'Brez whopperja ni življenja,' so zapisali na predstavitvi dišave. Foto: Reuters
'Brez whopperja ni življenja,' so zapisali na predstavitvi dišave. Foto: Reuters

Podjetje je novost objavilo že pred dnevi, saj bi se na prvi april zdela verjetno še bolj nenavadna in "sumljiva" kot sicer. A ponudili so tudi fotodokaze - stekleničko parfuma, ki se imenuje "Flame Grilled Fragrance", in Japonce, ki stojijo v vrsti za nakup. Zakaj bi kdo želel dišati po govejem mesu, sicer ni jasno ...

Na Japonskem bodo dišavo prodajali le danes, in še to le tisoč stekleničk. Zanjo bodo morali "srečneži" odšteti 5.000 jenov (38 evrov), zraven pa bodo dobili še whopper, to je najbolje prodajani sendvič Burger Kinga.

Nekaj podobnega je ta veriga, ki je tako rekoč po vsem svetu, naredila že pred leti v svoji domovini, ZDA, saj so takrat potrošnikom ponudili dišavo "Flame", ki so jo opisali kot "vonj zapeljevanja s kančkom sveže dimljenega mesa".