Avtomobil ima zelo nizko težišče, saj so akumulatorji umeščeni v dnu. Oblika karoserije, ventilator iz ogljikovih vlaken in ravno podvozje prispevajo k aerodinamiki avtomobila. Foto: DS
Avtomobil ima zelo nizko težišče, saj so akumulatorji umeščeni v dnu. Oblika karoserije, ventilator iz ogljikovih vlaken in ravno podvozje prispevajo k aerodinamiki avtomobila. Foto: DS

Premium znamka koncerna PSA Peugeot Citroën, DS, bo v Ženevi razstavila konceptni električni kupe GT. 100-odstotni električni pogon v dvosedu zmore 296 kilovatov moči in 516 Nm navora, največji domet s polno baterijo je 360 kilometrov.
DS svoje konceptno vozilo označuje za avantgardno kreacijo, nadgrajeno s tehnološko in slogovno vizijo znamke, ki tlakuje pot v prihodnost, zato je opremljena z električnim pogonskim sklopom.
E-tense meri v dolžino 4,72 metra, v višino pa 1,29 metra. Prestiž poudarjata kroman profil po karoseriji in kovinska zelena barva. Tako kot divine DS nima zadnjega stekla, produktne ekipe pa so v avtomobil vgradile digitalno tehnologijo za zagotavljanje vzvratne preglednosti v kombinaciji s kamero na zadku vozila.

Spomin na leto 1955
Zunanja posebnost so signaturne luči - tako sprednje kot zadnje. Moduli led v sprednjih lučeh so izdelani po navdihu oblikovanja nakita in ročnih ur. Dnevne luči spominjajo na bisere. Zadnji smerni kazalci so vgrajeni v strehi, da spominjajo na model DS iz leta 1955.
V notranjosti sta prešito patinirano usnje sedežev in dekoriran aluminij na sredinski konzoli. Usnjarski mojstri so porabili 800 delovnih ur. Na armaturni plošči je hladno jeklo, volanski obroč je poudarjene ovalne oblike.
Digitalni merilni instrumenti so visoke ločljivosti, umeščeni so na 12-palčni digitalni instrumentni plošči, k modernemu vtisu prispeva 10-palčni zaslon na dotik. V osrčju potniškega prostora imata oba potnika dostop do vseh tehničnih informacij o vožnji, kot so parametri o meritvah čistoče zraka ali vrtljaji obeh motorjev, in do popolnoma novega predvajalnika multimedijskih vsebin.
Električni motor ima moč 296 kilovatov in navor 516 Nm. Z enim polnjenjem v kombinirani vožnji prevozi 310 km (oziroma 360 km v mestni vožnji). Litij-ionski akumulatorji so nameščeni v podvozju avtomobila, s čimer so vozilu omogočili nizko težišče in enakomerno porazdelitev navora na obe premi.