Singapurske restavracije so pred in med vrhom ponujale tudi najrazličnejše tematske jedi in pijačo, kot sta na primer koktajla Whisky Trump in The Rocket. Foto: Reuters
Singapurske restavracije so pred in med vrhom ponujale tudi najrazličnejše tematske jedi in pijačo, kot sta na primer koktajla Whisky Trump in The Rocket. Foto: Reuters
Singapur
Plavanje v bazenu na vrhu hotela Marina Bay Sands. Foto: Reuters
Singapur
Singapur - labirint stolpnic in natrpanih ulic. Foto: Reuters

Čeprav je Singapur, majhna mestna državica, velika le dobrih 721 kvadratnih kilometrov, za zgodovinski vrh ZDA in Severne Koreje odštela kar 15 milijonov dolarjev, pa se ji bodo ti stroški več kot povrnili, saj si od večje prepoznavnosti in posledično porasta turizma zaradi dogodka obeta najmanj desetkrat več prihodkov.

Samo Američani so v ponedeljek zvečer, ko so vsi mediji obsežno poročali o rokovanju ameriškega in severnokorejskega predsednika, v Google dvamilijonkrat vpisali besedo "Singapur", ki je bila hkrati tudi najbolj iskana beseda dneva. Poleg tega, kje ta državica sploh leži, so največkrat v iskalno polje vpisali še "singapurski vrh" in "čas v Singapurju".

Capello, Sentosa, Marina Bay Sands ...
Zanimanje za Singapur je začelo naraščati že na začetku meseca, ko je postalo jasno, da bo prav ta država gostila srečanje, nekaj dni pred vrhom pa se je v središču pozornosti svetovne javnosti znašel hotel Capello oziroma otoček Sentosa, v katerem sta voditelja nato imela nekajurno druženje. V zgodovinske arhive bodo šle tudi fotografije Kim Džong Una med večernim sprehodom po vrtovih znamenitega singapurskega hotela Marina Bay Sands in selfi s singapurskim zunanjim ministrom.

Med turisti največ Kitajcev in Indijcev
Vsi prebivalci še zdaleč niso bili zadovoljni z vsem vrvežem, ki je v preteklih dneh vladalo v mestni državi, a tržniški strokovnjaki jih mirijo, da oblasti vedo, kaj delajo. "Čeprav so bili stroški vrha ogromni, bi bil izkupiček za Singapur lahko še vsaj desetkrat večji. Dogodek je Singapur postavil na svetovni zemljevid za najširšo javnost," je dejal Oliver Chong, izvršni direktor singapurskega turističnega združenja, ki je presodil, da bi morali za promocijo nameniti okoli 270 milijonov dolarjev, če bi želeli doseči tak učinek, kot ga je imelo za turizem tridnevno politično dogajanje.

Turizem prispeva okoli štiri odstotke v singapurski BPD. Lani ga je obiskalo rekordnih 17,4 milijona ljudi, največ iz Kitajske in Indije.

"Vrh Trump-Kim je bil brez dvoma najpomembnejši dogodek v novejši zgodovini Singapurja. V Aziji smo si utrdili sloves učinkovite in varne države, Američane pa smo opozorili, da sploh obstajamo," je dejal Jason Tam iz oglaševalske agencije Zenith Singapore.

Nekaj podob Singapurja si oglejte spodaj.