zelo živahen, rad se zavrti proti višjim vrtljajem, obenem pa postreže tudi s prijetno športno zvočno kuliso. 8-stopenjski samodejni menjalnik je pri poskočnejši vožnji spodobno odziven, in všeč nam je, da lahko kakšno prestavo nižje vržemo tudi s pomočjo obvolanskih ročic. Palec gor dajemo tudi za uglajenost pri umirjeni mestni vožnjo, za nameček pa je tudi ročica v kabini zelo skrita, saj po zaslugi odsotnosti mehanske povezave z menjalnikom resnično ne potrebujemo večje.
Še več o vtisih testa z novo generacije opla mokke pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.