Foto: EPA

Časopis Manager Magazin poroča, da naj bi želeli pri Daimlerju do leta 2021 povečati učinkovitost in privarčevati šest milijard evrov pri avtomobilskem programu Mercedes-Benz ter dodatni dve milijardi pri tovornem oddelku Daimler Trucks.

Časopis ob tem navaja, da bo brez dela ostalo 10 tisoč ljudi, pri čemer pri Daimlerju tega ne želijo komentirati. Varčevanje naj bi uvedel novi šef Ola Kallenius, ki bo vodenje nemškega velikana prevzel maja.

Daimler je varčevanje napovedal že februarja, ko je objavil, da je zaradi trgovinskih vojn, večjih stroškov za razvoj električnih avtomobilov in ohlajanja gospodarstva dobiček iz poslovanja v zadnjem četrtletju padel za 22 odstotkov. Rezultate poslovanja v prvem četrtletju letošnjega leta bodo objavili 26. aprila.

Manager Magazin navaja tudi, da Kallenius ne bo obnovil skupnih projektov z Renaultom in Nissanom in s tem opustil sodelovanje. Spomnimo, da je Mercedesov poltovornjak razreda X zasnovan na nissan navari, štirisedežni smart forfour pa je tesni sorodnik Renaultovega twinga. Oba nastajata v novomeškem Revozu. Poleg tega ima Daimler z zvezo Renault-Nissan skupno tovarno v Mehiki, kjer proizvajajo Mercedesove in Infinitijeve modele.

Sodelovanje naj bi se poslabšalo z aretacijo nekdanjega šefa zveze Renault-Nissan–Mitsubishi, ki je osumljen različnih kaznivih dejanj finančne narave in je že nekaj mesecev v priporu na Japonskem.