Foto:
Foto:
Koliko bi podjetja plačala za tak oglas na Beckhamovem čelu?

Dvajsetletni Andrew Fisher iz Omahe v Nebraski zatrjuje, da bo reklamni logotip izbranega oglaševalca na čelu nosil 30 dni.

"Stvar vidim tako, da prodajam nekaj, kar je že mojega, čez 30 dni pa to dobim nazaj."

Ko bo izbral najboljšega ponudnika, bo ta lahko izbral napis ali logotip, ki ga bo nato Andrew dal vtetovirati na čelo, seveda pa tatu ne bo trajen. Nosil ga bo le 30 dni, nato si ga bo dal izbrisati.

Na E-bayu, kjer se vrši dražba, je Andrew dobil že 39 ponudb, najvišja znaša 322 dolarjev. Svojo "storitev" oglašuje predvsem s pozivanjem tistih, ki se želijo vpisati v zgodovino. Meni namreč, da je to najbolj inovativna oglaševalska tehnika, kar jih pozna.

Mlademu Američanu je vseeno, kaj bo nosil na čelu, kljub temu pa je postavil neke meje. "Ne bom hodil okrog s svastiko ali drugimi rasističnimi simboli na čelu, tudi številke 666 si ne bi dal vtetovirati."

Zavrnil bo tudi vse ponudnike, ki bi radi, da zanje oglašuje družbeno sporne vsebine, kot so na primer internetne strani za odrasle ali trgovine za odrasle.

Andrewova mati je povedala, da je bila sprva presenečena nad njegovo odločitvijo, sčasoma pa se je sprijaznila s tem, da njen sin razmišlja drugače od ostalih ljudi.