Zdi se, da je to najbolj priljubljena terenska vožnja v urbani džungli, ki pa še zdaleč ni nedolžna. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Zdi se, da je to najbolj priljubljena terenska vožnja v urbani džungli, ki pa še zdaleč ni nedolžna. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Športni, družinski terenci so tisto, kar se prodaja, naravni habitat, kjer pridejo njihove terenske lastnosti najbolj do izraza pa je mestna džungla.

Zaradi večjega odmika od tal, pnevmatik večjih dimenzij in predvsem odličnega občutka, ki ga ponujajo avtomobili z višjim statusom gledanja na svet - pa vse več uporabnikov teh avtomobilov pozablja, da se pasti terenske vožnje skrivajo tudi v mestu in ne samo v vožnji po težko prehodnih gozdnih vlakah.

Vozila so postala težka

Terenska vozila so težka, v sprednjem delu na pnevmatike pritiska tudi masa motorja, pri električnih pa je masa tako in tako še večja. Ker so športni terenci, pa tudi klasični avtomobili - postali tako udobni in strukturno močni, pnevmatike pa tako zelo zmogljive - smo postali v vožnji precej manj pozorni.

Bočni del pnevmatike je prepleten iz več plasti nitk in če na oster robnik zapeljemo prehitro ali pod kotom se lahko katera pretrga. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Bočni del pnevmatike je prepleten iz več plasti nitk in če na oster robnik zapeljemo prehitro ali pod kotom se lahko katera pretrga. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vožnji prek robnikov se je treba kar najbolj izogibati. Nikakor pa ne smemo na robnik zapeljati hitro in pod kotom. Če z avtom že plezamo na robnik potem je najbolje gumo na robnik nasloniti počasi, s celo površino in potem zapeljati na pločnik.

Več o tej temi pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost, v katerem smo razložili tudi, kaj je izraz kačji ugriz, ki ga uporabljajo vulkanizerji.