Šestsedežnica bo vseeno cenejša in hitrejša, kot bi bila štirisedežnica. Foto: BoBo
Šestsedežnica bo vseeno cenejša in hitrejša, kot bi bila štirisedežnica. Foto: BoBo

Ker ima stara dvosedežnica Šimnovec, ki je bila zgrajena leta 1984 in nato leta 2000 z Rogle postavljena na Veliko planino, uporabno dovoljenje le še do leta 2025, je bila zamenjava nujna. V Kamniku so 13. januarja, zadnji dan pred iztekom roka, končno le prejeli gradbeno dovoljenje za gradnjo nove šestsedežnice na Veliko planino.

Občini Kamnik, ki je lastnica podjetja Velike planine, d. o. o, se je tako odvalil velik kamen od srca – v igri so namreč tudi zajetna državna sredstva. Celotna investicija je ocenjena na približno 10 milijonov evrov, od tega bo ministrstvo za gospodarski razvoj zagotovilo kar približno sedem milijonov evrov, preostalo pa podjetje in Občina Kamnik, ki je sredstva za ta namen zbirala v posebnem skladu.

"Ta denar nam je res kot dar z neba padel, drugače bi morali plačati sami, ta denar pa bi težko zbrali. Vse se je sestavilo. Verjamem, da bo ta investicija za prihodnjih 30 let omogočala razvoj področja Velike planine tako za letni kot tudi zimski turizem," je za radio Prvi povedal župan občine Kamnik Matej Slapar, ki je nad velikim korakom navdušen.

Ponudbo morajo zdaj proučiti v posebni projektni skupini

Končal se je tudi razpisni postopek za izbiro izvajalca tega projekta. Nanj je prispela le ena sama prijava – skupna ponudba podjetij Laeitner in Riko, d. o. o. Ponudbena vrednost 12,7 milijona evrov skupaj z DDV-jem naj bi bila po besedah direktorja podjetja Velika planina Tomaža Štefeta malce višja, kot so pričakovali. "Še vedno je znotraj najvišje dopustne vsote, na katero smo računali, smo pa upali, da bo vsota nižja," je priznal Štefe.

Ponudbo morajo zdaj proučiti v posebni projektni skupini, če jo bo potrdila, bodo dela začeli takoj, ko bo odločitev postala pravnomočna. Šestsedežnica na Veliko planino naj bi bila zgrajena še letos. Čeprav nekateri menijo, da je predvidena naprava predimenzionirana in bi bila cena morda lahko tudi nižja, pa je kamniški župan zatrdil, da bo šestsedežnica vseeno cenejša in hitrejša, kot bi bila štirisedežnica, dvosedežnic pa ne delajo več.

Ne bo pa to edina novost, saj imajo v družbi še vrsto načrtov za prihodnja leta. Med prvimi je modernizacija gostišča Zeleni rob in spodnje ter zgornje postaje nihalke. S tem namenom so razpisali tudi arhitekturni natečaj, nagrajeni projekti bodo v kratkem razstavljeni v občinskih prostorih.