Kot so v današnji skupni izjavi zapisali v obeh podjetjih, je družina Agnelli 541 milijonov evrov vredno naložbo izvedla prek svojega holdinga Exor, in ta ji bo zagotovila dve od sedmih mest v upravnem odboru Louboutina.

Klan Agnellijevih. Glava družine, Giovanni, je bil tudi eden od ustanoviteljev avtomobilskega velikana Fiat. Foto: EPA
Klan Agnellijevih. Glava družine, Giovanni, je bil tudi eden od ustanoviteljev avtomobilskega velikana Fiat. Foto: EPA

"S svojo zavezanostjo vodenju odličnih podjetij je Exor izvrsten partner za Christiana Louboutina v trenutku, ko se tej uveljavljeni blagovni znamki ponujajo pomembne nove priložnosti," so glede nakupa 24-odstotnega deleža po poročanju francoske tiskovne agencije AFP zapisali v izjavi.

Prvi mož holdinga Exor John Elkann je v izjavi poudaril, da je "zelo navdušen, da bo sodeloval pri pospeševanju razvoja tega ambicioznega podjetja. Delimo isti družinski duh, kulturo in vrednote, ki so osnova močnega partnerstva."

Exor je ena najstarejših in največjih holdinških družb v Evropi s premoženjem v upravljanju v ocenjeni vrednosti 29 milijard dolarjev. Med njegovimi naložbami so pozavarovalnica PartnerRe, proizvajalci vozil Ferrari, Stellantis in CNH Industrial, medijski družbi GEDI Gruppo Editoriale in The Economist Group, nogometni klub Juventus ter kitajski ponudnik luksuznega blaga Shang Xia.

Christian Louboutin uspešno zaščitil slovite čevlje z rdečim podplatom

V garderobah zvezdnic

Christian Louboutin je začel poslovati leta 1991 v Parizu in se je hitro uveljavil kot izdelovalec elegantne ženske obutve. Francoski oblikovalec je legendarni rdeči podplat čevljem dodal leta 1993, potem ko je navadne črne salonarje želel še dodatno obogatiti. Navdihnil ga je krvavo rdeč lak na nohtih njegove asistentke.

Cena enega para louboutink se danes začne pri 400 evrih, cena para, narejenega po meri, pa pri štiri tisoč evrih. Obožujejo jih zvezdnice in modne navdušenke, zato so loubutinke pogoste gostje na najslavnejših rdečih preprogah po vsem svetu.

Louboutin, ki se je vmes lotil še moške kolekcije in na trg poslal tudi linijo kozmetičnih izdelkov, ima danes več kot 150 prodajnih mest v 30 državah in namerava še naprej razvijati svojo spletno prodajo.