Piccadilly Circus je spet obsijan. Foto: Reuters
Piccadilly Circus je spet obsijan. Foto: Reuters

Na Piccadilly Circusu, ki je obvezna postojanka vseh turistov, ki obiščejo prestolnico Velike Britanije in tako kot newyorški Times Square velja za eno izmed najbolj fotografiranih križišč na svetu, je januarja ostal brez svetlobnih oglasov.

Ti so tam do zdaj ugasnili le med drugo svetovno vojno, med pogrebom britanskega premierja Winstona Churchilla leta 1965 in princese Diane leta 1997 ter med t. i. urami zemlje, ko ljudje po vsem svetu v znak boja proti podnebnim spremembam ugasnejo luči.

Letos pa so jih ugasnili, ker so pripravljali tehnične izboljšave. Obstoječih šest zaslonov je namreč zamenjal en sam ogromen zaslon iz svetlobnih diod, ki se lahko pohvali z nazivom največjega v Evropi, ohranil pa je svojo značilno zavito obliko.

Pano na Piccadilly Circusu velja za najprestižnejši oglaševalski prostor, saj gre mimo njega kar dva milijona mimoidočih na teden, njegov zakup pa v blagajno lastniku, nepremičninskemu podjetju Landsec, letno prinese 4,5 milijona evrov.