E-legend pod nostalgično podobo skriva najsodobnejše tehnologije za avtonomno vožnjo. Foto: Peugeeot
E-legend pod nostalgično podobo skriva najsodobnejše tehnologije za avtonomno vožnjo. Foto: Peugeeot

E-legend je avtonomni avtomobil, ki ponuja štiri načine vožnje, pri čemer sta dva avtonomna in dva ročna. Avtonomni način soft daje prednost udobju potnikov, projekcija na digitalne zaslone in prikaz informacij pa sta zmanjšana na minimum. Drugi avtonomni način, imenovan sharp, daje prednost dinamični vožnji in ponuja maksimalne možnosti za vzpostavitev povezave z digitalnimi dejavnostmi (družbena omrežja, elektronski organizator ipd.).

V avtonomnem načinu vožnje se prilagaja tudi konfiguracija notranjosti. Po zaslugi tehnologije za krmiljenje volana "by wire" se volanski obroč umakne pod zvočni pult in tako popolnoma sprosti pogled na 124-centimetrski (49-palčni) zaslon. Sprednja sedeža se preklopita, bočna naslona za roke se izstavita samodejno in sprostita dostop do velikega odlagalnega mesta ter do površine za indukcijsko polnjenje pametnega telefona. Do glavnih stikal je mogoče dostopati prek sredinske konzole, ki je integrirana v voznikov sedež. Potniki se lahko tako kratkočasijo z igranjem videoiger ali gledanjem filmov na ukrivljenem zaslonu ali na zaslonih, ki sta integrirana v senčnik.

Tu pa sta še ročna načina legend in boost. Prvi s postavitvijo cruising, ki je povzeta po treh merilnikih modela 504 coupé, vključuje prikaz digitalno obdelanega lesa na raznih zaslonih, drugi pa omogoča dinamično in stimulativno vožnjo po zaslugi zmogljivega električnega motorja. Med drugim ponuja 180-stopinjsko virtualno izkušnjo s projekcijo ceste na enem samem velikem zaslonu.

Z umetno inteligenco
V partnerskem sodelovanju s podjetjem Soundhound, vodilnim na področju tehnologij umetne inteligence e-legend, ponuja tudi osebnega pomočnika z glasovnim upravljanjem, ki je prilagojen avtonomni vožnji. Voznik lahko z enim stavkom posluša skladbe s svojega priljubljenega seznama ali pa odpre oziroma zapre električno vodena vrata vozila. Sistem odgovori z digitalnim glasom Gillesa Vidala (direktorja oblikovanja pri Peugeotu) in zajema 17 jezikov. Različica tega sistema, namenjena serijski proizvodnji, bo na voljo čez dve leti.

Konceptni kupe žene 100-odstotno električni pogonski sklop. Z akumulatorskimi baterijami z zmogljivostjo 100 kilovatnih ur motor razvije 340 kilovatov (462 KM) moči in 800 Nm navora, ki se prenašajo na vsa štiri kolesa. To je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot štirih sekundah in končno hitrost 220 kilometrov na uro. Doseg po novem načinu merjenja WLTP znaša 600 kilometrov. Na voljo je tudi indukcijsko polnjenje, s hitrim polnjenjem pa si je mogoče zagotoviti 500 kilometrov dosega v 25 minutah.